Analiza techniczna mająca na celu dostosowanie stron do pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Możliwość dofinansowania
Analiza techniczna mająca na celu dostosowanie stron do pozycjonowania w wyszukiwarce Google.
Numer usługi 2024/06/11/7865/2178916
5 187,00 PLN
brutto
5 187,00 PLNnetto
288,17 PLNbrutto/h
288,17 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy i ich pracownicy
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-06-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem jest wskazanie obszarów witryn internetowych wymagających optymalizacji lub naprawy istniejących błędów utrudniających pozycjonowanie. Przeprowadzony audyt wskaże niedociągnięcia oraz błędy, których poprawa wpłynie na usprawnienie komunikacji strony z algorytmem wyszukiwarki. Działania te mają bezpośredni wpływ na zwiększenie ilości użytkowników odwiedzających konkretną stronę internetową. Przygotowanie strategii komunikacji markiEfekt usługi
- poprawa widoczności strony pod względem dobrze zbudowanej, sensownej grupy fraz kluczowych;
- wykorzystanie interesującego, unikalnego i wartościowego kontentu do przeprowadzenia udanego link buildingu;
- wzrost ruchu z organicznych wyników wyszukiwania;
- targetowanie udostępnianych treści do konkretnie określonej grupy osób, czyli wzrost liczby docelowych odbiorców;
- optymalizowanie zawartości strony pod kątem algorytmów wyszukiwarki Google;
- wzrost wyświetleń strony w wynikach wyszukiwania;
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Raport zawierający:
Widoczność strony
Analizę konkurencji
Ruch organiczny i podział na kanały
Program
Program
- Badanie aktualnego stanu indeksacji witryny
- Badanie konkurencji
- Opracowanie haseł, sloganów, tematyki artykułów blogowych,
- Research mediów i portali
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 3
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Badanie aktualnego stanu indeksacji witryny | Prowadzący PAWEŁ WAROWNY | Data realizacji zajęć 17-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Reasearch mediów i portali | Prowadzący Konrad Ciastoch | Data realizacji zajęć 20-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 04:00 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Badanie konkurencji | Prowadzący Konrad Ciastoch | Data realizacji zajęć 23-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 187,00 PLN
- Koszt usługi netto5 187,00 PLN
- Koszt godziny brutto288,17 PLN
- Koszt godziny netto288,17 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
PAWEŁ WAROWNY
Tworzenie długoterminowych strategii SEO dla klientów korporacyjnych
Zarządzanie zadaniami w zespole projektowym
Kontrola i weryfikacja pracy w ramach projektu
Kontrola wyników i prezentowanie ich klientowi
Opracowanie i realizacja strategii pozyskiwania linków
Zarządzanie contentem wewnętrznym i zewnętrznym
Optymalizacja procesów wewnętrznych
Rozliczanie i kontrola finansowa nad powierzonymi projektami
Prowadzenie szkoleń i przekazywanie know-how
Zarządzanie zadaniami w zespole projektowym
Kontrola i weryfikacja pracy w ramach projektu
Kontrola wyników i prezentowanie ich klientowi
Opracowanie i realizacja strategii pozyskiwania linków
Zarządzanie contentem wewnętrznym i zewnętrznym
Optymalizacja procesów wewnętrznych
Rozliczanie i kontrola finansowa nad powierzonymi projektami
Prowadzenie szkoleń i przekazywanie know-how
2 z 2
Konrad Ciastoch
Świadczenie usług doradczych dla MŚP w zakresie finansowania działalności gospodarczej, prawa
UE, podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw, tworzenia nowych modeli biznesowych, pomoc w
poszukiwaniu finansowania zewnętrznego idei biznesowych. Opracowywanie strategii
marketingowych oraz wejścia na rynek podmiotów typu start-up.Doświadczony specjalista w
zakresie sprzedaży i marketingu, strategii i rozwoju przedsiębiorstw. Od 2007 Prezes Zarządu
Fundacji wspierającej przedsiębiorców Lubelszczyzny.
Doświadczenie zawodowe:
Wieloletnie doświadczenie w tworzeniu marek, zarządzaniu spółkami, kreowaniu zespołów
sprzedażowych. Koordynator kilkudziesięciu projektów szkoleniowo - doradczych autor opracowań
merytorycznych oraz analiz strategicznych i marketingowych.Wykonanie usług w zakresie
modelowania biznesowego metodą Business Model Canvas Aleksandra Osterwaldera.
Absolwent Podyplomowych studiów managerskich Szkoły Głównej Handlowej
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na wydziale prawa i administracji
Podyplomowe Studia Zarządzania projektami UE - UMCS Lublin
Kilkadziesiąt przeprowadzonych konsultacji marketingowych wspierających rozwój biznesu - m.in. w
zakresie strategii marketingowych i strategii komunikacji marki. Ponadto w trakcie swojej kariery
zawodowej zajmował się realizacją audytów i przeprowadzaniem badań opinii publicznej dla
jednostek samorządu terytorialnego, autor strategii społecznej miasta łuków na lata 2016-2-20.
UE, podnoszenia innowacyjności przedsiębiorstw, tworzenia nowych modeli biznesowych, pomoc w
poszukiwaniu finansowania zewnętrznego idei biznesowych. Opracowywanie strategii
marketingowych oraz wejścia na rynek podmiotów typu start-up.Doświadczony specjalista w
zakresie sprzedaży i marketingu, strategii i rozwoju przedsiębiorstw. Od 2007 Prezes Zarządu
Fundacji wspierającej przedsiębiorców Lubelszczyzny.
Doświadczenie zawodowe:
Wieloletnie doświadczenie w tworzeniu marek, zarządzaniu spółkami, kreowaniu zespołów
sprzedażowych. Koordynator kilkudziesięciu projektów szkoleniowo - doradczych autor opracowań
merytorycznych oraz analiz strategicznych i marketingowych.Wykonanie usług w zakresie
modelowania biznesowego metodą Business Model Canvas Aleksandra Osterwaldera.
Absolwent Podyplomowych studiów managerskich Szkoły Głównej Handlowej
Absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie na wydziale prawa i administracji
Podyplomowe Studia Zarządzania projektami UE - UMCS Lublin
Kilkadziesiąt przeprowadzonych konsultacji marketingowych wspierających rozwój biznesu - m.in. w
zakresie strategii marketingowych i strategii komunikacji marki. Ponadto w trakcie swojej kariery
zawodowej zajmował się realizacją audytów i przeprowadzaniem badań opinii publicznej dla
jednostek samorządu terytorialnego, autor strategii społecznej miasta łuków na lata 2016-2-20.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają raport powdrożeniowy z wytycznymi co do optymalizacji budowy witryny internetowej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Fundacja Wschodni Instytut Rozwoju korzysta z platformy Google Meet do prowadzenia szkoleń i doardztwa zdanych (online). Wszelkie informacje dotyczące platformy znajdują się pod adresem: https://meet.google.com/.
Minimum niezbędne do uczestnictwa w zajęciach: przeglądarka internetowa w najbardziej aktualnej wersji oraz dostęp do Internetu
Zarejestrowani uczestnicy otrzymują mailem link do spotkania . Udostępnianie tych informacji osobom nieuprawnionym jest niedozwolone.
Adres
Adres
ul. Rusałka 17B
20-103 Lublin
woj. lubelskie
Kontakt
Kontakt
Konrad Ciastoch
E-mail
konrad@ciastoch.pl
Telefon
(+48) 513 139 092