Szkolenie pod nazwą ,,SEO - najlepsze praktyki i sztuczki"
Szkolenie pod nazwą ,,SEO - najlepsze praktyki i sztuczki"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest dla wszystkich stanowisk. Branża e-commerce prężnie się rozwija, a pracodawcy angażują coraz więcej stanowisk do pracy w handlu internetowym, realizacji bloga, vloga czy innych materiałów społecznościowych a czasem nawet do przenoszenia biznesu do sieci. Tak więc usługa skierowana jest również do wszystkich pracowników i właścicieli firm funkcjonujących w Internecie lub również takich którzy, dopiero planują się tam znaleźć. Dla osób, które dodają treści na: stronach www, blogach portalach informacyjnych, vlogach, mediach społecznościowych czy sklepach internetowych.
Dla do osób administrujących zasobami informatycznymi w firmie, informatyków, specjalistów ds. e-commerce, specjalistów ds. marketingu ale także do każdej innej osoby, która obsługuje, wdraża, bądź posiada strony www lub sklepy i chciałaby dowiedzieć się czegoś więcej w tej tematyce.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji07-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu zwiększenie pozycji w wyszukiwarkach internetowych. Uczestnicy szkolenia będą mogli samodzielnie zrealizować większość zadań na swojej witrynie czy na stronie pracodawcy, bądź skoordynować pracę zespołu, czy firmy zewnętrznej wynajętej do obsługi w zakresie SEO.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Tworzenie i prowadzenie sklepu internetowego. | Kryteria weryfikacji WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI:- Tworzy i formułuje strategię biznesową sklepu internetowego, - Wybiera odpowiednią platformę e-commerce i dokonuje jej konfigurację, - Zapewnia klientom pozytywne doświadczenia zakupowe, - Spełnia wymogi prawne związane z prowadzeniem sklepu internetowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Zwiększanie sprzedaży i generowanie zysków. | Kryteria weryfikacji WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI:- Wykorzystuje skuteczne strategie SEO w celu zwiększenia widoczności sklepu, - Prowadzi efektywne kampanie reklamowe w różnych kanałach online, - Analizuje dane sprzedażowe i optymalizuje działania sklepu, - Wykorzystuje narzędzia do automatyzacji procesów marketingowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Budowanie silnej marki online. | Kryteria weryfikacji WIEDZA, UMIEJĘTNOŚCI:- Rozumie kluczowe pojęcia i modele biznesowe e-commerce, - Wybiera odpowiednie strony i sprzedaje tam swoje produkty, - Dociera do szerszego grona odbiorców, - Poprawia satysfakcję klientów. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie.
I CZĘŚĆ
I. Wybór motywu, modyfikacja i personalizacja.
II. Pagebuilder – zasady działania.
III. Wtyczki
IV. Zmiana wyglądu strony.
V. Analiza stron
II CZĘŚĆ
I. Wprowadzenie - marketing internetowy
II. Kampanie - analiza i audyt
III. Kampania Google Ads
IV. Kampania na stronach sprzedażowych
Egzamin podsumowujący.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Ukończył studia wyższe I i II stopnia na kierunku Informatyka. Praktyk i szkoleniowiec z zakresu E-commerce, SEO, SEM oraz programowania. Przeprowadził wiele szkoleń dotyczących nowoczesnych technik sprzedażowych w Internecie oraz programowania. Ukończył kursy ORACLE związane z JEE7 czy SQL. Zrealizował wiele projektów E-commerce oraz pracował na stanowiskach związanych z tą branżą.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma materiały dydaktyczne oraz prezentację w formie e-mail.
Trener prowadzący szkolenie na bieżąco będzie przesyłał zadania oraz ćwiczenia.
Po zakończeniu szkolenia każdy z uczestników dostaje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, z zastrzeżeniem obecności na wszystkich zajęciach.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do egzaminu certyfikującego. Na egzamin uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wg harmonogramu szkolenia terminie.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację oraz podmiotu certyfikującego: ERNABO Adrian Flak.
Informacje dodatkowe
Nie pasuje Ci termin szkolenia? Skontaktuj się z nami!
Telefon: 530 642 270
Mail: kontakt@dofinansowanekursy.pl
Sprawdź opinie naszych kursantów oraz posiadane przez Nas rekomendacje od zadowolonych firm, które z nami współpracowały.
Postaw na doświadczenie i profesjonalne podejście do Kursanta.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik - minimalna prędkość łącza: 512 KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to clickmeeting.com.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia