Diversity and Inclusion - Zarządzanie różnorodnością w organizacji - studia online (Opole)
Diversity and Inclusion - Zarządzanie różnorodnością w organizacji - studia online (Opole)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia kierowane są do:
- menedżerów, właścicieli firm, którzy chcą wdrożyć strategię różnorodności w organizacji
- pracowników odpowiedzialnych w firmie za komunikację społeczną, public relations, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, którzy chcą poznać standardy, narzędzia i zasady wdrażania strategii różnorodności
- osób, które są lub zamierzają zostać liderami zmian w zakresie polityki różnorodności i inkluzywności w organizacji
- osób, które pragną realizować projekty, które realnie wpływają na jakość życia innych ludzi
- dla wszystkich osób zainteresowanych tematyką różnorodności, które chciałyby zdobyć praktyczną wiedzę na ten temat
- Minimalna liczba uczestników20
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi164
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy studiów:· poznają zakres i różne aspekty zarządzania różnorodnością w organizacji
· dowiedzą się jakie korzyści niosą ze sobą zróżnicowane zespoły
· rozwiną swoje kompetencje menedżerskie i liderskie w zakresie dokonywania zmian i wdrażaniu strategii różnorodności i inkluzywności w firmie, zarządzania zróżnicowanym zespołem i motywowania innych do działania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Zdobycie wiedzy i umiejętności tworzenia i wdrażania strategii zarządzania różnorodnością. | Kryteria weryfikacji Projekt zaliczeniowy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Program zajęć na kierunku Diversity and Inclusion - Zarządzanie różnorodnością w organizacji:
Znaczenie różnorodności i inkluzywności dla rozwoju organizacji. (16 godz.)
Psychologiczne i społeczne źródła uprzedzeń i stereotypów (16 godz.)
Prawne aspekty wyrównywania różnic w miejscu pracy (16 godz.)
Zarządzanie wielokulturowością w organizacji (16 godz.)
Różnorodność w firmie a zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami (8 godz.)
Różnorodność ze względu na płeć (8 godz.)
Zarządzanie międzypokoleniowe jako element polityki różnorodności (16 godz.)
Etyczność języka w komunikacji (8 godz.)
Komunikacja empatyczna (16 godz.)
Wdrażanie strategii DEI (Diversity, Equity, and Inclusion) w organizacji (16 godz.)
Komunikacja i promocja polityki różnorodności i inkluzywności (8 godz.)
Komunikacja wewnętrzna i szkolenia w zakresie różnorodności w organizacji (8 godz.)
Budowanie poczucia przynależności w organizacji (4 godz.)
Wellbeing i holistyczne podejście do rozwoju pracownika (4 godz.)
Strategia różnorodności - dobre praktyki w Polsce i na świecie (4 godz.)
Seminarium dyplomowe (4 godz.)
Liczba godzin: 164 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 20 Zjazd II (sobota) | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 20 Zjazd II (niedziela) | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 20 Zjazd III (sobota) | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 20 Zjazd III (niedziela) | Data realizacji zajęć 01-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 20 Zjazd IV (sobota) | Data realizacji zajęć 21-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 20 Zjazd IV (niedziela) | Data realizacji zajęć 22-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 20 Zjazd V (sobota) | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 20 Zjazd V (niedziela) | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 20 Zjazd VI (sobota) | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 20 Zjazd VI (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 20 Zjazd VII (sobota) | Data realizacji zajęć 08-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 20 Zjazd VII (niedziela) | Data realizacji zajęć 09-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 20 Zjazd VIII (sobota) | Data realizacji zajęć 22-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 20 Zjazd VIII (niedziela) | Data realizacji zajęć 23-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 20 Zjazd IX (sobota) | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 20 Zjazd IX (niedziela) | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 20 Zjazd X (sobota) | Data realizacji zajęć 10-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 20 Zjazd X (niedziela) | Data realizacji zajęć 11-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 20 Zjazd XI (sobota) | Data realizacji zajęć 31-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 20 Zjazd XI (niedziela) | Data realizacji zajęć 01-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 03:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto36,28 PLN
- Koszt osobogodziny netto36,28 PLN
Prowadzący
Prowadzący
dr Joanna Nieżurawska - Zając
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych należy:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.