Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom B1.
Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom B1.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Grupa docelowa usługi
Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom B1 jest skierowany do osoby dorosłej, pracodawcy lub pracownika przedsiębiorstwa, lub osoby fizycznej, która potrzebuje podnieść znajomości języka angielskiego zgodnie ze skalą CEFR.
Uczestnik powinien posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (średnio zaawansowanym niższym) w mowie i piśmie.
Organizator zastrzega możliwość weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego uczestnika szkolenia na 7 dni przed terminem szkolenia, pod rygorem niedopuszczenia go do realizacji usług
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-01-2026
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do zwiększenia kompetencji językowych Uczestnika na poziomie B1 zgodnie ze skalą CEFR.Uczestnik przygotowany będzie do posługiwania się językiem angielskim na poziomie B1 zarówno w sferze
gramatycznej, jak i leksykalnej. Dodatkowo rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych będzie płynnie prowadził rozmowy w języku angielskim.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się SŁUCHANIE: - słucha ze zrozumieniem dłuższe wypowiedzi tekstów źródłowych jak i adaptowanych i wiadomości z zakresu charakterystycznych dla poziomu B1 zagadnień leksykalnych i gramatycznych, | Kryteria weryfikacji - analizuje tekst słuchany- określa główną myśli tekstu - odpowiada na pytania szczegółowe dotyczące słuchanego tekstu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się MÓWIENIE - formułuje klarowne wypowiedzi na tematy związane z charakterystycznym dla poziomu B1 słownictwem i zagadnieniami gramatycznymi | Kryteria weryfikacji - radzi sobie w większości sytuacji, w których można się znaleźć w czasie podróży po kraju lub regionie anglojęzycznym,- włącza się do rozmów na znane tematy prywatne lub dotyczące życia codziennego (np. rodziny, zainteresowań, pracy, podróżowania i wydarzeń bieżących) -wyraża osobiste opinie w nieformalnej dyskusji - pomoże w rozwiązywaniu praktycznych problemów definiując je w prosty sposób - poprosi o wskazówki i będzie je śledzić - gdy nie może przypomnieć sobie słowa, używa słowa o podobnym znaczeniu. - definiuje i opisuje różnorodne znane tematy związane ze swoimi zainteresowaniami | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się PISANIE: pisze tekst użytkowy stosując odpowiednie środki stylistyczno – gramatyczne charakterystyczne dlapoziomu B1 | Kryteria weryfikacji - pisze listy nieformalne, e-maile, wiadomości tekstowe do przyjaciół lub współpracowników, przekazując wiadomości i prosząc o proste informacje lub je podając- tworzy opis osób i pomieszczeń mieszkalnych, artykułów prasowych, historii opartych na faktach, recenzji, - sporządza list formalny, motywacyjny, e-mail z zażaleniem i notatki biograficzne - pisze krótkie, zrozumiałe, spójne teksty na znane tematy, proste teksty o doświadczeniach lub wydarzeniach, na przykład o podróży, opisując swoje uczucia i reakcje. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się CZYTANIE: czyta ze zrozumieniem dłuższewypowiedzi tekstów źródłowych jak i adaptowanych i wiadomości z zakresu charakterystycznych dla poziomu B1 zagadnień leksykalnych i gramatycznych | Kryteria weryfikacji - czyta ze zrozumieniem teksty składające się ze słów najczęściej występujących, dotyczących życia codziennego lub zawodowego- czyta ze zrozumieniem opisy wydarzeń, uczuć i pragnień zawarte w prywatnej korespondencji - analizuje i pracuje z tekstem - interpretuje i formułuje własne opinie - odpowiada na pytanie dotyczące tekstu czytanego - odnajduje potrzebne informacje w tekstach - wykazuje się rozumieniem głównych punktów krótkich artykułów prasowych i magazynowych na aktualne i znane tematy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się uczestnik wchodzi w reakcjeinterpersonalne z zastosowaniem języka angielskiego | Kryteria weryfikacji - skutecznie i efektywnie komunikuje się w języku angielskim- przyswaja i analizuje przekazane mu przez rozmówce treści oraz udziela odpowiedzi - nawiązuje relacje z rozmówcami w języku angielskim - doskonali kompetencje z języka angielskiego we własnym zakresie | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Cel:
Usługa przygotowuje do zwiększenia kompetencji językowych Uczestnika na poziomie B1 zgodnie ze skalą CEFR. Uczestnik przygotowany będzie do posługiwania się j. angielskim na poziomie B1 zarówno w sferze gramatycznej, jak i leksykalnej. Dodatkowo rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych będzie płynnie prowadził rozmowy w języku angielskim.
Grupa docelowa usługi:
Indywidualny kurs języka angielskiego - poziom B1 jest skierowany do osoby dorosłej, pracodawcy lub pracownika przedsiębiorstwa, lub osoby fizycznej, która potrzebuje podnieść znajomości języka angielskiego zgodnie ze skalą CEFR.
Uczestnik powinien posiadać znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (średnio zaawansowanym niższym) w mowie i piśmie.
Warunki organizacyjne dla przeprowadzenia szkolenia:
Usługa ma charakter indywidualny.
Szkolenie trwa 40 godzin szkoleniowych (1 godz. szkoleniowa = 45 min). W trakcie szkolenia nie są przewidziane przerwy. Walidacja jest wliczona w cenę oraz czas trwania szkolenia.
Kurs prowadzony jest w oparciu o praktyczną metodę komunikacyjną, w ramach której ćwiczone są umiejętności swobodnego porozumiewania się we współczesnym świecie, przy jednoczesnym rozwijaniu umiejętności pisania, czytania, słuchania ze zrozumieniem a także praktycznego stosowania zasad gramatycznych.
Po zakończeniu kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie o jego ukończeniu, pod warunkiem uczestnictwa w usłudze na poziomie min. 80% oraz uzyskania pozytywnego wyniku z walidacji.
Przebieg procesu walidacji.
Po zakończonym procesie kształcenia przeprowadzona zostanie walidacja wewnętrzna. Walidacja odbywa się stacjonarnie w miejscu szkolenia w Rzeszowie, ul. Reformacka 6.
Walidator rozdaje test sprawdzający wiedzę teoretyczną, zbiera wyniki i sprawdza. Warunkiem zaliczenia testu teoretycznego jest uzyskanie min. 60% poprawnych odpowiedzi.
Druga cześć walidacji polega na wywiadzie swobodnym, który weryfikuje kompetencje w zakresie mówienia w języku angielskim. Warunkiem zaliczenia jest udzielenie 5 poprawnych pod względem gramatycznym i leksykalnym odpowiedzi.
Walidacja kończy się poinformowaniem uczestnika o osiągniętym wyniku i sporządzeniem raportu z walidacji.
Walidator nie bierze udziału w procesie edukacyjnym. Ostatnie zajęcia, na których przewidziana jest walidacja przeprowadzone są w całości przez Walidatora. Osoba walidująca udostępni uczestnikowi test teoretyczny, następnie przeprowadzi z uczestnikiem wywiad swobodny, zgodnie z zapisami w pkt. efekty uczenia, kryteria i metody walidacji oraz przeprowadzi ocenę efektów szkolenia. Została zachowana rozdzielczość funkcji szkolenia od walidacji.
Z uwagi na charakter usługi przyjęto, że każde zajęcia składają się z części teoretycznej 20% (wprowadzenie nowego słownictwa, wprowadzenie gramatyki) oraz części praktycznej 80% obejmującej praktyczne ćwiczenia z zakresu mówienia, słuchania, czytania i pisania. Zatem liczba godzin teoretycznych wynosi 8 liczba godzin praktycznych wynosi 32.
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego: dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik powinien wykonywać dodatkowe zadania dostępne na platformie online, słuchać i oglądać filmy anglojęzyczne.
Program szkolenia:
Szczegółowe tematy będą realizowane adekwatnie do tempa pracy uczestnika i poziomu przyswajanego przez niego materiału
GRAMATYKA:
- Czasy teraźniejsze PRESENT SIMPLE i CONTINUOUS, czasowniki opisujące stan i akcje
- Wyrażanie przyszłości PRESENT CONTINUOUS, BE GOING TO, WILL
- PRESENT PERFECT SIMPLE i CONTINUOUS
- Stopniowanie przymiotników
- Przedimki określone, nieokreślone i przedimek zerowy
- Czasowniki modalne HAVE TO, MUST, MIGHT, SHOULD, CAN, COULD, BE ABLE TO
- Czas przeszłe SIMPLE, CONTINUOUS, PERFECT
- Strona bierna - wszystkie czasy
- Zdania czasowe
- Tryby warunkowe 1, 2 i 3
- Formy gerundialne i bezokolicznikowe
- Mowa zależna: zdania twierdzące i pytania
- Zdania przydawkowe definiujące i opisujące
- QUESTION TAGS
SŁOWNICTWO:
- Żywność i jej przygotowanie
- Opisywanie członków rodziny, przymiotniki
- Transakcje i pieniądze
- Silne przymiotniki
- Środki transportu
- Kolokacje czasownikowe i przymiotnikowe
- Słownictwo związane z telefonowaniem
- Przymiotniki z końcówkami ED i ING
- Zawody sportowe
- Relacje międzyludzkie
- Kinematografia i filmy
- Człowiek i ciało
- Szkoła i edukacja
- Miejsca zamieszkania
- Praca i kariera
- Zakupy i usługi
- Urządzenia elektroniczne
- Rzeczowniki złożone
- Zbrodnia
UMIEJĘTNOŚCI :
- słuchanie i rozumienie dłuższych wypowiedzi i wiadomości z zakresu wyżej wymienionych zagadnień leksykalnych i gramatycznych, analizowanie teksu słuchanego, określanie głównej myśli tekstu jak i odpowiadanie na pytania szczegółowe
- czytanie oryginalnych lub zaadaptowanych tekstów prasowych z zakresu różnych dziedzin i problemów, analizowanie i praca z tekstem
- mówienie, formułowanie klarownych wypowiedzi na tematy związane z wymienionym słownictwem i zaprezentowanymi zagadnieniami gramatycznymi
- pisanie listów nieformalnych, e-maili, tworzenie opisu osób i pomieszczeń mieszkalnych, artykułów prasowych, historii opartych na faktach, recenzji, sporządzanie listu motywacyjnego, e-maila z zażaleniem i notatek biograficznych
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
Rodzaj ceny | Cena |
---|---|
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt przypadający na 1 uczestnika netto | Cena 5 400,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny brutto | Cena 135,00 PLN |
Rodzaj ceny Koszt osobogodziny netto | Cena 135,00 PLN |
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma od organizatora wszelkie materiały niezbędne do realizacji kursu - podręcznik w formie drukowanej, notes, dostęp do platformy z dodatkowymi ćwiczeniami. Do dyspozycji uczestnika będą również słowniki, oraz wszelkie niezbędne podczas zajęć materiały.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w kursie języka angielskiego na poziomie B1 jest posiadanie znajomości języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym niższym A2. W celu weryfikacji poziomu znajomości języka angielskiego zostanie przeprowadzony test poziomujący, w terminie 7 dni przed rozpoczęciem usługi.
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Uczestnik powinien zapisać się na usługę min. 1 dzień przed terminem jej rozpoczęcia
Informacje dodatkowe
Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramienia Operatora lub BUR i wyraża na to zgodę.
Część praktyczna zostanie ustalona indywidualnie z Uczestnikiem usługi, dni i godziny kursu wskazane zostaną w Harmonogramie usługi.
Dostawca usługi zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027. Zatem uczestnik ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi z uwagi na posiadaną niepełnosprawność powinien na co najmniej 7 dni kalendarzowych przed terminem rozpoczęcia realizacji usługi złość Organizatorowi swoje potrzeby.
Podstawa zwolnienia z Vat: § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku kursów dofinansowanych w min. 70%.
Adres
Adres
W Sali znajdują się stoły na których uczestnik będzie mogli zapisywać notatki, w sali znajduje się wszelkie niezbędne do realizacji szkoleń językowych wyposażenie.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi