Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - zarządzanie zespołem AGATA 6 GR.
Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy - zarządzanie zespołem AGATA 6 GR.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do nabycia umiejętności wdrażania rozwiązań gwarantujących rozwój organizacji oparty o analizępotrzeb różnych grup interesariuszy oraz aktywne włączenie w procesy rozwojowe wszystkich grup społecznych,
kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników, dając im jednocześnie możliwość czerpania korzyści z
realizacji celów firmy.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wykonuje pełną diagnozę potrzebróżnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca, kadra menedżerska i pracownicy, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w zakresie wykorzystania procesów HR. Włącza te grupy oraz partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej | Kryteria weryfikacji Identyfikuje poziom satysfakcjipracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. Wdraża wnioski z tych badań kształtując nowe rozwiązania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Właściwie objaśnia planowane iwdrażane procesy rozwojowe z obszaru HR i pozyskuje dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane nałączenie efektywności organizacji (realizacja celów firmy) z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Kształtuje partnerskie relacje międzyHR a głównymi grupami współpracowników z firmie – w tym z Zarządem. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Rozwija w firmie poczucie wrażliwościproekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
efektów uczenia się.
efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
kształcenia i szkolenia od walidacji poprzez wskazanie osoby prowadzącej i osoby walidującej.
Program
Program
CZĘŚĆ I
1.Odbiór zadania wdrożeniowego + follow-up drugiego warsztatu.
2.Konflikt jako inspiracja do poszukiwania najlepszych rozwiązań.
3.Zasady i dobre praktyki menedżera w sytuacjach trudnych – konfliktowych.
4.Źródła konfliktów i strategie ich rozwiązywania.
5.Style rozwiązywania sytuacji konfliktowych – analiza na podstawie kwestionariusza.
6.Emocje w sytuacjach trudnych – kompetencje Inteligencji Emocjonalnej i schemat funkcjonowania emocjonalnego.
CZĘŚĆ II
7.Analiza własnych zasobów w sytuacjach trudnych.
8.Otwarta komunikacja i proaktywność w sytuacjach konfliktu jako warunek koncentracji na wspólnym celu.
9.Potrzeby pracowników i strategie ich zaspokajania (potrzeby vs strategie).
10.Asertywne (partnerskie) techniki jako sposoby przeciwdziałania sytuacjom trudnym, nadużyciom itp.
11.Reagowanie na narzekania, skargi, roszczenia – trening umiejętności.
12.Koncentracja na poszukiwaniu rozwiązań wg wybranych metod, np. Cykl Doskonalenia, 5xWhy, Action Learning, Problem Solving (do ustalenia).
13.Podsumowanie szkolenia przez każdego z uczestników i wyznaczenie indywidualnego zadania wdrożeniowego wg standardu START – STOP – CONTINUE.
14. WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 CZĘŚĆ I | Prowadzący Piotr Stróżyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 CZĘŚĆ II | Prowadzący Piotr Stróżyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 731,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 731,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Stróżyk
Odpowiadał za obszary rozliczeń franczyzowych i szkoleń. Zarządzał kadrą rekrutacyjną oraz zespołami L&D. Razem z podległym mi zespołem trenerów wspierał zmiany w procesach kilkunastu przejęć sieci sklepów (m.in. Społem, Kolporter) i ich integracji ze spółką macierzystą. Na sali szkoleniowej spędził ponad 5000 godzin, szkoląc franczyzobiorców, specjalistów, kadrę top menedżerską.
Od 2016 pracował w HR uczestnicząc w projektach wdrażających komponenty polityki personalnej: badanie zaangażowania, wartościowanie stanowisk, ścieżki rozwoju pracowników, onboarding, praca hybrydowa.
W 2019 roku został finalistą ogólnopolskiego konkursu „HR manager in action 2019”
Od 2018 roku prowadzi zajęcia dla studentów na WSB w Poznaniu.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi