Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w metodologii iLABa wraz z kreatywnym prowadzeniem zajęć
Możliwość dofinansowania
Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w metodologii iLABa wraz z kreatywnym prowadzeniem zajęć
Numer usługi 2024/06/11/11626/2178585
3 542,40 PLN
brutto
2 880,00 PLNnetto
221,40 PLNbrutto/h
180,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Nauczyciele, trenerzy, wykładowcy oraz edukatorzy pragnący wprowadzić nowoczesne technologie do swoich metod nauczania oraz poszukujący kreatywnych sposobów prowadzenia zajęć.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą przygotowani do integracji nowoczesnych technologii w proces nauczania, co pozwoli im wzbogacić swoje metody dydaktyczne i dostosować je do współczesnych standardów edukacyjnych. Będą również w stanie stosować metodologię iLABa, co umożliwi im tworzenie innowacyjnych i angażujących zajęć, które będą atrakcyjne dla uczniów i zwiększą ich motywację do nauki. Ponadto uczestnicy zdobędą umiejętność wykorzystywania kreatywnych narzędzi i technik w edukacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zastosowanie nowoczesnych technologii do wzbogacenia procesu nauczania | Kryteria weryfikacji 'Uczestnicy przedstawią raporty z wdrożenia co najmniej jednego nowoczesnego narzędzia technologicznego w swoich zajęciach.Analiza wyników ankiet przeprowadzonych wśród uczniów przed i po wdrożeniu nowych technologii, wskazujących na wzrost satysfakcji i zaangażowania. Obserwacje lekcji (przeprowadzane osobiście lub poprzez nagrania wideo) pokazujące praktyczne wykorzystanie technologii. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Projektowanie i prowadzenie zajęć w oparciu o metodologię iLABa | Kryteria weryfikacji 'Uczestnicy opracują i zaprezentują scenariusze zajęć stworzone w oparciu o metodologię iLABa, które zostaną ocenione pod kątem innowacyjności i angażującego charakteru.Feedback od uczniów i kolegów z pracy, oceniający efektywność i atrakcyjność zajęć prowadzonych metodologią iLABa. Weryfikacja poprzez oceny i wyniki uczniów, wskazujące na poprawę w zrozumieniu i przyswajaniu materiału. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wykorzystanie kreatywnych narzędzi i technik w edukacji w celu zwiększenia zaangażowania uczniów | Kryteria weryfikacji 'Przedstawienie przez uczestników przykładów wykorzystania kreatywnych narzędzi (np. gamifikacja, storytelling) w swoich zajęciach.Analiza zmian w poziomie zaangażowania uczniów na podstawie ankiet i obserwacji przed i po wdrożeniu kreatywnych technik. Dokumentacja przypadków sukcesów, gdzie kreatywne podejścia przyczyniły się do znaczącej poprawy interakcji i zainteresowania uczniów tematem zajęć | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji będzie zawierał opis efektów uczenia się w zakresie wiedzy, umiejętności i kompetencji
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Zostanie przeprowadzona walidacja w oparciu o test teoretyczny, który będzie zawierał kryteria weryfikacji zdefiniowane w efektach uczenia się.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument będzie zawierał informacje o przeprowadzonej walidacji w formie testu przeprowadzonego przez specjalistę w danej dziedzinie.
Program
Program
Wprowadzenie do nowoczesnych technologii w edukacji | |
Przegląd dostępnych technologii i ich zastosowanie w edukacji | |
Metodologia iLABa | |
Co to jest iLAB? | |
Podstawowe zasady i założenia metodologii iLABa | |
Praktyczne zastosowanie technologii w nauczaniu. | |
Analiza przypadków sukcesów wdrożenia nowoczesnych technologii. | |
Przykładowe scenariusze | |
Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych -warsztaty | |
Kreatywne techniki nauczania | |
Gamifikacja, storytelling, myślenie projektowe | |
Wykorzystanie aplikacji mobilnych i platform online w metodologi iLab | |
Projektowanie kreatywnych zajęć - warsztaty | |
Planowanie i realizacja scenariuszy zajęć z użyciem nowoczesnych technologii i metodologii iLABa. | |
Ewaluacja scenariuszy |
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 13
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Wprowadzenie do nowoczesnych technologii w edukacji | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Metodologia iLABa | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Przerwa | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Praktyczne zastosowanie technologii w nauczaniu. | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Przerwa | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych -warsztaty | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Tworzenie interaktywnych materiałów dydaktycznych -warsztaty | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Kreatywne techniki nauczania | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Przerwa | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Wykorzystanie aplikacji mobilnych i platform online w metodologi iLab | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Przerwa | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Wykorzystanie aplikacji mobilnych i platform online w metodologi iLab | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Ewaluacja scenariuszy | Prowadzący Mateusz Utrata | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 542,40 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto221,40 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Mateusz Utrata
Jeden z najlepszych trenerów. Ponad 3000 zadowolonych kursantów. Wolne chwile spędza na analizie programu szkoleniowego, aby było jeszcze lepiej. W szkoleniach nie uznaje kompromisów. W wolnych chwilach szuka możliwości dokształcenia się. Certyfikowany trener Lekcji Enter, edukacji włączającej. Z wykształcenia informatyk - specjalność bazy danych, systemy operacyjne Linux. Specjalista Excela. Nauczyciel przedmiotów zawodowych informatycznych. Ciągle dąży do perfekcji. Certyfikowany egzaminator ECCC i IC3.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników zostaną udostępnione w wersji elektronicznej.
Adres
Adres
ul. Przemysłowa 13/1u
30-701 Kraków
woj. małopolskie
Ilab Plus to wielomodalna przestrzeń edukacyjna. Najnowsze wyposażenie multimedialne i kreatywne wnętrza zwiększają efektywności uczenia się i tworzą wyjątkową atmosferę spotkań. Wyposażenie w ekrany multimedialne oraz kamera podążającą za głosem umożliwia interaktywne prowadzenie zajęć hybrydowych. Przestrzeń została zaprojektowaną w oparciu o innowacyjną metodologię opartą na badaniach własnych realizowanych przy współpracy z Uniwersytetem Jagiellońskim.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami
Kontakt
Kontakt
Paulina Chronowska
E-mail
paulina.chronowska@eurokreator.eu
Telefon
(+48) 609 458 834