Szkolenie: "Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) i ChatGPT w biznesie.
Szkolenie: "Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) i ChatGPT w biznesie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które chcą zrozumieć, jak generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) i technologie takie jak ChatGPT mogą wspierać ich w pracy i nauce w ich organizacjach. Uczestnicy to pracownicy i przedsiębiorcy, którzy pragną zdobyć praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie nowoczesnych technologii AI.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji19-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi17
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) i ChatGPT w pracy zawodowej i nauce" przygotowuje uczestników do wykonywania czynności takich jak: zrozumienie i analiza kluczowych aspektów AI, identyfikacja przyszłych trendów w AI, tworzenie skutecznych promptów, efektywna współpraca z AI, projektowanie i implementacja asystentów oraz agentów AI, a także radzenie sobie z prawnymi i etycznymi wyzwaniami związanymi z AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje możliwości generatywnej sztucznej inteligencji | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje zastosowania generatywnej AI w różnych branżach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje przykłady przełomowych projektów w dziedzinie generatywnej AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wskazuje kierunki rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji i ich wpływ | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia wpływy AI na rynek pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje zagrożenia i wyzwania etyczne związane z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia pojęcia związane z sieciami neuronowymi i ich zastosowaniami | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia pojęcia uczenia maszynowego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zastosowania przetwarzania języka naturalnego (NLP) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy prompty do specyficznych zastosowań zawodowych | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje techniki tworzenia promptów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik tworzy przykładowe prompty do specyficznych zastosowań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje zasady współpracy człowieka z AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia zasady współpracy człowieka z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje przykłady wykorzystania AI w nauce i pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opisuje tworzenie asystentów i agentów AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje projektowanie asystentów AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik podaje przykłady zastosowań asystentów AI w różnych branżach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Analizuje zastosowania generatywnej AI w organizacjach | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia przypadki użycia generatywnej AI w różnych branżach | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje wpływ generatywnej AI na efektywność organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wyjaśnia prawne aspekty związane z AI | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia prawne aspekty związane z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik identyfikuje wyzwania etyczne i dotyczące prywatności związane z AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczane w czas usługi rozwojowej.
FORMA REALIZACJI ZAJĘĆ:
Forma realizacji zajęć w ramach szkolenia będzie obejmowała różnorodne metody dydaktyczne, które zapewnią uczestnikom wszechstronne zrozumienie omawianych tematów oraz umożliwią praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy i umiejętności. Szczegóły formy realizacji są następujące:
1. **Wykłady interaktywne**: Każdy moduł będzie rozpoczynał się interaktywnym wykładem, podczas którego trenerzy wprowadzą teoretyczne podstawy tematu, używając prezentacji multimedialnych, studiów przypadków i przykładów z praktyki. Wykłady będą angażować uczestników poprzez pytania retoryczne, krótkie quizy i mini-dyskusje.
2. **Sesje pytań i odpowiedzi**: Po każdym wykładzie zaplanowane będą sesje pytań i odpowiedzi, w trakcie których uczestnicy będą mieli możliwość zadawania pytań dotyczących prezentowanych treści. Trenerzy będą odpowiadać na pytania, wyjaśniać wątpliwości i omawiać dodatkowe aspekty tematów.
3. **Ćwiczenia grupowe i indywidualne**: W trakcie zajęć uczestnicy będą brać udział w ćwiczeniach zarówno grupowych, jak i indywidualnych. Zadania te pozwolą na praktyczne zastosowanie wiedzy poprzez analizę przypadków, opracowywanie strategii i rozwiązywanie problemów. Uczestnicy będą mieli możliwość wymiany doświadczeń w grupach oraz refleksji nad zdobytą wiedzą podczas pracy indywidualnej.
4. **Wspólne dyskusje**: Przewidziane są regularne wspólne dyskusje, gdzie uczestnicy będą mieli okazję dzielić się swoimi spostrzeżeniami i refleksjami na temat omawianych zagadnień. Dyskusje te będą moderowane przez trenerów, co zapewni ich efektywność i merytoryczność.
5. **Egzamin końcowy**: Na zakończenie szkolenia, uczestnicy przystąpią do egzaminu teoretycznego, który będzie miał formę testu z pytaniami zamkniętymi i otwartymi. Egzamin ten posłuży do oceny przyswojonej wiedzy i umiejętności, a także weryfikacji osiągniętych efektów kształcenia.
Te różnorodne metody dydaktyczne zapewnią aktywny udział uczestników w szkoleniu, umożliwią wymianę doświadczeń oraz zwiększą efektywność nauki poprzez praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy.
Minimalne wymagania dla uczestników szkolenia obejmują:
- Uczestnicy powinni posiadać co najmniej wykształcenie średnie.
- Kandydaci powinni wykazywać zainteresowanie transformacją cyfrową i nowoczesnymi technologiami.
- Uczestnicy powinni mieć podstawową wiedzę z zakresu technologii informacyjnych i umiejętność korzystania z komputera oraz internetu.
- Uczestnicy powinni być gotowi do aktywnego udziału w zajęciach, w tym do pracy w grupach, dyskusji i wykonywania ćwiczeń praktycznych.
- Uczestnicy muszą uzyskać 100% obecności w zajęciach.
- Uczestnicy muszą wziąć udział w teście teoretycznym po zakończeniu szkolenia.
- Z uwagi na niektóre materiały wideo i literaturę w języku angielskim, uczestnicy powinni posiadać podstawową znajomość tego języka.
PROGRAM szkolenia: Generatywna sztuczna inteligencja (GenAI) i ChatGPT w pracy zawodowej i nauce
Moduł 1: Co potrafi AI: Obecne możliwości generatywnej sztucznej inteligencji
Tematy:
-
Przegląd obecnych możliwości generatywnej sztucznej inteligencji.
-
Zastosowania generatywnej AI w różnych branżach.
-
Przykłady przełomowych projektów i badań w dziedzinie generatywnej AI.
Moduł 2: Co nas czeka w rewolucji AI: Trendy, prognozy, zagrożenia
Tematy:
-
Przyszłe kierunki rozwoju generatywnej sztucznej inteligencji.
-
Potencjalne wpływy AI na rynek pracy i społeczeństwo.
-
Zagrożenia i wyzwania etyczne związane z AI.
Moduł 3: Wprowadzenie do technologii AI - uczenie maszynowe, sieci neuronowe, duże modele językowe
Tematy:
-
Historia i ewolucja sztucznej inteligencji oraz podstawy teoretyczne sieci neuronowych.
-
Podstawy uczenia maszynowego i głębokiego, narzędzia no-code do tworzenia i szkolenia sieci neuronowych.
-
Wprowadzenie do transformerów i dużych modeli językowych (LLM); zastosowania przetwarzania języka naturalnego (NLP) i generacji obrazów.
Moduł 4: Prompt Engineering – teoria i praktyka
Tematy:
-
Podstawy i teoria inżynierii promptów.
-
Główne techniki i strategie tworzenia skutecznych promptów.
-
Praktyczne ćwiczenia z inżynierii promptów i adaptacja promptów do specyficznych zastosowań zawodowych.
Moduł 5: Praca w symbiozie z AI – metody, postawy, narzędzia
Tematy:
-
Zasady efektywnej współpracy człowieka z AI.
-
Zarządzanie projektami AI w kontekstach zawodowych i edukacyjnych.
-
Wykorzystanie AI w nauce i codziennej pracy.
Moduł 6: Tworzenie asystentów i agentów AI
Tematy:
-
Podstawy projektowania i implementacji asystentów i agentów AI.
-
Zastosowania asystentów i agentów AI w różnych dziedzinach i branżach.
-
Case study i analiza najlepszych praktyk w projektowaniu i implemetancji asystentów i agentów AI.
Moduł 7: Generatywna AI w organizacjach: przegląd zastosowań
Tematy:
-
Analiza przypadków użycia generatywnej AI w różnych branżach i działach organizacji.
-
Ocena wpływu generatywnej AI na efektywność, innowacyjność i skalowanie biznesu.
-
Przykłady transformacji procesów biznesowych dzięki generatywnej AI.
Moduł 8: Prawny wymiar AI: wyzwania i ograniczenia
Tematy:
-
Omówienie prawnych aspektów związanych z implementacją i użytkowaniem AI.
-
Analiza przypadków dotyczących etyki, prywatności i zgodności z regulacjami.
-
Strategie zarządzania ryzykiem i compliance w kontekście AI.
Moduł 9: Podsumowanie i przeprowadzenie walidacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 560,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 560,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,59 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,59 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Mikołaj Tajchman
• Szkolenia i doradztwo w zakresie praktycznych zastosowań AI i uczenia maszynowego w biznesie, edukacji i branżach kreatywnych.
Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe:
Doświadczenie szkoleniowo-doradcze:
Skuteczny komunikator naukowy o silnych umiejętnościach przekazywania specjalistycznej wiedzy w przystępny sposób.
Od 2018 roku pomaga klientom indywidualnym i biznesowym w zakresie wdrażania nowych technologii, w tym uczenia maszynowego, rozwiązań chmurowych i technologii blockchain.
Wysokie kompetencje w zarządzaniu wiedzą i wspieraniu procesów edukacyjnych, poparte doświadczeniem ponad 5 lat współpracy z największym wydawnictwem naukowym w Polsce
Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe:
- Absolwent London School of Economics, ukończył z wyróżnieniem studia na kierunku „Philosophy, Logic and Scientific Method”.
- Student pierwszej edycji kierunku „Sztuczna inteligencji w biznesie i sektorze publicznym” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
- Programista Python i analityk danych w trakcie certyfikacji.
- Laureat International Baccalaureate
Realizowane projekty:
- Ponad 100 skutecznie zrealizowanych projektów we współpracy z Wydawnictwem Naukowym PWN, w tym liczne kolaboracje międzynarodowe.
Bogate doświadczenie we współpracy z uznanymi naukowcami ze wszystkich istotnych ośrodków akademickich w całej Polsce.
Inicjowanie i wprowadzanie innowacji w zakresie strategii publikacji, w tym zdobywanie znaczących funduszy instytucjonalnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowo - dydaktyczne w formie elektornicznej.
Po usłudze rozwojowej uczestnik otrzyma zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Minimalne wymagania dla uczestników szkolenia obejmują:
- Uczestnicy powinni posiadać co najmniej wykształcenie średnie.
- Kandydaci powinni wykazywać zainteresowanie transformacją cyfrową i nowoczesnymi technologiami.
- Uczestnicy powinni mieć podstawową wiedzę z zakresu technologii informacyjnych i umiejętność korzystania z komputera oraz internetu.
- Uczestnicy powinni być gotowi do aktywnego udziału w zajęciach, w tym do pracy w grupach, dyskusji i wykonywania ćwiczeń praktycznych.
- Uczestnicy muszą uzyskać 100% obecności w zajęciach.
- Uczestnicy muszą wziąć udział w teście teoretycznym po zakończeniu szkolenia.
- Z uwagi na niektóre materiały wideo i literaturę w języku angielskim, uczestnicy powinni posiadać podstawową znajomość tego języka.
Adres
Adres
Przed budynkiem znajduje się bezpłatny parking na piaszczystej przestrzeni. Obok biura znajduje się przystanek komunikacji miejskiej "Wysoka brama".
Sala szkoleniowa spełnia warunki lokalowe oraz sprzętowe gwarantujące prawidłowe przeprowadzenie szkolenia. Sala wyposażona jest w stoły, krzesła, flipchart, ekran do wyświetlania prezentacji.
Budynek jest dostosowany do osób z niepełnosprawnością ruchową poprzez brak schodów przy wejściu do budynku, możliwość skorzystania z windy oraz toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi