Kurs podstawowy Badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi wg koncepcji Bobath - szkolenie
Kurs podstawowy Badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi wg koncepcji Bobath - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Medycyna
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Fizjoterapeuci.
Terapeuci zajęciowi.
Usługa adresowana również dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji08-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi160
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Kurs podstawowy Badanie i terapia dorosłych pacjentów z chorobami neurologicznymi wg koncepcji Bobath - szkolenie" przygotowuje do prowadzenia samodzielnej terapii z pacjentami po uszkodzeniu Centralnego Układu Nerwowego zgodnie z założeniami koncepcji Bobath. Głównym założeniem jest maksymalne usamodzielnienie pacjenta poprzez usprawnianie od poziomu struktury do poziomu aktywności i partycypacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą koncepcji Bobath | Kryteria weryfikacji - definiuje historię oraz rozwój Koncepcji Bobath- rozumie funkcjonalne konsekwencje uszkodzeń ośrodkowego układu nerwowego - rozumie związek pomiędzy oceną a terapią i wdrażaniem ciągłego procesu rozumowania klinicznego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą dotyczącą układu nerwowego, prawidłowego ruchu oraz patomechanizmu powstawania zaburzeń | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje neurofizjologię, model Praktyki Klinicznej Bobath- definiuje ruch prawidłowy, spastyczność, napięcie, kontrolę posturalną i stabilizację centralną, równowagę - charakteryzuje zaniedbywanie połowicze, nauczanie motoryczne, plastyczność, fazę ostrą - charakteryzuje prawidłowy chód oraz zasady torowania chodu - charakteryzuje zespół odpychania - definiuje apraksję | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje i przeprowadza terapię pacjentów | Kryteria weryfikacji - integruje zasady ICF w ocenie i leczeniu dorosłych z hemiplegią- obserwuje i analizuje zaburzenia ruchu i funkcjonowania oraz wpływa na zaburzenia poprzez odpowiednią terapię - wykorzystuje zasady kontroli motorycznej, uczenia się motorycznego, plastyczności nerwowej i plastyczności mięśni w planowaniu leczenia - dostosowuje odpowiednie teoretyczne zasady terapii do indywidualnego pacjenta | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady pracy z pacjentami | Kryteria weryfikacji - nawiązuje i buduje relacje z pacjentami- rozwija efektywne umiejętności we współpracy z odpowiednimi czynnikami środowiskowymi w celu polepszenia funkcjonalności pacjenta - monitoruje znaczenie odpowiednich środków wynikowych w celu wspierania praktyki opartej na dowodach - współpracuje z opiekunem pacjenta w celu wzmocnienia terapii w aktywnościach dnia codziennego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie składa się z 15 dni szkoleniowych organizowanych w trzech częściach odbywających się w następujących terminach:
część I: 09.01 - 13.01.2025 r.
część II: 03.02 - 07.02.2025 r.
część III: 26.05 - 30.05.2025 r.
Warunkiem uzyskania certyfikatu ukończenia szkolenia jest uczestnictwo we wszystkich jego częściach.
Szkolenie składa się z 15 dni, podczas których kursanci poznają teorię i praktykę związaną z pracą z pacjentami z zaburzeniami w obrębie Centralnego Układu Nerwowego. Szczegółowo omawiane są zagadnienia związane z dolegliwościami tych pacjentów, rzetelnym badaniem oraz ich terapią. Dzięki dokładnej analizie prawidłowego ruchu możliwe jest wnikliwe zrozumienie patomechanizmu zaburzeń powstających w ciele po uszkodzeniu CUN. Prezentowane są informacje i techniki zarówno dla terapii pacjenta w fazie ostrej, jak i przewlekłej. Dodatkowo analizowany jest 24-godzinny model usprawniania z udziałem opiekunów i rodziny pacjenta, a także poruszane są kwestie związane z samoobsługą.
Kluczowym elementem szkolenia jest prezentacja wzorcowych terapii pacjenta oraz obligatoryjna praca z pacjentem przez co najmniej 10 dni kursu, która jest oceniana przez instruktora jako część egzaminu końcowego.
Szkolenie przeznaczone jest dla fizjoterapeutów, terapeutów zajęciowych oraz lekarzy, którzy:
- pracują lub chcą pracować z pacjentami po uszkodzeniu Centralnego Układu Nerwowego (np. po udarach, stłuczeniach pnia mózgu, urazach czaszkowo-mózgowych, z SM),
- interesują się neurofizjologią i neuroanatomią,
- chcą poddać dokładnej analizie prawidłowy rozwój ruchu oraz zrozumieć patomechanizmy, które powstają po uszkodzeniu CUN,
- chcą poznać sposoby torowania i stymulacji pacjenta do wykonywania aktywności w sposób jak najbardziej zbliżony do prawidłowego,
- cenią sobie podczas kursu pracę z pacjentami,
- rozważają w przyszłości wyjazd do pracy w zawodzie poza granicami kraju,
- chcą nauczyć się prowadzenia terapii w modelu 24-godzinnym przy zaangażowaniu rodziny i opiekunów pacjentów.
W celu lepszego przyswojenia programu szkolenia, uczestnik powinien posiadać podstawowe informacje z zakresu neurofizjologii oraz neuroanatomii.
Liczba godzin usługi: 160 podana jest w godzinach edukacyjnych (45 min.), w tym 80 godzin teorii oraz 80 godzin praktyki. Przerwy nie wliczają się do godzin szkolenia.
Dzień 1
08:30 – 10:00 Powitanie, wprowadzenie. Cel kursu, sprawy organizacyjne, regulamin IBITA.
10:00 – 11:00 Historia i podstawy teoretyczne koncepcji Bobath.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Ruch prawidłowy - teoria i praktyka.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Ruch prawidłowy - teoria i praktyka.
16:00 – 17:45 Ruch prawidłowy - teoria i praktyka.
Dzień 2
08:00 – 11:00 Model praktyki klinicznej w koncepcji Bobath - badanie kliniczne, teoria i praktyka.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 ICF i pomiar rezultatów - badanie kliniczne, teoria i praktyka.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Demonstracja pacjenta 1- rozumowanie kliniczne.
16:00 – 17:30 Zaburzenia kontroli ruchu
Dzień 3
08:00 – 11:00 Znaczenie układu wstępującego dla kontroli posturalnej.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Tułów; praca nad mięśniami tułowia.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Demonstracja pacjenta 2 - rozumowanie kliniczne.
16:00 – 17:30 Aktywności dla tułowia
Dzień 4
08:00 – 09:30 Neurofizjologia - fizjologia mięśnia.
09:30 – 11:00 Liniowość, aktywności dolnego tułowia, przejście z siadu do stania - analiza ruchu.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Analiza pozycji siedzącej/stojącej.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa i przygotowanie do terapii.
14:00 – 16:00 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
16:00– 17:30 Analiza ograniczeń aktywności; zaburzenie struktur i funkcji ciała
Dzień 5
08:00 – 09:30 Neurofizjologia - zespół górnego neuronu ruchowego – UMNS, spastyczność.
09:30 – 10:30 Opracowywanie mięśni o wygórowanym napięciu .
10:30 – 12:30 Terapia pacjentów przez uczestników kursu.
12:30 – 13:00 Podsumowanie i zakończenie pierwszej części kursu.
Dzień 6
08:30 – 11:00 Przywitanie, życzenia na 2 - gą cześć kursu, pytania. Łopatka, kończyna górna i ręka.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Kończyna górna - liniowość, rytm łopatkowo ramienny – analiza.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
16:00 – 17:30 Kończyna górna - liniowość, rytm łopatkowo ramienny – analiza.
Dzień 7
08:00 – 11:00 Kończyna górna po udarze – teoria.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Stymulacja sensoryczna ręki.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
16:00 – 17:30 Aktywności dla kończyny górnej - praktyka.
Dzień 8
08:00 – 11:00 Lokomocja - teoria
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Torowanie fazy podporowej.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Warsztaty, krótka demonstracja pacjenta.
16:00 – 17:30 Lokomocja – torowanie.
Dzień 9
08:00 – 10:00 Neurofizjologia - kontrola motoryczna, nauczanie motoryczne.
10:00 – 11:00 Stymulacja sensoryczna stopy.
11:00 – 11:15 Przerwa kawowa.
11:15 – 13:00 Aktywności fazy przenoszenia.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 16:00 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Warsztaty, krótka demonstracja pacjenta.
16:00 – 17:30 Lokomocja.
Dzień 10
08:00 – 09:00 Zaburzenia percepcji.
09:00 – 10:00 Praca ukierunkowana na zadanie - praca grupowa.
10:00 – 12:15 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Warsztaty, krótka demonstracja pacjenta.
12:15 – 13:00 Podsumowanie drugiej części kursu, omówienie projektu pracy domowej.
Dzień 11
08:30 - 10:00 Walidacja: prezentacja opisu przypadku i terapii pacjenta zgodnie z założeniami koncepcji Bobath.
10:00 – 11:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
11:30 – 13:00 Postępowanie z pacjentem w fazie ostrej – praktyka
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 15:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
15:30 – 17:30 Postępowanie z pacjentem w fazie ostrej.
Dzień 12
08:00– 09:30 Neurofizjologia – plastyczność / uzupełnienia.
09:30 – 10:00 Warsztaty – przykłady opisów przypadku, dyskusja i praktyka.
10:00 – 11:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
11:30 – 13:00 Aktywności w różnych pozycjach- rozwinięcie, powtórzenie, torowanie.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 15:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
15:30 – 17:30 Aktywności w różnych pozycjach- rozwinięcie, powtórzenie, torowanie.
Dzień 13
08:00 – 10:00 Shoulder - Hand -Syndrome / Zespół Ręka-Bark.
10:00 – 11:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
11:30 – 13:00 Aktywności w różnych pozycjach- rozwinięcie, powtórzenie, torowanie.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 15:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
15:30 – 17:30 Przykłady rozwinięcia przebiegu terapii, połączenie kończyny dolnej i górnej.
Dzień 14
08:00 – 10:00 Pusher Syndrome / Zespół Patologicznego odpychania.
10:00 – 11:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
11:30 – 13:00 Aktywności w różnych pozycjach, połączenie kończyny dolnej i górnej.
13:00 – 13:30 Przerwa obiadowa.
14:00 – 15:30 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
15:30 – 17:30 Aktywności w różnych pozycjach, połączenie kończyny dolnej i górnej.
Dzień 15
08:00 – 09:30 Zaopatrzenie ortopedyczne i program pracy domowej dla pacjenta.
09:30– 11:45 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu.
11:45 – 12:30 Podsumowanie terapii pacjentów na podstawie filmów.
12:30 – 13:00 Walidacja - test teoretyczny.
Walidacja odbędzie się w formie testu teoretycznego oraz prezentacji.
Test zostanie przekazany Uczestnikowi przez Osobę prowadzącą usługę, a zostanie oceniony przez Osobę prowadzącą walidację. Prezentacja w formie opisowej i dokumentacji filmowej (opis przypadku terapii pacjenta) zostanie przesłana do osoby walidującej. Walidator nie będzie obecny podczas testu oraz prezentacji.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Cel kursu, sprawy organizacyjne, regulamin IBITA. Historia i podstawy teoretyczne koncepcji Bobath. Ruch prawidłowy - teoria oraz praktyka. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 09:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Model praktyki klinicznej w koncepcji Bobath - badanie kliniczne. ICF i pomiar rezultatów. Demonstracja pacjenta 1- rozumowanie kliniczne. Zaburzenia kontroli ruchu. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Znaczenie układu wstępującego dla kontroli posturalnej. Tułów; praca nad mięśniami tułowia. Demonstracja pacjenta 2 - rozumowanie kliniczne. Aktywności dla tułowia. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Neurofizjologia. Liniowość, aktywności dolnego tułowia, przejście z siadu do stania-analiza ruchu oraz pozycji. Badanie i terapia pacjentów. Analiza ograniczeń aktywności. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Neurofizjologia - zespół górnego neuronu ruchowego, spastyczność. Opracowywanie mięśni o wygórowanym napięciu. Terapia pacjentów przez uczestników kursu. Podsumowanie I części kursu. | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Łopatka, kończyna górna i ręka. Kończyna górna - liniowość, rytm łopatkowo ramienny – analiza. Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 17:45 | Liczba godzin 09:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Kończyna górna po udarze - teoria. Stymulacja sensoryczna ręki. Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Aktywności dla kończyny górnej - praktyka. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 04-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Lokomocja – teoria. Torowanie fazy podporowej. Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Warsztaty, demonstracja pacjenta. Lokomocja - torowanie. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Neurofizjologia:kontrola i nauczanie motoryczne. Stymulacja sensoryczna stopy. Aktywności fazy przenoszenia. Badanie i terapia pacjentów. Demonstracja pacjenta. Lokomocja. Ilość przerw w minutach: 45 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Zaburzenia percepcji. Praca ukierunkowana na zadanie - praca grupowa. Badanie i terapia pacjentów. Warsztaty, demonstracja pacjenta. Podsumowanie II części kursu, omówienie projektu pracy domowej. | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 07-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Walidacja: prezentacja opisu przypadku i terapii pacjenta zgodnie z założeniami koncepcji Bobath. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Postępowanie z pacjentem w fazie ostrej - praktyka. Ilość przerw w minutach: 30 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 26-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 07:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Neurofizjologia – plastyczność. Warsztaty: opisów przypadku, dyskusja i praktyka. Badanie i terapia pacjentów. Aktywności w różnych pozycjach- rozwinięcie, torowanie. Ilość przerw w minutach: 30 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 27-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Zespół Ręka-Ramię. Badanie i terapia pacjentów. Aktywności w różnych pozycjach. Przykłady przebiegu terapii, połączenie kończyny dolnej i górnej. Ilość przerw w minutach: 30 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Pusher Syndrome / Zespół Patologicznego odpychania. Badanie i terapia pacjentów przez uczestników kursu. Aktywności w różnych pozycjachpołączenie kończyny dolnej i górnej. Ilość przerw w minutach: 30 | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 29-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 09:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Zaopatrzenie ortopedyczne i program pracy domowej dla pacjenta. Badanie i terapia pacjentów. Podsumowanie terapii pacjentów na podstawie filmów. Ostatnie pytania, zakończenie kursu. | Prowadzący Agnieszka Śliwka | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Walidacja: test teoretyczny. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto9 220,80 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto7 496,59 PLN
- Koszt osobogodziny brutto57,63 PLN
- Koszt osobogodziny netto46,85 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Śliwka
2011 rok - uzyskanie tytułu dr n.k.f, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
2022 rok - uzyskanie habilitacji (dr hab. n. med. i n. o zdr.), Uniwersytet Jagielloński w Krakowie.
Pracownik Zakładu Rehabilitacji w Chorobach Wewnętrznych Uniwersytetu Jagiellońskiego, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu dydaktyki fizjoterapii, diagnostyki funkcjonalnej w chorobach wewnętrznych, fizjoterapii klinicznej w pulmonologii.
W 2016 roku uzyskała tytuł Instruktora kursów podstawowych Bobath, akredytowany przez międzynarodowe stowarzyszenie IBITA (International Bobath Instructors Training Association). Od 2016 roku przeprowadziła ok. 20 szkoleń w ww. tematyce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje skrypt.
Warunki uczestnictwa
- dokonanie rejestracji na szkolenie przez stronę organizatora www.fizjoterapia.pl / https://www.fizjoterapia.pl/kursy/zapisz/3525
- przesłanie dyplomu potwierdzającego wymagane wykształcenie
- wpłata zaliczki określonej regulaminem organizatora, która jest potwierdzeniem uczestnictwa w szkoleniu ( w przypadku dofinansowania pokrywającego cały koszt szkolenia, zaliczka jest zwracana uczestnikowi)
Informacje dodatkowe
Jeżeli usługa finansowana jest w min. 70 % ze środków publicznych, podlega ona ustawowemu zwolnieniu z podatku Vat. Warunkiem wystawienia faktury zwolnionej z podatku Vat, jest przedłożenie stosownego oświadczenia usługodawcy.
Przed dokonaniem zapisu na usługę, prosimy o sprawdzenie dostępności miejsc na kursie przez stronę organizatora www.fizjoterapia.pl, dokonanie rejestracji oraz dopełnienie formalności z organizatorem.
Cena usługi nie obejmuje kosztu wyżywienia, zakwaterowania oraz dojazdu.
Liczba godzin usługi: 160 podana jest w godzinach edukacyjnych (45 min.)
Podpisano regulamin projektu Małopolski Pociąg do Kariery - sezon 1.
Adres
Adres
I oraz III część szkolenia: ul. Karpińskiego 5, 30 -657 Kraków: sala szkoleniowa o metrażu 137 m 2.Wyposażenie sali szkoleniowej: stoły terapeutyczne, materace, piłki terapeutyczne, kształtki, wałki, rzutnik multimedialny. Pomoce dydaktyczne: modele anatomiczne kręgosłupa, kończyn górnych oraz dolnych, czaszki; tablice -układ nerwowy, szkieletowy, mięśnie,kręgosłup. Toalety: damska, męska. Zaplecze socjalne: kuchnia z jadalnią.
II część szkolenia: ul. Tuchowska 6 B, 30 - 618 Kraków: metraż sali wykładowej 140 m2. Zaplecze: szatnie dla kursantów, pomieszczenie socjalne, toalety, pokój socjalny dla instruktora. Wyposażenie sali: stoły terapeutyczne, materace, piłki terapeutyczne, pasy trakcyjne, rzutnik multimedialny, pomoce dydaktyczne np. modele anatomiczne – kręgosłup, szkielet człowieka, miednica, potylica, część kości udowej, czaszka, ręka, noga; tablice – układ nerwowy, szkieletowy, mięśnie, kręgosłup.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Parking