IT Product manager - zarządzanie rozwojem produktów cyfrowych - studia online (Opole)
IT Product manager - zarządzanie rozwojem produktów cyfrowych - studia online (Opole)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierunek ten adresowany jest do osób, które chcą poznać lub rozszerzyć wiedzę nadzorowania produktu w IT. Studia dedykujemy także osobom, które zajmują liderskie stanowisko (niekoniecznie w IT), ale interesują się cyfrowym światem i rozwijaniem w nim produktu.
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi176
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem studiów “IT Product Management - zarządzanie i rozwijanie produktów cyfrowych” jest przekazanie odpowiedniej wiedzy teoretycznej i pokazanie jej w zastosowaniu praktycznym podczas pracy nad usługami lub produktami cyfrowymi. Celem studiów jest również silny nacisk na zdobywanie wiedzy przez jej doświadczanie - ten cel jest realizowany przede wszystkim dzięki dobrze dobranej kadrze samych praktyków.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy zakresu planowania, rozwijania i zarządzania cyklem życia produktów cyfrowych. | Kryteria weryfikacji Zna teorie zarządzania produktami cyfrowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Zna narzędzia i metody projektowania usług i produktów cyfrowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zdobycie umiejętności zakresu planowania, rozwijania i zarządzania cyklem życia produktów cyfrowych. | Kryteria weryfikacji Zarządzanie cyklem życia produktów cyfrowych | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Praktycznie wykorzystuje teorię w pracy nad produktami | Metoda walidacji Prezentacja | |
Efekty uczenia się Umiejętność zarządzania projektem i zespołem | Kryteria weryfikacji Zdolność do pracy w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Program zajęć na kierunku IT Product manager - zarządzanie rozwojem produktów cyfrowych:
DISCOVERY
- Wprowadzenie do zarządzania produktami (16 godz.)
- Badania potrzeb użytkownika (16 godz.)
DEFINE
- Definiowanie wymagań produktu i tworzenie hipotez i eksperymenty (16 godz.)
DEVELOP
- Tworzenie strategii i roadmapy (8 godz.)
- Prototypowanie (8 godz.)
- Modele Biznesowe (16 godz.)
DELIVER
- Wytwarzanie produktu w metodyce zwinnej (SCRUM, SAFE) (16 godz.)
- Wprowadzanie produktów na rynek (Go to Market) (16 godz.)
- Strategia rozwoju produktów (16 godz.)
- Analityka produktowa (16 godz.)
- Stakeholder management (8 godz.)
- Finanse dla Product managera (8 godz.)
- Rozwój kariery w product managemencie (8 godz.)
- Zasady skutecznej autoprezentacji (4 godz.)
PROJEKT (8 GODZ.)
Liczba godzin: 176 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30 minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Zjazd I (sobota) | Data realizacji zajęć 12-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Zjazd I (niedziela) | Data realizacji zajęć 13-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Zjazd II (sobota) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Zjazd II (niedziela) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Zjazd III (sobota) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Zjazd III (niedziela) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Zjazd IV (sobota) | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Zjazd IV (niedziela) | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Zjazd V (sobota) | Data realizacji zajęć 25-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Zjazd V (niedziela) | Data realizacji zajęć 26-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Zjazd VI (sobota) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Zjazd VI (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Zjazd VII (sobota) | Data realizacji zajęć 01-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Zjazd VII (niedziela) | Data realizacji zajęć 02-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Zjazd VIII (sobota) | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Zjazd VIII (niedziela) | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Zjazd IX (sobota) | Data realizacji zajęć 05-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Zjazd IX (niedziela) | Data realizacji zajęć 06-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Zjazd X (sobota) | Data realizacji zajęć 26-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Zjazd X (niedziela) | Data realizacji zajęć 27-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Zjazd XI (sobota) | Data realizacji zajęć 24-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Zjazd XI (niedziela) | Data realizacji zajęć 25-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto35,23 PLN
- Koszt osobogodziny netto35,23 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Wycinek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych należy:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.