Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Możliwość dofinansowania
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Numer usługi 2024/06/07/163922/2174461
4 186,00 PLN
brutto
4 186,00 PLNnetto
182,00 PLNbrutto/h
182,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- menadżerowie/kandydaci na menadżerów
- pracownicy zespołów HR i inni pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną lub zarządzanie zasobami ludzkimi z MMŚP (w tym PES o ile prowadzą działalność gospodarczą)
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji24-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi23
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do aktywnego pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników oraz dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji. Przygotowuje również do kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji wskazuje wpływy zmian na rynku pracy na możliwości i trudności w zakresie pozyskiwania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjalne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji omawia metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji stwierdza odpowiedni zakres wykorzystania metod oceny potencjału we własnej firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji omawia obecne potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wskazuje przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjałupracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikającez kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji opisuje możliwości dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania i potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania i potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Sporządza programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy plan wdrożenia programów rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding). | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji sporządza listę i plan wdrożenia narzędzi HR, pozwalających na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Tworzy plan wdrożenia procesów HR pozwalających na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji omawia rozwiązania HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Omawia programy rozwoju wykorzystywane w budowaniu potencjału pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji sporządza programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji omawia definicję potencjału | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczowe elementy wyróżniające pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji tworzy plan wykorzystania potencjału danego pracownika w firmie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wprowadza skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Nakreśla pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Aktywnie kreuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale - wpływ zmian na rynku pracy.
- Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników.
- Zakres pracy dla pracownika i odpowiednie wykorzystanie potencjału w firmie.
- Kształtowanie wewnetrznego zróżnicowania i potencjału pracowników.
- Rekrutacja, selekcja i wdrażanie nowych pracowników.
- Monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników.
- Nowe wyzwania organizacyjne i społeczne - dostosowywanie kompetencji pracowników.
- Programy rozwoju i ścieżek karieru - zróżnicowanie potencjału pracowników.
- Wykorzystanie potencjału - wewnetrzne zróżnicowanie pracowników.
- Programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami.
- Reskilling.
- Kultura Learning Agility.
- Test Teoretyczny.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 16
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale - wpływ zmian na rynku pracy. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 Metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Przerwa | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Zakres pracy dla pracownika i odpowiednie wykorzystanie potencjału w firmie. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Kształtowanie wewnetrznego zróżnicowania i potencjału pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 25-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Rekrutacja, selekcja i wdrażanie nowych pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Przerwa | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Nowe wyzwania organizacyjne i społeczne - dostosowywanie kompetencji pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Programy rozwoju i ścieżek karieru - zróżnicowanie potencjału pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 26-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Wykorzystanie potencjału - wewnetrzne zróżnicowanie pracowników. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 Przerwa | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Reskilling. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Kultura Learning Agility. | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Test teoretyczny | Prowadzący Ireneusz Kozera | Data realizacji zajęć 27-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 186,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 186,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto182,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto182,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Ireneusz Kozera
Pracownik dydaktyczno-badawczy Politechniki Warszawskiej, na Wydziale Zarządzania w Zakładzie Rozwoju Strategicznego Organizacji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, Wydziału Inżynierii Produkcji, kierunek: zarządzanie i marketing, specjalność: systemy informatyczne i zarządzanie przedsiębiorstwem. Ponadto absolwent studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, na Akademii Leona Koźmińskiego oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Obszar badań naukowych, związanych z doktoratem związany jest z komunikacją marketingową, ze szczególnym uwzględnieniem skuteczności i efektywności procesów komunikacji. Zainteresowania naukowe koncentrują się wokół komunikacji marketingowej, zarządzania procesowego, cybernetyki społecznej i organizacji wirtualnych. Zawodowo, od 20 lat, trener i konsultant biznesu. Praktyk w obszarach komunikacji marketingowej, przedsiębiorczości (w tym społecznej), HR, wdrażania strategii dywersyfikacji w organizacjach, wdrażania systemów walut lokalnych i płatności komplementarnych, wdrażania koncepcji organizacji wirtualnej oraz praktycznego aspektu projektowania i doskonalenia systemów i procesów w oparciu o narzędzia cybernetyki społecznej. W ciągu ostatnich 24 miesięcy przeprowadził ponad 120 h szkoleń z zakresu tematyki powyższego szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w formie elektronicznej w postaci prezenacji.
Informacje dodatkowe
Usługa prowadzona będzie za pomocą następujących metod interaktywnych i aktywizujących:
- prezentacja
- burza mózgów
- mapa myśli
- dyskusja
W przypadku udziału osób niepełnosprawnych usługa zostanie dostosowana do potrzeb tych osób.
Adres
Adres
ul. 42 Pułku Piechoty 35/2
15-181 Białystok
woj. podlaskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Paulina Brynkiewicz
E-mail
paulina.brynkiewicz@edugrow.pl
Telefon
(+48) 451 249 777