Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - usługa szkoleniowa realizowana w ramach projektu "Akademia HR. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstw i ich pracowników"
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - usługa szkoleniowa realizowana w ramach projektu "Akademia HR. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstw i ich pracowników"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firmy z sektora MŚP i dużych firm w ramach projektu" Akademia HR". W ramach usługi uczestnikami mogą być:
- właściciele firm z sektora MŚP i dużych firm,
- pracownicy firm z sektora MŚP i dużych firm odpowiedzialni za politykę personalna firmy,
- pracownicy firm z sektora MŚP i dużych firm zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
- pracownicy firm z sektora MŚP i dużych firm, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze/menadżerskie.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji09-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa przygotowuje uczestnika do pozyskiwania (w tym procesu rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów oraz doświadczeń pracowników. Uczestnik dostosowuje kompetencje pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. Przygotowuje ich do zmian zakresu wykorzystywanych umiejętności (np. reskilling). Kształtuje otwartość na wyzwania rozwojowe oraz propaguje kulturę Learning Agility.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i charakteryzuje zmiany na rynku pracy; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę ryzyka w zakresie pozyskiwania oraz utrzymywania pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i charakteryzuje wyzwania na rynku pracy z perspektywy pracodawcy; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza dogłębną analizę wpływu zmian na rynku pracy; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Komunikuje wynik tej analizy w sposób zrozumiały dla różnych interesariuszy; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Definiuje oraz charakteryzuje metody oceny potencjału kandydatów do pracy; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Przeprowadza testy weryfikacji kompetencji pracowników oraz wyciąga wnioski; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dopasowuje kandydatów do pracy do odpowiednich stanowisk; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe kompetencje kandydatów do pracy oraz wskazuje ich przydatność w organizacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Podejmuje trafne decyzje dotyczące wyboru metod oceny potencjału zawodowego; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Przeprowadza analizę potrzeb organizacyjnych, w tym personalnych w firmie; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje luki kompetencyjne wśród pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje realne potrzeby w zakresie kompetencji, kwalifikacji i doświadczenia w zakresie pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje strategicznie oraz przewiduje przyszłe potrzeby firmy w kontekście kapitału ludzkiego, z uwzględnieniem dynamicznych zmian rynkowych; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje założenia w zakresie budowania różnorodności w organizacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje zalety oraz wady w zakresie budowania zróżnicowanego środowiska pracy; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje potencjał pracowników, wykorzystując skuteczne narzędzia oraz metody; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Promuje i wspiera różnorodność w miejscu pracy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje oraz wskazuje różne modele prowadzenia rekrutacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje model rekrutacji dopasowany do firmy oraz implementuje go; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje program onboardingu dla nowych pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża proces ciągłego doskonalenia wypracowanych procesów rekrutacyjnych oraz onboardingu; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przyciąga i integruje zróżnicowany potencjał pracowników; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz charakteryzuje istotne narzędzia HR; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz charakteryzuje istotne procesy HR; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje procesy HR oraz doskonali je; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje i podnosi kompetencje pracowników w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby organizacji; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje oraz charakteryzuje istotne narzędzia HR, które są niezbędne do stałego dostosowywania kompetencji pracowników do nowych wyzwań; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje rozwiązania w zakresie stałego dostosowywania kompetencji pracowników do nowych wyzwań; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia HR do stałego dostosowywania kompetencji pracowników do nowych wyzwań; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Tworzy innowacyjne rozwiązania HR oraz proaktywnie działa w celu dostosowywania kompetencji pracowników do nowych wyzwań; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Opracowuje programy rozwoju i ścieżek kariery; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Implementuje programy rozwoju i ścieżek kariery; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wspiera i rozwija talenty w organizacji; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Wdraża programy rozwoju i ścieżki kariery, które wykorzystują zróżnicowany potencjał pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Analizuje potencjał pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia do analizy potencjału pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Efektywnie wykorzystuje potencjał pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Proponuje nieszablonowe rozwiązania; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wspiera inkluzyjne środowisko pracy; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Projektuje oraz wdraża programy wymiany wiedzy oraz doświadczeń wśród współpracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Efektywnie wykorzystuje wiedzę wśród pracowników oraz udostępnia ją dla całej organizacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje narzędzia, w tym rozwiązania cyfrowe do upowszechniania wiedzy w organizacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Minimalizuje ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i wspierają rozwój pracowników; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji ( reskilling). | Kryteria weryfikacji Buduje zaangażowanie wśród pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wpływa na motywację wśród pracowników; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje rozwiązania do skutecznego wdrażania reskillingu; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Motywuje pracowników do ciągłego rozwoju i nabywania nowych kompetencji, wspierając ich w procesie reskillingu; | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości nanowe wyzwania rozwojowe ( kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Wpływa na rozwój kultury organizacyjnej w firmie; | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Opracowuje wartości w firmie oraz implementuje je oraz dostosowuje don celi organizacji; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Przygotowuje organizację oraz pracowników do otwartości na nowe wyzwania; | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kształtuje kulturę organizacyjną, która promuje otwartość na rozwój i adaptację do nowych wyzwań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - usługa szkoleniowa realizowana w ramach projektu "Akademia HR. Szkolenia i doradztwo z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla przedsiębiorstw i ich pracowników"
Nazwa kompetencji: Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
PROGRAM RAMOWY SZKOLENIA
Moduł I Analiza i identyfikacja potrzeb pracowniczych
- Analiza wpływu zmian na rynku pracy na możliwości i trudności w pozyskiwaniu oraz utrzymaniu pracowników o odpowiednim potencjale. (zajęcia teoretyczne)
- Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników oraz określanie obecnych i przyszłych potrzeb firmy związanych z potencjałem pracowników. (zajęcia teoretyczne)
- Charakteryzacja obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników, w tym kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów. (zajęcia teoretyczne)
- Analiza i identyfikacja potrzeb pracowniczych (zajęcia praktyczne)
Moduł II Budowanie programów rekrutacji i rozwoju pracowników
- Budowanie skutecznych programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników, uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników. (zajęcia praktyczne)
- Stosowanie narzędzi i procesów HR umożliwiających monitorowanie i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników. (zajęcia praktyczne)
- Wprowadzenie do narzędzi analizy potrzeb organizacyjnych (zajęcia teoretyczne)
- Identyfikacja obszarów, w których możliwe jest dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych.(zajęcia praktyczne)
- Aplikacja narzędzi analizy potrzeb organizacyjnych (zajęcia praktyczne)
Moduł III Wykorzystanie i rozwój potencjału pracowników
- Ocena i analiza potencjału pracowników (zajęcia praktyczne)
- Opracowanie indywidualnych ścieżek kariery (zajęcia praktyczne)
- Programy rozwoju i szkolenia (zajęcia praktyczne)
- Wykorzystanie wewnętrznego zróżnicowania w organizacji (zajęcia praktyczne)
- Programy wymiany wiedzy i doświadczeń (zajęcia praktyczne)
- Kształtowanie kultury pracy sprzyjającej rozwojowi Learning Agility (zajęcia praktyczne)
Walidacja efektów uczenia się - test merytoryczny
- Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.
- Test wiedzy na temat wpływu wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów ect.) potencjału pracowników.
Usługa realizowana przy wykorzystaniu metod aktywizujących uczestników - m.in. ćwiczenia, praca w zespołach, burza mózgów, symulacje.
Warunki niezbędne do spełnienia (przez uczestników usługi), aby realizacja usługi pozwoliła na osiągniecie głównego celu:
- minimalny poziom wykształcenia: nie jest wymagane
- minimalne doświadczenie i wiedza uczestników: min. 3 miesiące pracy w firmie
- doświadczenie zawodowe: min. 3 miesiące pracy w firmie
- aktywność w trakcie prowadzenia usługi: udzielania informacji, angażowanie się w realizację usługi
- minimalny poziom obecności na zajęciach 80%
- minimalna liczba pracowników firmy, która powinna wziąć udział w usłudze - min. 3 osób
UZUPEŁNIENIE INFORMACJI DODATKOWYCH:
- Usługa rozwojowa nie dotyczy kosztów usługi rozwojowej, której obowiązek przeprowadzenia na zajmowanym stanowisku pracy wynika z odrębnych przepisów prawa (np. wstępne i okresowe szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, szkolenia okresowe potwierdzające kwalifikacje na zajmowanym stanowisku pracy).
- Usługa rozwojowa nie obejmuje wzajemnego świadczenia usług w Projekcie o zbliżonej tematyce przez Dostawców usług, którzy delegują na usługi siebie oraz swoich pracowników i korzystają z dofinansowania, a następnie świadczą usługi w zakresie tej samej tematyki dla Przedsiębiorcy, który wcześniej występował w roli Dostawcy tych usług.
- Cena usługi nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługa rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych Przedsiębiorcom lub Pracownikom przedsiębiorcy, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych. Godzina szkoleniowa trwa 60 min, przerwy wliczane są w czas usługi.
- Przedsiębiorca zobowiązany jest do zapewnienia udziału Pracowników przedsiębiorcy w usłudze rozwojowej na poziomie frekwencji nie mniejszym niż 80%
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Analiza wpływu zmian na rynku pracy na możliwości i trudności w pozyskiwaniu oraz utrzymaniu pracowników o odpowiednim potencjale. (zajęcia teoretyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników oraz określanie obecnych i przyszłych potrzeb firmy związanych z potencjałem pracowników. (zajęcia teoretyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Przerwa | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Charakteryzacja obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników, w tym kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów. (zajęcia teoretyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Analiza i identyfikacja potrzeb pracowniczych (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Budowanie skutecznych programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników, uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników. (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Stosowanie narzędzi i procesów HR umożliwiających monitorowanie i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników. (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Przerwa | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Wprowadzenie do narzędzi analizy potrzeb organizacyjnych (zajęcia teoretyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Identyfikacja obszarów, w których możliwe jest dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych.(zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Identyfikacja obszarów, w których możliwe jest dostosowanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych.(zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Aplikacja narzędzi analizy potrzeb organizacyjnych (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Ocena i analiza potencjału pracowników (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Przerwa | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Opracowanie indywidualnych ścieżek kariery (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Programy rozwoju i szkolenia (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Programy rozwoju i szkolenia (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 07:30 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Wykorzystanie wewnętrznego zróżnicowania w organizacji (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Programy wymiany wiedzy i doświadczeń (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Kształtowanie kultury pracy sprzyjającej rozwojowi Learning Agility (zajęcia praktyczne) | Prowadzący Dorota Ozga | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja efektów uczenia się - test merytoryczny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 914,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 995,12 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto147,97 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dorota Ozga
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do materiałów online i offline: prezentacje ze szkolenia, skrypt, zestawy ćwiczeń przygotowane przez trenera.
Konsultacje z trenerami po zakończeniu usługi w termini do 30 dni od ostatenigo dnia.
Informacje dodatkowe
- Usługodawca zapewnia realizację usługi rozwojowej uwzględniając potrzeby osób z niepełnosprawnościami (w tym również dla osób ze szczególnymi potrzebami) zgodnie ze Standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027.
- Karta usługi przygotowana została zgodnie z obowiązującym Regulaminem BUR m.in. w zakresie powierzenia usług.
- Usługa rozwojowa będzie realizowana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym przepisami prawa o VAT
- Cena usługi nie odbiega od cen rynkowych oraz, że cena jest adekwatna do jej zakresu.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot pełniący funkcję Operatora lub partnera w którymkolwiek Regionalnym Programie lub FERS.
- Usługa rozwojowa nie jest świadczona przez podmiot będący jednocześnie podmiotem korzystającym z usług rozwojowych o zbliżonej tematyce w ramach danego projektu.
- Usługa rozwojowa nie dotyczy umiejętności lub kompetencji podstawowych tj. (z ang. basic skills: literacy, numeracy, ICT skills).
Cd w programie rawmowym.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi