Indywidualny kurs języka hiszpańskiego A2 – 40 godzin (40x45 min) - zdalnie w czasie rzeczywistym * - PROJEKT: "Szkolenia Plus"
Możliwość dofinansowania
Indywidualny kurs języka hiszpańskiego A2 – 40 godzin (40x45 min) - zdalnie w czasie rzeczywistym * - PROJEKT: "Szkolenia Plus"
Numer usługi 2024/06/11/11855/2178727
4 000,00 PLN
brutto
4 000,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do osób dorosłych, które w zakresie swojego rozwoju zawodowego potrzebują podnieść kompetencje znajomości języka obcego.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs ma na celu wykształcenie u uczestników kompetencji językowych umożliwiających wykorzystywanie języka w zakresie sprawności czytania, słuchania oraz komunikacji a na poziomie A2 (CEFR), umożliwiających porozumiewanie się w języku angielskim w codziennych sytuacjach oraz w prostych kontekstach zawodowych i społecznych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Prowadzi rozmowę związaną z życiem codziennym rozmówcy i jego rodziny, zakupów, otoczenia, pracy. | Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych aby opowiedzieć o swojej pracy, hobby, rodzinie, czynnościach wykonywanych w chwili mówienia, wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Porozumiewa się w prostych, rutynowych sytuacjach komunikacyjnych, wymagających jedynie prostej, bezpośredniej wymiany informacji na tematy znane i typowe | Kryteria weryfikacji Zadaje i odpowiada na pytania dotyczące spraw życia codziennego, preferencji. Uzasadnia swoje wybory, używając konstrukcji gramatyczno-leksykalnych z poziomu A2. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Czyta i interpretuje krótkie teksty na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Poprawnie interpretuje krótkie teksty na poziomie A2, wskazując poprawną odpowiedź. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Zauważa i rozróżnia konstrukcje gramatyczno-leksykalne z poziomu A2 przewidziane programem kursu. | Kryteria weryfikacji Wskazuje poprawną odpowiedź w teście wyboru z zakresu słownictwa i gramatyki na poziomie A2. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak. Dokument potwierdza uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się. Opisane efekty uczenia się na danym poziomie językowym są zgodne z zasadami językowymi obowiązującymi w ramach CEFR.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. Kurs jest realizowany przez wykwalifikowanych lektorów, walidacja jest prowadzona przez niezależnych egzaminatorów.
Program
Program
Słownictwo:
- Codzienne sytuacje, formuły grzecznościowe,
- Dane osobowe i rodzina: opisy członków rodziny, relacje rodzinne,
- Codzienne rutynowe czynności i hobby,
- Zakupy i usługi: Produkty spożywcze, ubrania, sklepy, transakcje,
- Czas i pogoda,
- Podróże i transport: plany podróży, środki transportu, rezerwacje,
- Praca i kariera: Zawody, miejsce pracy, obowiązki zawodowe
Gramatyka:
- Czas teraźniejszy prosty i ciągły- różnice i zastosowanie
- Czas przeszły prosty i ciągły- konstrukcja zdań twierdzących, przeczących i pytających
- Czas przyszły i konstrukcje do wyrażania planów i zamiarów,
- Stopniowanie przymiotników,
- Czasowniki modalne,
- Przyimki czasu i miejsca
Komunikacja:
- Rozmowy o sobie i rodzinie: opisy, relacje
- Opisywanie codziennych czynności: Rozbudowane rutyny, hobby
- Zakupy i korzystanie z usług: Pytanie o szczegóły produktów, transakcje
- Planowanie podróży i rezerwacje: Opisywanie planów, rezerwacje hotelowe
- Opisywanie pracy i kariery: Obowiązki zawodowe, miejsce pracy
- Rozmowy o pogodzie i czasie: Szczegółowe opisy, zjawiska pogodowe
- Wyrażanie opinii i preferencji: Argumentowanie, opisywanie preferencji
- Opisy miejsca, wydarzenia
Metody nauczania:
- konwersacje i dyskusje
- Scenki sytuacyjne
- Słuchanie i rozumienie ze słuchu
- Gry językowe i quizy
- Materiały audio i wideo
- Krótkie prezentacje i projekty
Materiały dydaktyczne:
- Podręczniki i ćwiczenia dostosowane do poziomu A2
- Materiały audio i wideo
- Autorskie materiały lektora
- interaktywne aplikacje m.in. quizlet/kahoot/wordwall do ćwiczenia i utrwalania leksyki i gramatyki
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Emilia Jarecka
Jestem lektorką języka obcego i uczę nieprzerwanie od 2015 roku do teraz. Ukończyłam filologiczne studia wyższe, regularnie uczestniczę w szkoleniach metodycznych doskonaląc swój warsztat nauczyciela języka obcego. Uczę dorosłych na poziomach A1-C2, prowadzę kursy indywidualne, grupowe oraz firmowe. Uczę w grupach ogólnych, konwersacyjnych, branżowych. Moje doświadczenie to +/- 6000 przeprowadzonych godzin zajęć bardzo dobrze ocenianych przez słuchaczy.
2 z 2
Katarzyna Idziaszczyk
Jestem lektorką języka obcego, zajmuję się nauczaniem od 2009 roku po dziś dzień. Ukończyłam studia filologiczne i stale rozwijam swoje umiejętności poprzez udział w szkoleniach metodycznych. Moja praktyka nauczycielska obejmuje wszystkie poziomy zaawansowania, od A1 do C2, i prowadzę zarówno zajęcia indywidualne, grupowe, jak i firmowe. Specjalizuję się w prowadzeniu różnorodnych typów kursów, w tym ogólnych, konwersacyjnych oraz branżowych. Moje doświadczenie obejmuje przeprowadzenie około 6500 godzin zajęć, które zostały bardzo dobrze ocenione przez moich uczniów, interesują mnie nowinki metodyczne i techniczne, które lubię wprowadzać na moich lekcjach.
Jestem egzaminatorem Telc. Zapraszam.
Jestem egzaminatorem Telc. Zapraszam.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
- Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
- Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
- Na zakończenie kursu uczestnik przystępuje do walidacji (egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego przez niezależnego egzaminatora).
Warunki uczestnictwa
Znajomość hiszpańskiego na poziomie A1.
Dokonanie zapisu na usługę oraz podpisanie umowy ze szkołą, a w przypadku zajęć online wyrażenie pisemnej zgody na nagrywanie spotkań celem rozliczenia z Operatorem usługi
Zawarcie umowy z Operatorem na rozliczanie szkoleń.
Informacje dodatkowe
- Zapewniamy podstawowe materiały szkoleniowe.
- Za godzinę zajęć przyjmuje się 45 minut.
- Każdy Uczestnik po zakończeniu szkolenia otrzymuje certyfikat oraz zaświadczenie.
- Na zakończenie kursu uczestnik przystępuje do walidacji (egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego przez niezależnego egzaminatora).
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
określone warunki techniczne do udziału w usłudze:
- rodzaj platformy – ZOOM/Teams lub podobne
- oprogramowanie – Windows / Mac OS X
- wymagania sprzętowe – PC lub laptop z dostępem do Internetu, kamerką i mikrofonem
- prędkość Internetu:
- minimalna szybkość dla połączeń video 128 kb/s
- zalecana: 300 kb/s
Kontakt
Kontakt
Liliana Zatorska
E-mail
liliana.zatorska@progres.edu.pl
Telefon
(+48) 600 010 189