Kompetencje menadżerskie: komunikacja w zespołach projektowych, zarządzanie zespołem, wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Kompetencje menadżerskie: komunikacja w zespołach projektowych, zarządzanie zespołem, wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Właściciele MŚP
- Menadżerowie
- Pracownicy MŚP na stanowiskach kierowniczych
- Wspólnicy, w tym partnerzy prowadzący regularną działalnosć w przedsiębiorstwie i czerpący z niego korzyści fiansnowe
Szkolenie prowadzone przez specjalistów na wyższym poziomie zaawansowania ze względu na role zawodowe sprawowane przez uczestników.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji26-08-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi28
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa prowadzi do zapewnienie uczestnikom wiedzy i umiejętności potrzebnych do skutecznego pełnienia roli menadżera i wypełniania funkcji kierowniczych. Usługa ma celu: podniesienie wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych w zakresie:• zarządzania zespołami projektowymi,
• efektywnej komunikacji,
• wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy, w tym tworzenia funkcjonalnych procedur w firmie.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady skutecznej komunikacji w środowisku pracy | Kryteria weryfikacji Opisuje kontekst środowiskowy procesu komunikacji w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje kluczowe składowe procesu komunikacji w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia metody i narzędzia wspierające proces komunikacji w środowisku pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje metody budowania skutecznych zespołów | Kryteria weryfikacji Prezentuje sposób definiowania zadań i celów pracy zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia fazy kształtowania się zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje przykładowe role zespołowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje metody i narzędzia pracy menadżera wspierające pracę efektywnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przedstawia zasady efektywnego zarządzania procesami w wymiarze organizacyjnym | Kryteria weryfikacji Omawia kryteria oceny efektywności procesów organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prezentuje zasady identyfikacji obszarów organizacyjnych wymagających poprawy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Omawia metody tworzenia i implementacji procedur wewnętrznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Skutecznie wdraża rozwiązania zapewniające sprawną komunikację | Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby związane z poprawą procesów komunikacji w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje kryteria identyfikacji stylu komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Określa możliwości poprawy procesów komunikacji w przedsiębiorstwie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera narzędzia i metody poprawy komunikacji w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby kadrymenedżerskiej i pracowników, wynikające z wprowadzania nowych modeli organizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji wskazuje i charakteryzuje nowe modeleorganizacji pracy i wykorzystania elastycznych / partnerskich form świadczenia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobiera narzędzia i metody poprawy komunikacji w zespole | Kryteria weryfikacji Precyzyjnie formułuje zadania i cele pracy zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje fazę kształtowania się danego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje role zespołowe członków zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera metody i narzędzia pracy menadżera wspierające pracę efektywnych zespołów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża do organizacji odpowiednie rozwiązania umożliwiające efektywną pracę, w tym zasady organizacji pracy i procedury | Kryteria weryfikacji Stosuje kryteria oceny efektywności procesów organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje obszary organizacji pracy wymagające poprawy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Dobiera metody i narzędzia wspierające tworzenie i implementację procedur wewnętrznych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje i wdraża procedury operacyjne w firmie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Informuje pracowników w firmie o zasadach pracy zorientowanych na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie rezultatów – bez względu na model pracy zespołowej i formę świadczenia pracy. | Kryteria weryfikacji Omawia zasady pracy zorientowane na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Przyjmuje odpowiedzialność za pracę swoich zespołów | Kryteria weryfikacji Omawia zasady pracy menadżera zorientowane na kooperację, współodpowiedzialność i wspólne osiąganie celów | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wspiera u pracowników postawy ukierunkowane na doskonalenie organizacji i stałe samodoskonalenie przez całe życie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje postawy ukierunkowane na doskonalenie organizacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Omawia zasady nauki przez całe życie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 28 h. dydaktycznych tj . 28 x 45 min = tj 21g zegarowych
Harmoogram dodatkowo obejmuje przerwy w wymiarze 3h i 15 min.
Moduł I - Dzień 1: Komunikacja w Zespołach Projektowych - Małgorzata Józwik
- Wprowadzenie do komunikacji w zarządzaniu projektami
- Techniki budowania skutecznej komunikacji w zespole
- Praca zespołowa i jej dynamika – ćwiczenia interaktywne
- Indywidualne predyspozycje i preferencje w procesie komunikacji
- Uwarunkowania neurologiczne w procesach komunikacji – jak postrzega rzeczywistość i zapamiętuje ją mózg
- Narzędzia wspomagające komunikację w zespołach zdalnych
Moduł II - Dzień 2: Zarządzanie Zespołem - Małgorzata Józwik
- Fazy rozwoju zespołu
- Cechy skutecznych zespołów
- Role zespołowe
- Style przywództwa i ich wpływ na efektywność zespołu
- Motywowanie i angażowanie pracowników – strategie i techniki
- Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie różnorodnością w zespołach projektowych
- Praca w różnorodnym środowisku pracy, w tym w pracy hybrydowej
Moduł III - Dzień 3 i 4 : Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy, w tym tworzenie funkcjonalnych procedur w firmie - Małgorzata Janczarek
- Podstawy tworzenia procedur operacyjnych
- Ocena potrzeb związanych z poprawą organizacji pracy
- Optymalizacja pracy i eliminacja marnotrawstwa
- Metody dokumentowania i standaryzacji procesów
- Implementacja i monitorowanie skuteczności procedur
- Warsztaty: Tworzenie procedur - case study.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 29 MODUŁ I. Komunikacja w Zespołach Projektowych. 1. Wprowadzenie do komunikacji w zarządzaniu projektami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 29 2. Techniki budowania skutecznej komunikacji w zespole | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 29 3. Praca zespołowa i jej dynamika – ćwiczenia interaktywne | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 29 4. Indywidualne predyspozycje i preferencje w procesie komunikacji | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 29 5. Uwarunkowania neurologiczne w procesach komunikacji – jak postrzega rzeczywistość i zapamiętuje ją mózg | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 29 6. Narzędzia wspomagające komunikację w zespołach zdalnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 29 MODUŁ 2: Zarządzanie Zespołem. 1. Fazy rozwoju zespołu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 29 2. Cechy skutecznych zespołów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 29 3. Role zespołowe | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 29 4. Style przywództwa i ich wpływ na efektywność zespołu | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 29 5. Motywowanie i angażowanie pracowników – strategie i techniki | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 29 6. Rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie różnorodnością w zespołach projektowych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 29 7. Praca w różnorodnym środowisku pracy, w tym w pracy hybrydowej. Test podsumowujący Moduł I i II | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 29 Modul III: Wdrażanie nowych modeli i form organizacji pracy, w tym tworzenie funkcjonalnych procedur w firmie. 1. Podstawy tworzenia procedur operacyjnych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 29 2. Ocena potrzeb związanych z poprawą organizacji pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 29 3. Optymalizacja pracy i eliminacja marnotrawstwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 29 4. Metody dokumentowania i standaryzacji procesów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 29 5. Implementacja i monitorowanie skuteczności procedur | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 29 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 29 6. Warsztaty: Tworzenie procedur - case study. Podsumowanie szkolenia i zadań praktycznych. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 600,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 600,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto200,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Dostęp do prezentacji ze szkolenia, dysku z cwiczeniami filmikami itp.
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone stacjonarnie pod adresem Lublin, ul. Turystyczna 36 oraz na platformie Teams.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
a) Systemu Windows 10 w wersji 1507 lub nowszej Systemu Windows 8 Systemu Windows 7 Systemu Windows 32 (obsługiwane są wersje 64- i 64-bitowe) 1. Procesor Co najmniej 1 GHz 2. Pamięć RAM Co najmniej 512 MB 3. Dodatkowe oprogramowanie DirectX w wersji 9.0 lub nowszej b) komputery Mac Program Skype na komputer Mac wymaga systemu Mac OS X 10.10 lub nowszego 1. Procesor co najmniej Intel 1 GHz (Core 2 Duo) 2. Pamięć RAM Co najmniej 1 GB 3. Dodatkowe oprogramowanie Najnowsza wersja programu QuickTime Łącze inernetowe: min download: 768 Mb/s, min upload: 384 Mb/s (APMG Int. zaleca korzystanie z łącza stałego) Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów (czytnik plików pdf oraz doc).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi