Rozwijaj swoją firmę dzięki sztucznej inteligencji - szkolenie w formie zdalnej
Rozwijaj swoją firmę dzięki sztucznej inteligencji - szkolenie w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedmiotowa usługa szkoleniowa skierowana jest dla osób dorosłych, które z własnej inicjatywy chcą podnieść swoje kompetencje, umiejętności lub kwalifikacje i którzy chcą poznać potencjał sztucznej inteligencji w zwiększaniu efektywności i konkurencyjności swoich firm. Uczestnik nie musi posiadać wiedzy w zakresie niniejszego szkolenia.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji21-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi27
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Rozwijaj swoją firmę dzięki sztucznej inteligencji - szkolenie w formie zdalnej" przygotowuje uczestników do samodzielnego planowania, wdrażania oraz tworzenia modeli AI do wykorzystania w pracy biurowej oraz jako pomoc przy podejmowaniu decyzji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśniła zakres i cel praw autorskich. | Kryteria weryfikacji wymienia sytuacje kiedy może korzystać z materiałów z internetu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje darmowe banki zdjęć | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Monitoruje działania w branży za pomogą AI. | Kryteria weryfikacji wykonuje złożone analizy za pomocą AI | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji odczytuje i rozumie wyniki analiz | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wykorzystuje AI do znajdywania rozwiązań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Komunikuje się i osiąga zamierzone cele. | Kryteria weryfikacji wykorzystuje AI do procesu decyzyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dokonuje trafnych analiz i wyciąga z nich wnioski | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy treści dopasowane do potrzeby. | Kryteria weryfikacji pisze ebook na podstawie materiałów w dowolnym języku | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji projektuje przemówienie lub treść dla lektora | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji generuje oryginalne utwory muzyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy chwytliwe treści zawierające ukryte wezwanie do działania. | Kryteria weryfikacji dobiera odpowiednie narzędzia do zadania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Generuje grafikę zgodnie z planem. | Kryteria weryfikacji rozróżnia style | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji stosuje komendy do wywołania pożądanych efektów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy grafikę do potrzeb projektu. | Kryteria weryfikacji zmienia tło lub elementy graficzne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji kreuje grafiki zawierające tekst w dowolnej formie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozróżnia rodzaje grafik | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji skaluje grafikę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Tworzy ambasadora marki do wykorzystania w marketingu. | Kryteria weryfikacji tworzy wirtualne postacie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje konkurencję. | Kryteria weryfikacji wyszukuje grafiki konkurencyjnych firm | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Montuje proste wideo. | Kryteria weryfikacji ożywia grafikę i tworzy kilkusekundowe animacje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Legalność działań
- Legalne pozyskiwanie treści na potrzeby firmowe
- Czy treści generowane za pomocą AI posiadają prawa autorskie?
Analiza konkurencji z wykorzystaniem AI
- Analiza SWOT za pomocą AI
- Przetworzenie danych ze stron konkurencji
- Przetwarzanie danych w dowolnym języku
Praca z modelami językowymi
- Przegląd dostępnych na polskim rynku
- Wykorzystanie modeli językowych do pracy na treściach od konkurencji
- Poszukiwanie negatywnych opinii najczęściej występujących w branży i wykorzystanie ich w strategii generowanej przez AI
Tworzenie opisów Alt do treści
- Wykorzystanie modeli językowych do analizy graficznej
- Tworzenie opisów pod SEO
- Generowanie opisów dla osób słabowidzących
Tworzenie planów działania za pomocą modeli językowych
- Automatyzacja procesów analitycznych
- Tworzenie rozwiązań automatycznych dopasowanych do potrzeb firmy
- Schemat tworzenia procesu komunikacji z AI
Tworzenie produktów cyfrowych
- Tworzenie wabików sprzedażowych
- Tworzenie ebooków
- Wykorzystanie AI do tworzenia treści do przemówień
Manipulacja za pomocą AI
- Omówienie infinity.ai
- Pokaz możliwości narzędzia
- Omówienie suno.ai i test jego możliwości
Tworzenie Clickbait
- Definicja Clickbait
- Dobór narzędzi do tworzenia treści
- Wybór najlepszego z rozwiązań
Microsoft designer – AI do tworzenia reklam
- Omówienie poszczególnych funkcji
- Pokaz możliwości narzędzia
- Ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzia w praktyce
Midjouerney – najbardziej zaawansowane AI do tworzenia grafiki
- Omówienie poszczególnych funkcji
- Pokaz możliwości narzędzia
- Różnice w pracy bezpośrednio na stronie a z poziomu Discord
Adobe FireFly – AI do obróbki grafiki i wideo
- Pokaz modelu redukującego szumy w nagraniach
- Modyfikacje elementów graficznych
- Wycinanie z tła
- Rozszerzenie generatywne
Wiedza pozwala na obróbke graficzną bez potrzeby zakupu profesjonalnych edytorów graficznych
Ideogram – AI do tworzenia grafik tekstowych
- Tworzenie PROMPT’u zawierającego tekst
- Optymalizacja projektu graficznego
- Przygotowanie pliku do druku za pomocą CANVA
Zamiana grafiki na wektorową
- Omówienie różnicy pomiędzy grafiką wektorową a rastrową
- Omówienie możliwości programu vectorizer
- Skalowanie obrazu
Leonardo – wiele modeli AI w jednym miejscu
- Porównanie efektu pracy za pomocą wielu modeli
- Wybór optymalnych ustawień
- Tworzenie postaci
Dalle 3 – funkcja seedid
- Praca z ekspresją twarzy
- Wykorzystanie wcześniej generowanych plików
Rendernet – tworzenie wirtualnego influencera
- Tworzenie fikcyjnej postaci na potrzeby reklamowe
- Praca w środowisku ControlNet
- Praca z pozowaniem postaci
Przykłady modeli AI w testach Alfa
- Świat z pomocą klocków logo
- Świat widziany oczyma dwulatka
Tworzenie grafik na podstawie materiałów od konkurencji
- Podgląd działań konkurencji
- Wykorzystanie ich grafik do naszych potrzeb
- Tworzenie wielu wariantów na bazie jednej treści
Runwayml – tworzenie animacji
- Wykorzystanie narzędzia multibrush
- Edycja wideo z wykorzystaniem ai
- Omówienie poszczególnych funkcji
Tworzenie własnego awatara
- Omówienie dostępnych narzędzi do generacji awatarów
- Przykład zastosowania
- Dobór głosu oraz parametrów ruchu
Tworzenie treści podprogowych
- Przykłady zastosowania
- Omówienie dostępnych programów
- Ustawienia poziomu iluzji
Klonowanie głosu
- Omówienie funkcji elevenlabs
- Procedura klonowania głosu
- Wykorzystanie modeli językowych do pomocy w klonowaniu
- Przykłady zastosowania w praktyce
Tworzenie ebook’a
- Dobór modelu językowego
- Procedura fazy szkolenie modelu
- Automatyzacja pozyskiwania materiałów
- Generowanie treści ich kontrola
Szkolenie trwa 27 godzin dydaktycznych po 45 minut (3 dni). Maksymalna ilość osób w grupie wynosi 20. Realizacja zadań i ćwiczeń będzie przeprowadzona w taki sposób, aby stopniowo narastał ich stopień trudności, ale ich realizacja była w zasięgu możliwości uczestników. Szkolenie przewiduje pracę całej grupy, jak również w podziale na grupy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 13 Legalność działań. Analiza konkurencji z wykorzystaniem AI | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 13 Praca z modelami językowymi. Tworzenie opisów Alt do treści | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 13 Tworzenie planów działania za pomocą modeli językowych. Tworzenie produktów cyfrowych | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 13 Manipulacja za pomocą AI. Tworzenie Clickbait | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 13 Microsoft designer – AI do tworzenia reklam. Midjouerney – najbardziej zaawansowane AI do tworzenia grafiki | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 13 Adobe FireFly – AI do obróbki grafiki i wideo. Ideogram – AI do tworzenia grafik tekstowych | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 13 Zamiana grafiki na wektorową. Leonardo – wiele modeli AI w jednym miejscu | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 13 Dalle 3 – funkcja seedid. Rendernet – tworzenie wirtualnego influencera. Przykłady modeli AI w testach Alfa | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 13 Tworzenie grafik na podstawie materiałów od konkurencji | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 13 Runwayml – tworzenie animacji. | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 13 Tworzenie własnego awatara. Tworzenie treści podprogowych. | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 13 Klonowanie głosu. Tworzenie ebook’a | Prowadzący Artur Janas | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 13 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto162,96 PLN
- Koszt osobogodziny netto162,96 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Janas
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy, ankieta, test.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie trwa 27 godzin dydaktycznych.
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
- Zapisując się na usługę wyrażasz zgodę na rejestrowanie/nagrywanie swojego wizerunku na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalenia efektów uczenia się.
- Cena usługi rozwojowej nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową, w szczególności koszty środków trwałych przekazywanych przedsiębiorcom lub ich pracownikom, koszty dojazdu i zakwaterowania.
- Karta niniejszej usługi rozwojowej została przygotowana zgodnie z obowiązującym Regulaminem Bazy Usług Rozwojowych, w tym m in. w zakresie powierzania usług.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Forma zdalna usługi. Szkolenie odbywa się za pomocą platformy ZOOM.US.
1. W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia, Uczestnik powinien dysponować:
- urządzeniem mającym dostęp do sieci Internet (komputer, smartfon, tablet),
- zdolnym do odbioru i przekazu dźwięku (głośniki, słuchawki, mikrofon), przeglądarką Windows: Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+, Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+,
- kamerką internetową.
2. Minimalna wymagana szybkość połączenia internetowego w celu korzystania z webinariów wynosi 2 Mb/s (zalecane połączenie szerokopasmowe).
3. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika przed szkoleniem oraz wpisanie imienia i nazwiska w oknie logowania.
4. Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie.