Strategia zarządzania firmą - warsztat doradczy dla mikroprzedsiębiorstwa
Strategia zarządzania firmą - warsztat doradczy dla mikroprzedsiębiorstwa
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do menadżerów, właścicieli firm, specjalistów i pracowników mających wpływ na strategię mikroprzedsiębiorstwa. W ramach kilku modułów doradczych, uczestnicy zyskują szansę na skonsultowanie strategii zarządzania firmą.
- Minimalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji05-06-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług doradczych
Cel
Cel
Cel biznesowy
Celem doradztwa biznesowego jest wdrożenie działań opracowanych w oparciu o strategięzarządzania firmą, w rezultacie której nastąpi zwiększenie przychodów firmy o 3%
do końca roku 2025, w porównaniu do lat 2021-2023.
Efekt usługi
Efekt usługi:
- wypracowanie planu przygotowania strategii przedsiębiorstwa,
- sporządzenie rekomendacji dotyczących działań, które powinna wdrożyć firma,
- optymalizacja procesów biznesowych w firmie.
Kryteria weryfikacji:
- analiza obecnego stanu firmy oraz działań strategicznych
- określenie celów przedsiębiorstwa, w tym identyfikacja obszarów, które wymagają zmian
- określenie budżetu i zasobów potrzebnych do zmian w strategii przedsiębiorstwa
- ustalenie harmonogramu działań i etapów projektu opracowania i wdrożenia nowej strategii
- określenie wskaźników sukcesu i sposobów monitorowania postępów etapów projektu opracowania i wdrożenia nowej strategii
- opracowanie planu szkoleń i wsparcia dla kadry zarządzającej w zakresie udoskonalenia umiejętności zarządzania czasem
- przeprowadzenie regularnej oceny postępów wdrażania nowej strategii i dostosowanie planu w razie potrzeby,
- omówienie strategii optymalizacji procesów biznesowych w firmie.
Metoda potwierdzenia osiągnięcia efektu usługi
Udokumentowanie wszystkich działań podjętych w trakcie realizacji usługi doradztwa biznesowego oraz opis wypracowanych rozwiązań w formie analizy potrzeb rozwojowych.
Program
Program
Efekt usługi:
- wypracowanie planu przygotowania strategii przedsiębiorstwa,
- sporządzenie rekomendacji dotyczących działań, które powinna wdrożyć firma,
Kryteria weryfikacji:
- analiza obecnego stanu firmy oraz działań strategicznych
- określenie celów przedsiębiorstwa, w tym identyfikacja obszarów, które wymagają zmian
- określenie budżetu i zasobów potrzebnych do zmian w strategii przedsiębiorstwa
- ustalenie harmonogramu działań i etapów projektu opracowania i wdrożenia nowej strategii
- określenie wskaźników sukcesu i sposobów monitorowania postępów etapów projektu opracowania i wdrożenia nowej strategii
- opracowanie planu szkoleń i wsparcia dla kadry zarządzającej w zakresie udoskonalenia umiejętności zarządzania czasem
- przeprowadzenie regularnej oceny postępów wdrażania nowej strategii i dostosowanie planu w razie potrzeby,
- omówienie strategii optymalizacji procesów biznesowych w firmie.
Dzień 1
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa:
- Ustalenie i omówienie celów doradztwa, analiza obecnego stanu firmy oraz działań strategicznych.
- Ustalenie zasad opracowania i wdrożenia strategii.
- Analiza otoczenia zewnętrznego przedsiębiorstwa.
- Plan optymalizacji procesów biznesowych w przedsiębiorstwie.
- Analiza strategii przewagi konkurencyjnej – warsztat doradczy
- Analiza SWOT przedsiębiorstwa.
Dzień 2
Konstruowanie (opracowanie) strategii przedsiębiorstwa oraz planu jej wdrożenia w przedsiębiorstwie
- Wprowadzenie i omówienie wniosków z poprzedniego dnia.
- Wartości, Misja, Wizja przedsiębiorstwa w formułowaniu strategii
- Cel główny i cele pośrednie przedsiębiorstwa (wyznaczenie ich zgodnie z metodologią SMART)
- Podsumowanie i wprowadzenie do realizacji etapów zdefiniowanych w ramach planu.
- Podsumowanie dotychczasowych efektów warsztatów i analiz.
- Identyfikacja niezbędnych działań wdrożeniowych - analiza.
- Opracowanie harmonogramu działań na kolejne miesiące, dotyczące wdrażania nowej strategii.
W wyniku zrealizowanej usługi doradczej powstanie dokument zawierający rekomendacje dla firmy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 Dzień 1 - Analiza strategiczna przedsiębiorstwa: | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 06-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 Dzień 2 - Konstruowanie (opracowanie) strategii przedsiębiorstwa oraz planu jej wdrożenia w przedsiębiorstwie | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 07-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto6 853,56 PLN
- Koszt usługi netto5 572,00 PLN
- Koszt godziny brutto489,54 PLN
- Koszt godziny netto398,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Roger
Wykształcenie : Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak: Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, JohnAscuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Trener posiada wymagane doświadczenie w realizacji doradztwa biznesowego.
Posiada wymagane doświadczenie w wymienionych obszarach uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały strukturyzujące wiedzę po zakończeniu doradztwa biznesowego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi