Szkoła Trenerów Metrum® - kształtowanie liderów zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji
Szkoła Trenerów Metrum® - kształtowanie liderów zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby zajmujące się zrównoważonym rozwojem w organizacjach, np. audytorzy ekologiczni, specjaliści ochrony środowiska;
- menadżerowie/menadżerki, a szczególnie ci, zajmujący się wprowadzaniem polityki zrównoważonego rozwoju w organizacjach;
- specjaliści/specjalistki z zakresu zrównoważonej gospodarki pracujący np. w:
- przedsiębiorstwach energetycznych,
- firmach budowlanych i deweloperskich,
- firmach produkujących samochody elektryczne lub/i komponenty związane z zielonym transportem,
- firmach zajmujących się gospodarką odpadami;
- trenerzy/trenerki, absolwenci/absolwentki szkół i kursów trenerskich, podyplomowych studiów trenerskich;
- studenci/studentki oraz absolwenci/absolwentki studiów psychologii, pedagogiki i innych kierunków;
- nauczyciele/nauczycielki, pedagodzy/pedagożki, psycholodzy/psycholożki, doradcy/doradczynie zawodowi/e;
- osoby pracujące z zespołami;
- osoby planujące zmianę ścieżki kariery;
- pracownicy działów HR;
- osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji12-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi220
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas tego szkolenia uczestnicy zostaną wyposażeni w niezbędne kompetencje i umiejętności potrzebne do pełnienia roli trenera i lidera zrównoważonego rozwoju. Proces ten obejmuje badanie potrzeb rozwojowych, projektowanie planów i strategii wdrożenia zrównoważonego rozwoju. Uczestnicy zyskają rzetelny warsztat pracy: tworzenie konspektu i prowadzenie szkolenia, radzenie sobie z sytuacjami trudnymi, eliminowanie barier mentalnych oraz kształtowanie postaw proekologicznych w organizacjach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie umiejętnie nazywał i identyfikował emocje w doświadczeniu relacji interpersonalnych. Zbuduje samoświadomość i odkryje wewnętrzne schematy zachowań, wzmocni poczucie własnej wartości i pewność siebie. Kursant określi własne granice psychologiczne oraz zobaczy się w lustrze społecznym. Uczestnik rozwinie myślenie systemowe, wykształtuje postawę proekologiczną i odpowiedzialność za zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Po zakończeniu procesu szkoleniowego uczestnik poprawnie identyfikuje i nazywa emocje w relacjach interpersonalnych. Buduje samoświadomość i rozpoznaje wewnętrzne schematy zachowań. Ma wzmocnione poczucie własnej wartości i pewność siebie. Kursant zna i nazywa własne granice psychologiczne i ma świadomość, jak jego osoba i zachowania są odbierane na zewnątrz. Uczestnik myśli systemowo, propaguje proekologiczną postawę i bierze odpowiedzialność za działania organizacji na rzecz zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Po odbytym szkoleniu, uczestnik będzie rozumiał zjawisko procesu grupowego, znaczenie norm grupowych dla funkcjonowania grupy i procesu uczenia się, a także będzie umiejętnie identyfikował fazy procesu grupowego oraz role grupowe. Uczestnik będzie potrafił dokonać analizy systemowej grupy z perspektywy: grupy, podgrupy, jednostki, trenera. Uczestnik zaakceptuje proces grupowy, jako naturalny proces ewolucji grupy oraz wykształtuje postawę otwartości wobec zjawisk zachodzących w grupie warsztatowej. Kursant zrozumie zależność między procesem grupowym a strukturą szkolenia warsztatowego z włączeniem sposobów wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik rozumie zjawisko procesu grupowego i znaczenie norm grupowych dla funkcjonowania grupy i procesu uczenia się. Obserwuje dynamikę grupową. Trafnie identyfikuje fazy procesu grupowego oraz role grupowe. Dokonuje analizy systemowej grupy z perspektywy: grupy, podgrupy, jednostki, trenera. Ma wykształtowaną postawę otwartości wobec zjawisk zachodzących w grupie warsztatowej oraz akceptuje proces grupowy jako naturalny proces ewolucji grupy. Kursant rozumie zależność między procesem grupowym a strukturą szkolenia warsztatowego z włączeniem sposobów wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Po ukończeniu projektu szkoleniowego uczestnik będzie posiadał wiedzę z zakresu ogólnych prawidłowości komunikacji interpersonalnej oraz narzędzi komunikacyjnych stosowanych w praktyce trenerskiej. Będzie rozumiał zachowania asertywne oraz techniki komunikacji wizualnej, a także będzie je umiał wykorzystać w praktyce. Posiądzie umiejętność otwierania, kierowania i zamykania komunikacji oraz będzie umiał moderować komunikację grupowej w ramach cyklu Kolba. Uczestnik wykształtuje postawy otwartej i transparentnej komunikacji, postawę "ja jestem ok - ty jesteś ok" oraz potrzebę ciągłego doskonalenia warsztatu. Kursant przejdzie trening komunikacji wspierającej proces uczenia się i komunikowania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji: „Od wielkiego do małego, czyli jak osiągać globalne cele poprzez codzienne działania”. | Kryteria weryfikacji Uczestnik posiada wiedzę z zakresu prawidłowości komunikacji interpersonalnej oraz stosuje poznane narzędzia komunikacyjne w praktyce trenerskiej. Asertywnie reaguje na krytykę. Zna i wykorzystuje narzędzia komunikacji wizualnej. Moderuje komunikację grupową w ramach cyklu Kolba, a także umiejętnie otwiera, kieruje i zamyka komunikację. Ma wykształconą postawę otwartej i transparentnej komunikacji w pracy trenera, postawę "ja jestem ok - ty jesteś ok" oraz planuje doskonalenie swojego warsztatu. Kursant efektywnie komunikuje konieczność wdrożenia strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji: „Od wielkiego do małego, czyli jak osiągać globalne cele poprzez codzienne działania”. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia po jego zakończeniu zrozumie specyficzne potrzeby komunikacyjne poszczególnych typów osobowości. Będzie umiejętnie rozgraniczał różnice pomiędzy komunikacją racjonalną a emocjonalną. Dzięki szkoleniu kursant dopasuje sposób komunikacji do potrzeb odbiorców. W trakcie kursu określi swoje mocne strony i obszary do rozwoju w komunikacji z grupą. Zbuduje wiarygodność i zaufanie w relacji z poszczególnymi typami osobowości. Dzięki przeprowadzeniu Insights Discovery® adekwatnie zaangażuje poszczególne typy osobowości w działania wdrażające strategię zrównoważonego rozwoju i neutralności ekologicznej w organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik szkolenia rozumie specyficzne potrzeby komunikacyjne poszczególnych typów osobowości. Rozgranicza różnice pomiędzy komunikacją racjonalną a emocjonalną. Sprawnie dopasowuje sposób komunikacji do potrzeb odbiorców. Określa swoje mocne strony i obszary do rozwoju w komunikacji z grupą. Buduje wiarygodność i zaufanie w relacji z poszczególnymi typami osobowości. Dzięki Insights Discovery® adekwatnie angażuje poszczególne typy osobowości w działania wdrażające strategię zrównoważonego rozwoju i neutralności ekologicznej w organizacji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Po zakończeniu procesu szkoleniowego uczestnik będzie posiadał wiedzę o istocie, przejawach i źródłach oporu w sytuacji warsztatowej. Będzie rozumiał znaczenie oporu w procesie nabywania kompetencji oraz techniki radzenia sobie z oporem i sytuacjami trudnymi w praktyce trenerskiej. Kursant nauczy się radzić sobie z oporem wobec zmian, pozna strategie eliminowania barier utrudniających wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Uczestnik umiejętnie identyfikuje przejawy oporu w grupie, dociera do źródeł oporu w grupie oraz podejmuje adekwatne interwencje trenerskie w sytuacjach trudnych. Ma wykształconą akceptację wobec oporu jako naturalnego zjawiska w procesie nabywania kompetencji. Kursant umiejętnie radzi sobie z oporem wobec zmian, zna i stosuje strategie eliminowania barier utrudniających wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju. Buduje otwartość w pracy nad sobą w celu uświadomienia sobie i eliminowania zachowań trenerskich stanowiących potencjalne źródło oporu w grupie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Metoda walidacji Wywiad swobodny | ||
Efekty uczenia się Po zakończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił budować scenariusze warsztatów w oparciu o wiedzę na temat procesu grupowego, prawidłowo określać cel warsztatu i tworzyć plan. Szkolący się rozwinie umiejętności w projektowaniu technik pracy warsztatowej, to jest będzie stosował ice-breakery, ćwiczenia energetyzujące i wyciszające, ćwiczenie poprawiające atmosferę w grupie, studia przypadków, analizy video. Pozna techniki angażujące pracowników w tworzenie projektów proekologicznych. W trakcie kursu, osoba szkoląca się stworzy koncepcje projektów realizujących strategie zrównoważonego rozwoju: kształtowanie postaw proekologicznych, inkluzywnej kultury organizacji. Po odbyciu szkolenia uczestnik będzie dokonywał świadomego wyboru metody pracy jako narzędzi pozwalających kontrolować dynamikę procesu grupowego oraz metody ewaluacji postępów uczestników i pracy własnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik buduje scenariusze warsztatów w oparciu o wiedzę na temat procesu grupowego oraz prawidłowo określa cel warsztatu i tworzy plan.Szkolący się samodzielnie projektuje techniki pracy warsztatowej i stosuje: ice-breakery, ćwiczenia energetyzujące i wyciszające, ćwiczenie poprawiające atmosferę w grupie, studia przypadków, analizy video. Zna i stosuje techniki angażujące pracowników w tworzenie projektów proekologicznych. Po zakończeniu szkolenia osoba szkoląca się ma przygotowane koncepcje projektów realizujących strategie zrównoważonego rozwoju: kształtowanie postaw proekologicznych, inkluzywnej kultury organizacji. Dokonuje świadomego wyboru metody pracy jako narzędzi pozwalających kontrolować dynamikę procesu grupowego oraz metody ewaluacji postępów uczestników i pracy własnej. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Podczas warsztatów autorskich uczestnik doświadczy siebie w roli trenera/trenerki i wzmocni własny styl pracy trenerskiej. Będzie testować przygotowane wcześniej samodzielnie projekty kształtujące zielone kompetencje. Rozwinie umiejętność udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. Kursant zbuduje pewność siebie w roli trenera – lidera zrównoważonego rozwoju i zaplanuje dalsze działania rozwijające kompetencje trenerskie. | Kryteria weryfikacji Podczas warsztatów autorskich uczestnik doświadcza siebie w roli trenera/trenerki i wzmacnia własny styl pracy trenerskiej. Wdraża opracowane i przetestowane projekty kształtujące zielone kompetencje. Ma rozwiniętą umiejętność udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej. Kursant ma zbudowaną pewność siebie w roli trenera – lidera zrównoważonego rozwoju i planuje dalsze działania rozwijające kompetencje trenerskie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
UWAGA: w ramowym programie usług oraz w informacjach podstawowych posługujemy się wymiarem godzin dydaktycznych (1h dydatktyczna = 45 minut)
WAŻNE: Nie ma możliwości dodania wszystkich osób prowadzących w formularzu (ograniczenie do 7 osób). W informacjach dodatkowych można znaleźć opis sylwetek 2 osób prowadzących, których nie można było dodać: Agaty Otrębskiej (moduł METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU) oraz Joanny Kapuścińskiej (moduł ZJAZD CERTYFIKACYJNY- INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOŚCI). W obu przypadkach w harmonogramie w tych 2 miejscach wybrana jest Beata Kozak.
W poniżej zamieszczonym harmonogramie uwzględniono wszytskie osoby prowadzące, zgodnie ze stanem faktycznym.
TRENING INTERPERSONALNY 17-21.09.2024 - Justyna Czempik
(40 godzin)
● Integracja grupy warsztatowej. Zbudowanie poczucia bezpieczeństwa do pracy na doświadczeniu własnym w trakcie całego kursu.
● Doświadczenie procesu grupowego. Trening umiejętności identyfikowania i nazywania emocji, doświadczanych w relacjach interpersonalnych.
● Budowanie samoświadomości - odkrywanie wewnętrznych schematów zachowania i wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie.
● Określenie własnych granic psychologicznych.
● Otrzymanie informacji zwrotnych na temat własnej osoby – ja w lustrze społecznym.
● Rozwijanie myślenia systemowego, kształtowanie postawy proekologicznej i odpowiedzialności za zrównoważony rozwój.
ROZUMIENIE DYNAMIKI PRACY GRUPOWEJ 19-20.10.2024 - Anna Kopańska
(18 godzin)
● Rozumienie dynamiki procesów grupowych w kontekście budowania poczucia bezpieczeństwa uczestników.
warsztatów i realizacji celów warsztatowych.
● Identyfikowanie zachowań właściwych dla poszczególnych faz procesu grupowego.
● Doskonalenie umiejętności identyfikowania zachowań wspierających i blokujących realizację celów warsztatowych.
● Interwencje trenerskie wpływające na dynamikę pracy grupowej.
● Proces grupowy a struktura szkolenia warsztatowego i wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w organizacjach.
NARZEDZIA KOMUNIKACJI W PRACY TRENERSKIEJ 16-17.11.2024 - Marta Błońska
(18 godzin)
● Ogólne prawidłowości komunikacji interpersonalnej.
● Znaczenie komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla budowania relacji z grupą.
● Narzędzia komunikacji kierujące dynamiką procesów grupowych: klaryfikowanie, wiązanie, antagonizowanie i inne.
● Rozumienie barier komunikacyjnych i ich konsekwencji dla relacji z grupą i realizacji celów szkoleniowych.
● Trening komunikacji, wspierającej proces uczenia się w oparciu o doświadczenie własne: podawanie instrukcji, prowadzenie analizy, przekazywanie wiedzy, transfer doświadczenia.
● Komunikacja strategii zrównoważonego rozwoju w organizacji - od wielkiego do małego, czyli jak osiągać globalne cele poprzez codzienne działania?
STYLE KOMUNIKACJI A PROCES UCZENIA SIE Insights Discovery® 14-15.12.2024 - Bartek Marszałek
(18 godzin)
● Poznanie specyficznych potrzeb komunikacyjnych poszczególnych typów osobowości.
● Komunikacja racjonalna i komunikacja emocjonalna.
● Dopasowanie sposobu komunikacji do potrzeb odbiorców.
● Określenie swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju w komunikacji z grupą.
● Budowanie wiarygodności i zaufania w relacji z poszczególnymi typami osobowości.
● Jak zaangażować poszczególne typy osobowości w działania wdrażające strategie zrównoważonego rozwoju.
RADZENIE SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI NA SALI SZKOLENIOWEJ 18-19.01.2025 - Kuba Giedrojć
(18 godzin)
● Zrozumienie zjawiska oporu i przyczyn jego powstawania.
● Identyfikacja zachowań i postaw trenera, które mogą powodować sytuacje trudne podczas szkolenia.
● Rozwinięcie umiejętności radzenie sobie z oporem i identyfikacji „Uczestników trudnych”.
● Nabycie umiejętności radzenia sobie z różnymi sytuacjami trudnymi: ukryty i jawny konflikt w grupie, łamanie zasad kontraktu, podważanie autorytetu trenera i inne.
● Umiejętności radzenia sobie z oporem wobec zmian, strategie eliminowania barier utrudniających wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju.
METODY TRENERSKIE - NARZEDZIA PRACY WARSZTATOWEJ 08-09.02.2025 - Aleksandra Goc
(18 godzin)
● Poznanie różnych form pracy warsztatowej: ice-breakery, ćwiczenia - podnoszące dynamikę pracy grupowej, wyciszające, konfrontacyjne, bezpieczne, studia przypadków, video trening, wykorzystanie filmów i inne.
● Projektowanie modułów edukacyjnych w oparciu o cykl Kolba.
● Projektowanie własnych ćwiczeń szkoleniowych.
● Rozumienie znaczenia struktury i procesu w edukacji ludzi dorosłych.
● Techniki angażujące pracowników w tworzenie projektów proekologicznych.
METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU 15-16.03.2025 - Agata Otrębska
(18 godzin)
● Formułowanie celów szkoleniowych.
● Metody ewaluacji szkoleń – model Donalda Kirkpatricka i inne.
● Planowanie czasu warsztatu uwzględniającego kształtowanie kompetencji: wiedza + umiejętności + postawa.
● Budowanie scenariusza warsztatu szkoleniowego.
● Tworzenie koncepcji projektów realizujących strategie zrównoważonego rozwoju: kształtowanie postaw proekologicznych, kształtowanie inkluzywnej kultury organizacji.
WARSZTATY AUTORSKIE - ETIUDY UCZESTNIKÓW I UCZESTNICZEK I FEEDBACK 12-13.04.2025 ORAZ 17-18.05.2025 - Beata Kozak
(36 godzin)
● Doświadczenie siebie w roli trenera/trenerki warsztatu.
● Odkrywanie i wzmacnianie własnego stylu pracy trenerskiej.
● Doskonalenie umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej.
● Planowanie dalszych działań rozwijających kompetencje trenerskie.
● Budowanie pewności siebie w roli trenera/trenerki.
●Testowanie projektów kształtujących zielone kompetencje.
ZJAZD CERTYFIKACYJNY - INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOSCI 14-15.06.2025 - Joanna Kapuścińska
(18 godzin)
● Integracja doświadczenia z rocznego programu Szkoły Trenerów Metrum® - liderzy zrównoważonego rozwoju i zielonych kompetencji.
● Planowanie przyszłości w oparciu o metodę Drogi do celu Diltsa.
● Wręczenie certyfikatów i celebracja wspólnego roku nauki.
SUPERWIZJA SAMODZIELNIE PROWADZONEGO WARSZTATU*
(16 godzin)
● Uzyskanie informacji zwrotnej o samodzielnej pracy trenerskiej.
● Doskonalenie warsztatu trenerskiego, facylitacji grup projektowych wdrażających strategie zrównoważonego rozwoju,
● Uzyskanie opinii, umożliwiającej ubieganie się o rekomendację trenerską I stopnia
Polskiego Towarzystwa Psychologicznego.
*Szczegółowe dni i godziny nie zostały uwzględnione w harmonogramie, ponieważ termin jest ustalany z kursantem indywidualnie.
INDYWIDUALNE KONSULTACJE ONLINE*
(2 godziny)
*Szczegółowe dni i godziny nie zostały uwzględnione w harmonogramie, ponieważ termin jest ustalany z kursantem indywidualnie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 23 TRENING INTERPERSONALNY | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 17-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 23 TRENING INTERPERSONALNY | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 18-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 23 TRENING INTERPERSONALNY | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 19-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 23 TRENING INTERPERSONALNY | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 20-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 23 TRENING INTERPERSONALNY | Prowadzący Justyna Czempik | Data realizacji zajęć 21-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 23 ROZUMIENIE DYNAMIKI PRACY GRUPOWEJ | Prowadzący Anna Kopańska | Data realizacji zajęć 19-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 23 ROZUMIENIE DYNAMIKI PRACY GRUPOWEJ | Prowadzący Anna Kopańska | Data realizacji zajęć 20-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 23 NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W PRACY TRENERSKIEJ | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 16-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 23 NARZĘDZIA KOMUNIKACJI W PRACY TRENERSKIEJ | Prowadzący Marta Błońska | Data realizacji zajęć 17-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 23 STYLE KOMUNIKACJI A PROCES UCZENIA SIĘ Insights Discovery® | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 23 STYLE KOMUNIKACJI A PROCES UCZENIA SIĘ Insights Discovery® | Prowadzący Bartek Marszałek | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 23 RADZENIE SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI NA SALI SZKOLENIOWEJ | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 23 RADZENIE SOBIE Z SYTUACJAMI TRUDNYMI NA SALI SZKOLENIOWEJ | Prowadzący Kuba Giedrojć | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 23 METODY TRENERSKIE - NARZĘDZIA PRACY WARSZTATOWEJ | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 08-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 23 METODY TRENERSKIE - NARZĘDZIA PRACY WARSZTATOWEJ | Prowadzący Aleksandra Goc | Data realizacji zajęć 09-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 23 METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 23 METODY TRENERSKIE - KONSTRUOWANIE SCENARIUSZA WARSZTATU | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 16-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 23 WARSZTATY AUTORSKIE - ETIUDY UCZESTNIKÓW I UCZESTNICZEK I FEEDBACK | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 23 WARSZTATY AUTORSKIE - ETIUDY UCZESTNIKÓW I UCZESTNICZEK I FEEDBACK | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 13-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 23 WARSZTATY AUTORSKIE - ETIUDY UCZESTNIKÓW I UCZESTNICZEK I FEEDBACK | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 17-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 23 WARSZTATY AUTORSKIE - ETIUDY UCZESTNIKÓW I UCZESTNICZEK I FEEDBACK | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 18-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 23 ZJAZD CERTYFIKACYJNY - INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 14-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 23 ZJAZD CERTYFIKACYJNY - INTEGRACJA DOŚWIADCZENIA I PLANOWANIE PRZYSZŁOŚCI | Prowadzący Beata Kozak | Data realizacji zajęć 15-06-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto10 947,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto8 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto49,76 PLN
- Koszt osobogodziny netto40,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Kozak
Trener i superwizor treningu interpersonalnego, z rekomendacją PTP, coach, akredytowany konsultant metody Insights Discovery®, akredytowany konsultant metody Competence Game®.
Założycielka Metrum®, twórczyni programów edukacyjnych Szkoła Trenerów (trwa 70. edycja), Akademia Coachingu, Lider na fali, czyli kurs na coaching, Swoboda profesjonalisty i Maraton Coachingu (akredytacja ICF).
Pełniła funkcje: dyrektorki Instytutu Psychologii w UŚ ds. Nauki, kierowniczki specjalności Psychologia Rozwoju Osobistego Coaching w SWPS, przewodniczącej PTP Oddział Katowice, Sekretarza Generalnego PTP.
Justyna Czempik
Prowadzi szkolenia z zarządzania sobą w czasie, komunikacji, konfliktu, odporności psychicznej, budowania zespołu, tworzenia realistycznych planów i strategii. Pracuje nad zmianami postaw. Facylituje.
Posiada wieloletnie doświadczenie jako trener biznesu i coach, oraz coach zespołowy pomagający innym w rozwoju kompetencji. Prowadzi również warsztaty dla coachów i trenerów. Uczy na wyższych uczelniach. Certyfikowana nauczycielka jogi.
Anna Kopańska
Menadżerka zarządzająca różnorodnymi zespołami handlowymi – głównie w firmach z sektora finansowego.
Trenerka umiejętności psychospołecznych.
Coacherka wspierająca ludzi w znajdywaniu rozwiązań.
Business developer w Metrum®.
Absolwentka Szkoły Trenerów Metrum® oraz Business & Life Coaching Academy.
Marta Błońska
Pedagog - choreoterapeuta z 10 letnim doświadczeniem, specjalizująca się w pracy z młodzieżą.
Doświadczona trenerka biznesu pracująca z kadrą menedżerską, która uwielbia projektować warsztaty w oparciu o gry szkoleniowe i specjalizująca się w tematyce "digital wellbeing" i radzenia sobie ze stresem wynikającym z funkcjonowania w świecie presji i ekspozycji technologicznej.
Certyfikowana coacherka ICF oraz TPLC.
Licencjonowana konsultantka metody MTQ diagnozującej i wzmacniającej odporność psychiczną.
Bartek Marszałek
Badacz efektów empowermentu psychologicznego i społecznościowego,
współautor publikacji dotyczącej spersonalizowanych form edukacji – mentoring i tutoring.
Wykładowca na Uniwersytecie SWPS.
Dyrektor ds. projektów edukacyjno-rozwojowych w TDJ Foundation. Z powodzeniem współtworzył projekty, które obejmowały rekrutację i wyszkolenie ponad 100-osobowej kadry wychowawczej, tutorskiej i eksperckiej, pracującej z blisko 500 młodymi ludźmi w Polsce.
Kuba Giedrojć
Zastępca Dyrektora Generalnego Konfederacji Lewiatan, gdzie odpowiada za komunikację, rozwój, wydarzenia i sprawy członkowskie.
Ekspert ds. komunikacji, szef zespołów komunikacji, laureat np. Złotego Spinacza czy EFFIE, przez 5 lat był press officerem Prezydenta RP.
Doświadczony coach, z akredytacją ACC (ICF) i dyplomem AoEC oraz trener - szczególnie w zakresie kontaktów z mediami, wystąpień publicznych, pracy z tremą, budowania własnej wartości.
Aleksandra Goc
Facylitatorka AIF i Clean Coachingu.
Trenerka umiejętności psychospołecznych.
Certyfikowana trenerka FRIS.
Terapeutka Bars.
Współwłaścicielka Instytutu Szkoleniowo-Rozwojowego Hana Mana i marki Leadit.
Aktywna uczestniczka i prezes grupy BNI Silesia.
Organizatorka wielu wydarzeń dla przedsiębiorców.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie ma na celu ukształtowanie liderów, którzy będą posiadać wiedzę i umiejętności potrzebne do wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju w firmach, zgodnie z wymogami dyrektywy UE. Brak odpowiedniej postawy stanowi przeszkodę w podejmowaniu działań ekologicznych, które są niezbędne do skutecznej zielonej transformacji. Świadomość znaczenia tego tematu, często ignorowana z powodu barier mentalnych u decydentów i pracowników, jest kluczowa dla sukcesu w przechodzeniu na gospodarkę neutralną dla klimatu. Szkoła Trenerów Metrum rozwija kompetencje liderów zrównoważonego rozwoju, pomagając im przełamywać te bariery i promować proekologiczne postawy.
Uczestnik/Uczestniczka szkolenia jest zobowiązany do wzięcia udziału w treningu interpersonalnym, który jest warunkiem niezbędnym do uczestnictwa w dalszym cyklu szkoleniowym.
Uczestnik/Uczestniczka szkolenia zobowiązany jest do udziału w pełnym wymiarze godzin danego bloku szkoleniowego i potwierdzania swojej obecności na listach obecności własnoręcznym podpisem. Opuszczenie nawet fragmentu zajęć skutkuje nie zaliczeniem całego modułu szkoleniowego.
Opuszczenie więcej niż 1 zjazdu, uniemożliwia otrzymanie certyfikatu ukończenia Szkoły Trenerów; w takim wypadku Uczestnik szkolenia otrzymuje zaświadczenie o uczestnictwie w kursie, z dokładnym wyszczególnieniem tematów i godzin zajęć, w jakich wziął udział.
Każdy uczestnik/uczestniczka projektu otrzyma certyfikat potwierdzający zdobycie nowych kompetencji.
***
Uczestnicy otrzymują segregator z materiałami w formie drukowanej i raport Insights Discovery.
***
Dodatkowe informacje o osobach prowadzących szkolenie:
Agata Otrębska
Absolwentka programów rozwojowych Metrum® - Szkoła Trenerów i Kurs na Coaching. Doświadczona trenerka umiejętności psychospołecznych, która zrealizowała wiele projektów dla sektora biznesu i NGO. Poszukująca prawdziwego znaczenia coachingu coacherka, która wspiera ludzi w procesie różnorodnych zmian. Skuteczna menedżerka projektów, w tym min. inicjatorka projektu rozwoju liderów i liderek społecznych wśród młodzieży KORBA. Zarządzała projektami szkoleniowymi, badawczymi i edukacyjnymi, m.in. na zlecenie Komisji Europejskiej, Banku Światowego, United Way International, instytucji rządowych i samorządowych. Absolwentka Szkoły Liderów Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności oraz International Visitor Leadership Program (program Departamentu Stanu USA). Laureatka nagrody Ministerstwa Kultury za całokształt działalności.
Joanna Kapuścińska
Psycholożka, która pomogła wielu dzieciom i dorosłym zobaczyć nadzieję i drogę wyjścia z sytuacji trudnych, czasem bardzo trudnych. Certyfikowany terapeuta Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach /TSR/, prowadzi również szkolenia i superwizje w tym nurcie pracy, dzieląc się swoim bogatym doświadczeniem. Dyplomowany coach, który prowadzi prywatną praktykę. Trener rozwoju osobistego i treningu interpersonalnego, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne /PTP/ oraz doświadczony superwizor rekomendowany przez PTP.
Warunki uczestnictwa
Zapisy on-line na stronie: https://www.metrum.edu.pl/sklep/szkola-trenerow/
Warunkiem rezerwacji miejsca na szkolenie jest zapisanie się online (wystarczy do nas zadzwonić bądź napisać wiadomość email z potwierdzenie chęci uczestnictwa maksymalnie do 2 tygodni przed rozpoczęciem szkolenia, to jest do 3.09.2024.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami