Grafika komputerowa - studia podyplomowe prowadzone w modelu RealTime Online
Grafika komputerowa - studia podyplomowe prowadzone w modelu RealTime Online
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Projektowanie graficzne i wspomagane komputerowo
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia przeznaczone są dla absolwentów szkół wyższych dowolnego kierunku, którzy interesują się grafiką komputerową i technologiami multimedialnymi i wykorzystują je w pracy zawodowej lub planują swoją przyszłą pracę w tej dziedzinie. Program studiów kładzie nacisk na nabycie praktycznych umiejętności tworzenia materiałów multimedialnych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników72
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi240
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem studiów podyplomowych z grafiki komputerowej jest wyposażenie uczestników w zaawansowaną wiedzę teoretyczną oraz praktyczne umiejętności niezbędne do profesjonalnego tworzenia i edytowania grafiki cyfrowej. Studia te mają na celu przygotowanie uczestników do efektywnego i kreatywnego wykorzystania nowoczesnych narzędzi graficznych, co pozwala im na realizację złożonych projektów wizualnych w różnych branżachEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZASłuchacz: - ma wiedzę specjalistyczną w określonym obszarze funkcjonalnym organizacji (w powiązaniu ze studiowaną specjalnością) - posiada poszerzoną wiedzę w wybranej specjalności informatycznej, jak np. grafika komputerowa, programowanie aplikacji biznesowych, programowanie gier, cyberbezpieczeństwo | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCISłuchacz: - posiada umiejętność stosowania wiedzy teoretycznej w określonym obszarze funkcjonalnym organizacji i bycia specjalistą w tym zakresie (w powiązaniu ze studiowaną specjalnością) - ma świadomość konieczności samodzielnego zdobywania i doskonalenia wiedzy specjalistycznej oraz umiejętności profesjonalnych - posiada umiejętność stosowania wiedzy teoretycznej w określonym obszarze informatyki i bycia specjalistą w tym zakresie (w powiązaniu ze studiowaną specjalnością) - potrafi ocenić, na podstawowym poziomie, przydatność rutynowych metod i narzędzi informatycznych oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia do typowych zadań informatycznych | Kryteria weryfikacji Egzamin/zaliczenie po każdym semestrze | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program studiów podyplomowych "Grafika Komputerowa" jest przeznaczony dla osób chcących zdobyć zaawansowane umiejętności w zakresie tworzenia i edytowania grafiki cyfrowej.
Program kładzie duży nacisk na rozwijanie kreatywności oraz umiejętności technicznych, przygotowując absolwentów do pracy w zawodach związanych z grafiką komputerową, projektowaniem multimediów, animacją oraz tworzeniem interaktywnych aplikacji.
Grafika komputerowa to studia niestacjonarne, w pełni interaktywne RealTime Online.
Czas trwania: 2 semestry
Opłaty:
• 85 zł opłata rekrutacyjna
• 3950 zł czesne (płatne w 10 ratach po 395 zł/mc)
Lp. | Nazwa przedmiotu | Kod | ECTS | wykład | laboratorium | projekt | Forma zaliczenia |
Semestr 1 | |||||||
1 | Grafika 2D | GRA_1_018.100 | 6 | 10 | 25 | Z/E | |
2 | Grafika komputerowa | GRS_1_003.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | |
3 | Modelowanie 3D i wizualizacja | GRS_1_004.100 | 6 | 15 | 30 | Z/E | |
4 | Wprowadzenie do studiów | GEN_2_024.100 | 1 | 9 | 21 | Z | |
Łącznie: | 19 | 49 | 70 | 21 | |||
Semestr 2 | |||||||
1 | Animacja komputerowa i film animowany | GRS_1_001.101 | 6 | 5 | 25 | Z/E | |
2 | Fotografia i obróbka zdjęć cyfrowych | GRS_1_002.100 | 6 | 15 | 25 | Z/E | |
3 | Rysunek i malarstwo | GRA_1_017.100 | 6 | 15 | 15 | Z/E | |
Łącznie: | 18 | 35 | 65 | 0 | |||
Łącznie w planie: | 37 | 84 | 135 | 21 | |||
Łączna suma godzin: | 240 |
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 950,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 950,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto16,46 PLN
- Koszt osobogodziny netto16,46 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Sposób realizacji zajęć:
Prowadzimy najbardziej innowacyjne studia w Polsce w modelu RealTime Online. To w pełni interaktywne zajęcia, które pozwalają na korzystanie z zajęć w ramach platformy Cloud Academy™. To platforma stworzona bezpośrednio przez Centrum Badań i Programowania Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University.
Jedna godzina zajęć trwa 45 minut.
Zajęcia odbywają się modelu RealTime Online w trzech formach zjazdów:
Wykładowy - odbywa się na terenie Uczelni w Nowym Sączu (dodatkowo jest transmitowany za pośrednictwem platformy Cloud Academy™ w czasie rzeczywistym oraz zostaje dla Państwa zarchiwizowany dlatego istnieje możliwość odtworzenia każdego wykładu jako nagranie archiwalne w dogodnym dla Państwa czasie).
Ćwiczeniowy - odbywa się na platformie Cloud Academy™ - uczestnictwo w nim jest obowiązkowe dla wszystkich studentów;
Zaliczeniowy - odbywa się na platformie Cloud Academy™ w wyznaczonym przez wykładowcę terminie.
Czesne za cały tok studiów wynosi 3950 zł.
Opłata rekrutacyjna dodatkowo płatna na etapie rekrutacji w wys. 85,00 zł
Wariant ratalny - rozłożenie kosztów na 10 wygodnych rat po 395 zł/m-c.
Warunki uczestnictwa
Rekrutacja standardowa na pierwszy rok studiów w WSB-NLU składa się z następujących etapów:
1. Rejestracja na studia odbywa się poprzez portal rekrutacyjny znajdujący się na naszej stronie WSB-NLU - kafelek ZAPISZ SIĘ ONLINE
2. W pierwszym kroku należy założyć konto na portalu rekrutacyjnym - rejestracja konta - załóż konto.
3. Po zalogowaniu do portalu:
✔ Wypełnij podanie rekrutacyjne z danymi ( "Moje dane" z lewej strony)
✔ Wybierz kierunek ("Rekrutacja" z lewej strony)
✔ Postępuj zgodnie z pięcioma krokami, złóż podanie.
WAŻNE: Pamiętaj o uzupełnieniu pola "dodatkowe informację" wpisując uwagę: BUR
✔ Załącz dokumenty ( "Wymagane dokumenty" z lewej strony)
✔ Na bieżąco śledź status swojej aplikacji ("Moje aplikacje" z lewej strony)
📌 Jeżeli wszystkie dokumenty rekrutacyjne zostaną pozytywnie zweryfikowane, otrzymasz komunikat o dołączeniu do Społeczności Akademickiej WSB-NLU i zakończeniu procedury rekrutacyjnej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Dla zapewnienia optymalnej jakości transmisji oraz konferencji w systemie CloudA™ prosimy o sprawdzenie minimalnych wymagań dotyczących Państwa sprzętu, oraz połączenia Internetowego.
Zalecamy korzystanie z komputerów wyposażonych w system Windows 10 lub nowszy wraz z zainstalowaną przeglądarką Google Chrome (możliwie aktualna wersja, wersję możemy sprawdzić w menu przeglądarki w zakładce „pomoc” oraz zaktualizować w razie potrzeby).
Komputer minimum średniej klasy (procesor i3 5 generacji, 8 GB pamięci RAM) specyfikację sprzętu można sprawdzić klikając na menu start prawym przyciskiem myszy, a następnie wybierając opcję "System".
W przypadku komputerów klasy PC zestaw do komunikacji cyfrowej jak: mikrofon, głośniki, kamera (w przypadku laptopów w większości są one zainstalowane przez producenta).
Stabilne połączenie Internetowe o przepustowość 5Mb/s pobierania/wysyłania, które Państwo mogą sprawdzić pod adresem https://www.speedtest.net/. Należy jednak pamiętać, że łącza typu Internet radiowy oraz LTE bywają mało stabilne, co może w skutkach powodować chwilowe przerwy w dostępie do świadczonych przez CloudA™ usług.
Przed rozpoczęciem wykładów warto sprawdzić czy Państwa lokalizacja pozwala na korzystanie z platformy Teams oraz protokołu RTMP/RTMPS, problematyczne lokalizacje to przykładowo: Chiny, Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie, niektóre państwa Afryki.
Student zobowiązany jest do posiadania kamery internetowej umożliwiającej uczestnictwo w zajęciach.
W wykładach można również uczestniczyć korzystając z urządzeń mobilnych z zainstalowanym systemem Android oraz IOS.