Efektywna komunikacja i współpraca w zespole
Możliwość dofinansowania
Efektywna komunikacja i współpraca w zespole
Numer usługi 2024/06/05/149975/2171617
7 616,16 PLN
brutto
6 192,00 PLNnetto
211,56 PLNbrutto/h
172,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy przedsiębiorstw różnych szczebli, którzy:
- pragną nabyć wiedzę i umiejętności z zakresu współpracy w zespole,
- pragną skuteczniej realizować cele,
- chcą wejść na wyższy poziom kompetencji.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji30-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do efektywnej współpracy w zespole. Celem edukacyjnym szkolenia jest nabycie i doskonalenie umiejętności komunikacyjnych uczestników w kontekście pracy zespołowej. Szkolenie skupia się na różnych aspektach komunikacji, zarówno werbalnej, jak i niewerbalnej oraz na budowaniu pozytywnej kultury komunikacyjnej w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się definiuje rolę komunikacji | Kryteria weryfikacji charakteryzuje kluczową rolę komunikacji w efektywnym funkcjonowaniu zespołów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji ocenia świadomość wpływu komunikacji na atmosferę w zespole i osiągane rezultaty. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się ze współpracownikami | Kryteria weryfikacji Stosuje zasady asertywnej komunikacji | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Rozwiązuje trudne sytuacje w komunikacji i skutecznie radzi sobie z konfliktami w zespole | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji działa na rzecz dialogu, stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji działa na rzecz dialogu, stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Stosuje zasady asertywnej komunikacji | Kryteria weryfikacji Rozróżnia zachowania asertywne, agresywne i uległe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje i formułuje zasady asertywnej odmowy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Omawia techniki asertywnego reagowania na różne formy krytyki i ataku ze strony innych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Rozwiązuje trudne sytuacje w komunikacji i skutecznie radzi sobie z konfliktami w zespole. | Kryteria weryfikacji Podaje praktyczne przykłady zachowania się i radzenia sobie w przypadku pojawiających się sytuacji konfliktowych | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Przekonuje innych do swoich racji | Kryteria weryfikacji przedstawia argumenty, uzasadnia własnewypowiedzi i decyzje, przywołuje szerszy kontekst | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji uzasadnia, argumentuje swoje zdanie w oparciu o fakty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Moduł I
- Komunikacja i jej znaczenie.
- Wpływ komunikacji na osiąganie celów – indywidualnych i zespołowych.
- Wyróżnianie zachowań sprzyjających realizacji zadań, osiągania zamierzonych celów.
- Dlaczego niektóre informacje są gubione lub ulegają zniekształceniu?
Moduł II
- Zalety komunikacji asertywnej – istota komunikatów asertywnych.
- Różne typy zachowań – agresywne, uległe i asertywne.
- Sposoby przyjmowania, dawania i proszenia o informację.
- Metody asertywnej obrony własnego zdania.
- Trudna sztuka odmawiania.
Moduł III
- Komunikacja w zespole a komunikacja miedzy działowa.
- Budowanie komunikatów opartych o strukturę: treść, przekaz, pożądany efekt .
- Jak budować porozumienie z rozmówcą.
- Zasady komunikacji mającej na celu budowanie współpracy.
Moduł IV
- Analiza transakcyjna w komunikacji.
- Zasady udzielania informacji zwrotnej.
- Płaszczyzny komunikatu: logiczna i emocjonalna, apelowa, ujawniania siebie, rzeczowa i relacji.
- Aktywne słuchanie, czyli najpierw staram się zrozumieć Ciebie, a następnie wyrażam swoje zdanie.
- Metody aktywnego, pogłębionego słuchania.
- Dopasowanie się do rozmówcy.
Moduł V
- Współpraca czy rywalizacja?
- Metody budowania współpracy czyli przezwyciężamy bariery komunikacyjne.
- Dbałość o przepływ informacji między działami i ich zwierzchnikami.
- Rozwijanie umiejętności współpracy w grupie i budowanie poczucia pracy na wspólny cel.
Moduł VI
- Jak mój styl komunikacji wpływa na zespół?
- Z czym wiąże się dominacja typu osobowości oraz jaki wpływ ma na komunikację.
- Sztuka słuchania i analizowania wypowiedzi.
- Prowadzenie rozmów z zespołem i poszczególnymi członkami.
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji – wybór skutecznej strategii wzmacniającej zespół
Szkolenie organizowane jest w formie stacjonarnej w godzinach zegarowych (60 minut)
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 7
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 31-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Moduł II | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł III | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 05:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł IV | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 28-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł V | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł VI | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 616,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 192,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto211,56 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Artur Roger
Marketing, PR, techniki sprzedaży, obsługa klienta, zarządzanie. Trener biznesu, Coach. Posiada doświadczenie w tym zakresie uzyskane w ciągu ostatnich 5 lat.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt ze szkolenia w formie papierowej lub elektronicznej, w zależności od preferencji.
Informacje dodatkowe
Możliwość zmiany harmonogramu szkolenia.
Adres
Adres
ul. Cienista 4
60-587 Poznań
woj. wielkopolskie
do uzgodnienia
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Klaudia Dębowska
E-mail
biuro@kuzniaekspertow.pl
Telefon
(+48) 575 001 499