Facebook i Instagram - podstawy prowadzenia konta firmowego z wykorzystanie Chat GPT i Canva
Facebook i Instagram - podstawy prowadzenia konta firmowego z wykorzystanie Chat GPT i Canva
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs dla wszystkich, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu obsługi firmowych mediów społecznościowych oraz poznać przydatne narzędzia.
Grupa docelowa szkolenia z tworzenia prezentacji obejmuje szeroki zakres osób, które chcą poprawić swoje umiejętności w obsłudze aplikacji. Osoby pracujące w firmach i przedsiębiorstwach, osoby prowadzące działalność, specjaliści marketingu i PR oraz inne zainteresowane osoby.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników12
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego prowadzenie stron firmowych na platformach Facebook i Instagram.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Tworzy treści na Facebooku i Instagramie | Kryteria weryfikacji a. • Wprowadza i formatuje teksty b. wykorzystuje i formatuje grafikę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Wykorzystanie Chat GPT w tworzeniu treści | Kryteria weryfikacji a. przygotowuje treści, posty, opisy produktów z wykorzystaniem Chata GPT | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Zna podstawowe zasady tworzenia grafik w Canvie | Kryteria weryfikacji a. stosuje narzędzie graficzne Canva do projektowanie treści na media społecznościowe | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Zna zasady obsługi konta firmowego i budowania marki na tych platformach | Kryteria weryfikacji a. uczestnik zdobywa wiedzę w zakresie budowania wizerunku przedsiębiorstwa i marki osobistej.b. buduje relacje z klientem za pomocą Facebooka | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 5. Zna przeznaczenie Menadżera stron i Business Suite | Kryteria weryfikacji a. wykorzystuje funkcjonalności Menadżera stron i Business Suite | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych; (8 godz. dydaktycznych dziennie i 60 min. przerw) Rozpoczyna się pre-testem a na zakończenie przeprowadzony jest post-test weryfikujący zdobytą wiedzę.
- Pre test
- Wprowadzenie do Facebooka i Instagrama
- Tworzenie treści na Facebooku i Instagramie
- Wykorzystanie Chat GPT w tworzeniu treści
- Canva – narzędzie graficzne do projektowanie treści na media społecznościowe
- Tworzenie projektów statycznych
- Możliwości wykorzystania programu w praktyce
- Omówienie banków ze zdjęciami i elementami graficznymi
- Jakie grafiki tworzyć na media społecznościowe (Facebook, Instagram)
- Facebook i Instagram– potencjał, zastosowanie, statystyki
- Komunikacja na portalach
- Użyteczne narzędzia zewnętrzne przydatne do działań na portalu
- Obsługa konta firmowego, budowanie marki na tych platformach, skuteczne metody dotarcia do odbiorcy
- Narzędzia dla administratorów: Menadżer stron i Business Suite
- Post test
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 476,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej, notes, długopis
Warunki uczestnictwa
W razie
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu rezerwacji miejsca i uzgodnienia szczegółów szkolenia.
pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Informacje dodatkowe
Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem zdalnym lub szkoleniem w firmie poprosimy o kontakt. Po uzgodnieniu szczegółów organizacyjnych opublikujemy szkolenie w tej formie wraz z niezbędnymi informacjami.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Szkolenie prowadzone jest z wykorzystaniem aplikacji Zoom
2. Komputer/laptop wyposażony w głośnik, mikrofon oraz kamerę o parametrach:
- system operacyjny: Windows 10 lub nowszy, MacOS lub Linux, pakiet Office
- minimum 8GB RAM
- 10 GB wolnego miejsca na dysku
- kamera internetowa, słuchawki i mikrofon
- zalecany drugi monitor
3. Połączenie internetowe - przewodowe lub bezprzewodowe: minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego to prędkość co najmniej 5 Mbit/s
5. Dowolna przeglądarka internetowa: Edge, Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer 6. Linki do udziału w szkoleniu (ważne w czasie jego trwania szkolenia) zostaną przekazane Uczestnikom oraz Operatorom
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe