Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - „Akademia HR” - Strategia rozwoju kompetencji przyszłości
Możliwość dofinansowania
Growth Advisors Jacek Piątkowski
Brak ocen dla tego dostawcy
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - „Akademia HR” - Strategia rozwoju kompetencji przyszłości
Numer usługi 2024/06/05/41113/2171676
580,00 PLN
brutto
580,00 PLNnetto
145,00 PLNbrutto/h
145,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Grupą docelową są:
- właściciele firm,
- osoby zarządzające,
- pracownicy zajmujący stanowiska menedżerskie/kierownicze
- osoby przewidziane do awansu na stanowiska menedżerskie/kierownicze
- pracownicy działów HR,
- pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy,
- specjaliści.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji27-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w firmie - potencjałem, talentami i doświadczeniem pracowników, w różnorodnym i zmieniającym się środowisku pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie i wykorzystuje nowe trendy w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Opisuje znaczenie zmian społecznych i gospodarczych (na poziomie Polski i świata) i ich wpływ na procesy zarządzania kapitałem ludzkim. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje nowe trendy w obszarze HR / zarządzania kapitałem ludzkim wynikające z sytuacji na rynku pracy oraz ich wpływ na wyzwania i politykę personalną własnej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wykorzystuje dobre praktyki HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym. | Kryteria weryfikacji Monitoruje działania, programy HR, które wdrażają najczęściej firmy z jego/jej branży. Wskazuje zarówno korzyści jak i ograniczenia oraz zagrożenia związane z tymi rozwiązaniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Sporządza wnioski z analizy dobrych praktyk HR innych organizacji i wykorzystuje je w planowanych u siebie wdrożeniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wdraża zmiany w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR. | Kryteria weryfikacji Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Pracuje z różnymi grupami interesariuszy procesów zmian, a w szczególności radzenia sobie z oporem przed zmianami. | Kryteria weryfikacji Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Diagnozuje potrzeby różnych interesariuszy i zróżnicowanych grup pracowniczych (z uwzględnieniem m.in. płci, wieku, pochodzenia etnicznego i poglądów) i przygotowuje dla nich odpowiednie programy HR ukierunkowane nie tylko na zaspokojenie tych potrzeb, lecz także na pełną integrację pracowników w ramach organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje źródła (np. obawy pracowników przed utratą pracy, niedopasowaniem kompetencji itp.) i sprawnie eliminuje przejawy oporu przed zmianami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiednio do potrzeb różnych grup interesariuszy objaśnia działania związane z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik umie budować programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości u pracowników. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje i wdraża odpowiednie programy szkoleniowo- rozwojowe poprawiające gotowość pracowników do zwiększonego poziomu automatyzacji, wykorzystania zinformatyzowanych narzędzi pracy, pracy w środowisku rozszerzonej / wirtualnej rzeczywistości. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wspiera rozwój innowacyjności pracowników, zespołów i organizacji ze szczególnym odniesieniem do możliwego wykorzystania nowych form technologicznego wsparcia pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Rozwija wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami (ze szczególnym uwzględnieniem intermentoringu) w zakresie łączenia dotychczas wykorzystywanej wiedzy i kompetencji z nowymi obszarami związanymi z narzędziami digital, automatyzacją itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje i wdraża programy ukierunkowane na wzmocnienie tzw. kompetencji przyszłości. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wprowadza i upowszechnia wśród pracowników platformy/ narzędzia pozwalające na stałe i bieżące uczenie się nowych kompetencji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Kluczowe zagadnienia:
- Jakich kompetencji będziemy potrzebować w przyszłości
- Co kształtuje trendy rynku pracy
- Jaki wpływ na przyszły rynek pracy będzie mieć technologia
- Mapowanie kompetencji w zespole
- Identyfikacja aktualnych braków kompetencyjnych
- Narzędzia badające kompetencje i poziom zaawansowania
- Strategie rozwijania kompetencji przyszłości: Uczenie i od-uczanie się; Programy mentorskie; Action Learning; Peer-2-Peer coaching
- Studium przypadku organizacji, które wdrożyły strategie rozwoju kompetencji przyszłości
- Tworzenie spersonalizowanych strategii rozwoju
- Wdrażanie planów rozwoju
Korzyści:
- Uczestnicy pogłębią rozumienie i znajomość kompetencji przyszłości
- Uczestnicy poznają i doświadczą strategii rozwijania kompetencji przyszłości
- Uczestnicy zyskają świadomość przyszłych trendów na rynku pracy
- Uczestnicy poszerzą wiedzę o narzędziach do badania kompetencji w zespołach]
- Dzięki zapewnieniu praktycznych narzędzi i technik szkolenie umożliwia uczestnikom natychmiastowe zastosowanie wiedzy ułatwiając realizację planów rozwoju.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 10
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Jakich kompetencji będziemy potrzebować w przyszłości | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Co kształtuje trendy rynku pracy | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 10:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Jaki wpływ na przyszły rynek pracy będzie mieć technologia | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:40 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Mapowanie kompetencji w zespole | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Identyfikacja aktualnych braków kompetencyjnych | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 11:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Narzędzia badające kompetencje i poziom zaawansowania | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:40 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Strategie rozwijania kompetencji przyszłości: Uczenie i od-uczanie się; Programy mentorskie; Action Learning; Peer-2-Peer coaching | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Studium przypadku organizacji, które wdrożyły strategie rozwoju kompetencji przyszłości | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:20 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Tworzenie spersonalizowanych strategii rozwoju | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:20 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Wdrażanie planów rozwoju | Prowadzący Kamila Dzierżanowska | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:20 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto580,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Kamila Dzierżanowska
Trenerka, coach, konsultantka HR, autorka projektów wellbeingowych i programów rozwojowych.
Trafnie diagnozuje potrzeby biznesowe, na ich podstawie układa strategie szkoleniowe, tworzy i realizuje programy rozwojowe oraz programy budujące dobrostan psychiczny i fizyczny. Posiada wieloletnie doświadczenie operacyjne w biznesie.
Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez projektowanie i wdrażanie narzędzi rozwojowych, które stanowią odpowiedź na ich potrzeby w zakresie: komunikacji interpersonalnej, auto-motywacji, budowaniu równowagi, integracji różnorodności, przywództwa i samorealizacji oraz przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. Wspiera organizacje w tworzeniu strategii dotyczącej budowania zaangażowania pracowników i tworzeniu kultury zrównoważonego rozwoju.
Przeprowadziła ponad 2000 sesji szkoleniowych, warsztatów, projektów konsultingowych oraz sesji coachingowych.
Uczestnicy jej szkoleń i konsultacji przede wszystkim cenią sobie jej energię, otwartość, autorskie narzędzia i ćwiczenia oraz to, że potrafi zaangażować wszystkich uczestników i pobudzić ich kreatywność w kierunku poszukiwania praktycznych i skutecznych rozwiązań. Pracuje m.in. z osobami z poziomu zarządu firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, trenerami, a także pracownikami liniowymi.
Trafnie diagnozuje potrzeby biznesowe, na ich podstawie układa strategie szkoleniowe, tworzy i realizuje programy rozwojowe oraz programy budujące dobrostan psychiczny i fizyczny. Posiada wieloletnie doświadczenie operacyjne w biznesie.
Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez projektowanie i wdrażanie narzędzi rozwojowych, które stanowią odpowiedź na ich potrzeby w zakresie: komunikacji interpersonalnej, auto-motywacji, budowaniu równowagi, integracji różnorodności, przywództwa i samorealizacji oraz przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu. Wspiera organizacje w tworzeniu strategii dotyczącej budowania zaangażowania pracowników i tworzeniu kultury zrównoważonego rozwoju.
Przeprowadziła ponad 2000 sesji szkoleniowych, warsztatów, projektów konsultingowych oraz sesji coachingowych.
Uczestnicy jej szkoleń i konsultacji przede wszystkim cenią sobie jej energię, otwartość, autorskie narzędzia i ćwiczenia oraz to, że potrafi zaangażować wszystkich uczestników i pobudzić ich kreatywność w kierunku poszukiwania praktycznych i skutecznych rozwiązań. Pracuje m.in. z osobami z poziomu zarządu firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, trenerami, a także pracownikami liniowymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na wszystkie oferowane usługi.
- Realizujemy szkolenia również w formie zamkniętej, dla konkretnych organizacji, oddziałów firm, z możliwością dopasowania usługi do konkretnych potrzeb organizacji.
- Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone na platformie MS Teams. Uczestnik otrzyma link oraz niezbędne login i hasło do zalogowania się.
Wymagany jest dostęp do komputera lub laptopa z kamerą, mikrofonem i głośnikami, sieci wifi lub internetu przewodowego.
Kontakt
Kontakt
Jolanta Piątkowska
E-mail
jolanta.piatkowska@growthadvisors.pl
Telefon
(+48) 533 460 514