Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy. Akademia HR. Szkolenie stacjonarne.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Właściciele przedsiębiorstw, menadżerowie/kandydaci na menadżerów, pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą).
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji22-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
- Zrozumienie i wykorzystanie nowych trendów w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim.- Wykorzystanie dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym.
- Wdrażanie zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR.
- Praca z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenie sobie z oporem przed zmianami.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarzadzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do udziału w szkoleniu zachęcamy szczególnie osoby na stanowiskach kierowniczych oraz odpowiedzialne za zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach.
Szkolenie w głównej mierze oparte jest na ćwiczeniach indywidualnych, grupowych (grupy 5-6 osobowych), dyskusji grupowej, grach symulacyjnych, prezentacji przykładów, mini wykładach.
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h=45 min
W trakcie każdego dnia szkolenia przewidywana jest jedna przerwa 15-30 min, w zależności od potrzeb uczestników (wliczona w czas szkolenia)
Uczestnicy otrzymają materiały autorskie, opracowane przez wykładowców – praktyków.
Walidacja odbywa się na koniec szkolenia, trwa 45 minut w formie testu mieszanego (pytania zamknięte i otwarte).
Program szkolenia:
Zrozumienie Nowych Trendów na Rynku Pracy
- Analiza aktualnych trendów HR na rynku pracy: automatyzacja, globalizacja, elastyczne formy zatrudnienia.
- Identyfikacja głównych wyzwań, przed którymi stoi firma w kontekście zmian na rynku pracy.
- Rola zarządu w zarządzaniu zmianami na rynku pracy: strategia, przywództwo, komunikacja.
- Tworzenie mapy drogowej dla transformacji organizacji w kontekście nowych trendów HR.
- Monitorowanie działań, programów HR, które wdrażają̨ najczęściej firmy z branży. Korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami.
- Wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji.
Ocena gotowości przedsiębiorstwa do przeprowadzania zmian w kontekście HR
- Diagnoza potrzeb rożnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych,
- Programy HR ukierunkowane a zaspokojenie potrzeb pracowniczych,
- Rola integracji pracowników w ramach organizacji.
Implementacja Strategii Adaptacji Organizacji
- Projektowanie procesu zmian: identyfikacja kluczowych obszarów do zmiany, planowanie działań.
- Innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej i sprawnie włączanie w ich realizację wszystkich grupy pracowników, których te zmiany dotyczą.
- Zarządzanie oporem w organizacji: diagnoza, strategie przeciwdziałania, budowanie zaangażowania.
- Komunikacja w procesie zmian: skuteczne komunikowanie celów, postępów i korzyści dla pracowników.
- Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian
- Monitorowanie postępów i ocena skuteczności działań: mierniki sukcesu, feedback, dostosowywanie strategii.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 430,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 430,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto178,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto178,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anna Krupińska
Education Society London(62610).
Szkolę z umiejętności zarządczych,
komunikacyjnych, oceny pracowniczej
i diagnozy etapów rozwoju pracowników. Właścicielka firmy szkoleniowej Level Up Business. Członek Polskiej Izby Firm Szkoleniowych. Posiadam liczne
certyfikaty z zakresu szkoleń sprzedażowych, kompetencji menadżerskich realizowanych pod okiem Centrum Szkoleniowo-Rozwojowym Q-sobie. Absolwentka Akademii SET na kierunku Trener Biznesu. Prowadzę szkolenia iExecutive Coaching dla wyższej kadry menadżerskiej. Mam na swoim koncie ponad 10000 godzin pracy szkoleniowej, coachingowej i superwizyjnej. Szkolenia przeprowadzam metodą warsztatu i facylitacji graficznej. Zakres Szkoleń:
Wszystkie kompetencje z Zakresu Akademii Menadżera MŚP I, II ponad 300h pracy warsztatowej. Projektuję usługi rozwojowe, karty usług oraz procesy rozwojowe w ramach projektów z BUR. Projekty Sektorowe. Godziny na sali szkoleniowej:
Zarządzanie zmianą ponad 150h
Efektywna komunikacja w zespole pracowników ponad 200h
Techniki sprzedaży w oparciu
o sprawną komunikację z klientem ponad 300h
Budowanie i utrzymanie wizerunku marki oraz techniki skutecznej sprzedaży ponad 100h
Budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientem ponad 100h
Optymalizacja działalności firmy
w obszarze marketingu i sprzedaży ponad 100h
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują: materiały autorskie, opracowane przez wykładowców-praktyków zaświadczenie o ukoczeniu usługi - szkolenia*
*Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie ucześtnikowi z min. 80% obecnością
Informacje dodatkowe
Szkolenie prowadzone jest w formie godzin dydaktycznych 1h= 45min
Metodyka szkolenia: Szkolenie w głównej mierze oparte jest na mini wykładach, prezentacji technik, ćwiczeniach indywidualnych oraz grupowych, dyskusji grupowej.
Zaświadczenie o ukończeniu usługi wydane zostanie uczestnikowi z min. 80% obecnością.
Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT. *Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami