Tworzenie profesjonalnych prezentacji MS Power Point (szkolenie zdalne)
Tworzenie profesjonalnych prezentacji MS Power Point (szkolenie zdalne)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Tworzenie profesjonalnych prezentacji adresowane do osób sprawnie obsługujących komputer i edytor treści, które chcą się od podstaw nauczyć, jak efektywnie i atrakcyjnie przekazywać informacje za pomocą MS Power Point, jak zaprojektować, edytować, prezentować i udostępniać profesjonalną pracę multimedialną. W szczególności dla pracowników działów handlowych, marketingowych, obsługi klienta czy zarządu.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników5
- Data zakończenia rekrutacji20-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie zapoznaje uczestników z podstawowymi zasadami oraz narzędziami do tworzenia efektywnych i profesjonalnych prezentacji na potrzeby organizacji. Uczestnicy poznają zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji, takie jak: cel, struktura, treść, forma, kolorystyka, grafika, animacje, dźwięk i interakcja z odbiorcami oraz nauczą się, jak dobrać odpowiednią treść, formę i styl prezentacji do celu, odbiorcy i okoliczności, wykorzystując dostępne funkcjonalności programu.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się WIEDZA:Uczestnik definiuje podstawowe zasady tworzenia profesjonalnych prezentacji przy użyciu programu MS Power Point. | Kryteria weryfikacji W kontekście wiedzy uczestnik umiejętnie dobiera treści, formy i grafiki do celu i odbiorców prezentacji, stosuje efektywne techniki prezentacji wybranych treści | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się UMIEJĘTNOŚCI: przygotowuje i przeprowadza profesjonalne prezentacje przy użyciu programu MS Power Point umiejętnie radzi sobie z ewentualnymi trudnościami i pytaniami podczas prezentacji ocenia własną prezentację i przyjmuje informacje zwrotne | Kryteria weryfikacji W kontekście umiejętności uczestnik- wykorzystuje narzędzia i funkcje programu MS Power Point do tworzenia atrakcyjnych i czytelnych slajdów - stosuje zasady dobrego projektowania graficznego i przejrzystej komunikacji wizualnej - dobiera odpowiednie treści, obrazy, animacje i efekty dźwiękowe do prezentacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik wykorzystuje nabyte umiejętności do doskonalenia jakości i efektywności swojej pracy, w tym do efektywnej komunikacji, współpracy z zespołem, klientem, asertywności i zarządzania stresem. | Kryteria weryfikacji KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Uczestnik przygotowuje się do wystąpienia i efektywnie przekazuje jasne i spójne informacje słuchaczom, potrafi efektywnie komunikować się z publicznością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie Tworzenie profesjonalnych prezentacji (MS Power Point) przygotowuje do efektywnego i kreatywnego wykorzystania dostępnych funkcjonalności programu do przygotowania profesjonalnych prezentacji multimedialnych. W szczególności dla pracowników działów handlowych, marketingowych, obsługi klienta, HR czy zarządu.
Program szkolenia obejmuje 12 godzin lekcyjnych (45 minut). W trakcie dwóch 6 godzinnych dni szkoleniowych przewidziano po dwie 15-minutowe przerwy. Szkolenie realizowane zdalnie w czasie rzeczywistym w grupie 3-5 osób w formie wykładu i ćwiczeń praktycznych.
Ramowy program usługi:
- Tworzenie prezentacji
- Podstawy tworzenia prezentacji.
- Wykorzystanie szablonów i motywów.
- Tworzenie własnego wzorca prezentacji.
- Dostosowywanie narzędzi wstążki, pasków i zakładek.
- Praca w różnych widokach.
- Projektowanie prezentacji.
- Pola tekstowe, edycja i formowanie tekstu.
- Układ, kolejność i wygląd slajdów.
- Stylizacja tekstu i korekta prezentacji.
- Zapis i ochrona prezentacji.
- Elementy graficzne w prezentacji.
- Wstawianie tabel i wykresów.
- Wstawianie grafik, linii i kształtów.
- Modyfikowanie i grupowanie kształtów.
- Formatowanie wykresów i tabel i obrazów.
- Prezentowanie pokazu slajdów.
- Opcje i ustawienia pokazu. Opcje wydruku.
- Przygotowanie prezentacji - próba tempa, narracja oraz użycie widoku prezentera.
- Drukowanie i udostępnianie prezentacji.
- Formatowanie slajdów.
- Formatowanie tekstów w slajdzie.
- Tworzenie specjalnych efektów kolorystycznych.
- Modyfikacje kształtów, tabel i rysunków.
- Przeróbki wykresów korzystając również z gotowych układów i stylów.
- Prezentacja kreatywna.
- Wybór typu pokazu.
- Modyfikacja prezentacji; tworzenie różnych wersji.
- Funkcje konfiguracyjne.
- Prezentacja interaktywna.
- Dodawanie dźwięków i wideo.
- Tworzenie własnej ścieżki dźwiękowej.
- Animacja w prezentacji.
- Animacja elementów slajdów.
- Zastosowanie przejść między slajdami i efektów.
- Animacje obiektów.
- Tworzenie hiperłącza i dołączanie akcji do tekstu.
- Dostosowanie Power Pointa do własnych potrzeb.
- Pomoc prelegenta.
- Określanie sposobu działania pokazu.
- Zapis plików i optymalizacja wydruku.
- Otwieranie dokumentów w określonym widoku.
- Karta Deweloper – jej wyświetlanie i funkcja.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto984,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto82,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto66,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Szkaradowski
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały opracowane specjalnie na potrzeby kursu.
Warunki uczestnictwa
Przed szkoleniem uczestnik powinien posiadać minimum:
- obsługa edytora tekstu np. MS Word w stopniu minimum podstawowym
- sprawna obsługa komputera
- korzystanie z głównych elementów systemu operacyjnego i funkcji pulpitu oraz skutecznie poruszanie się w środowisku graficznym
- znajomość podstawowych koncepcji zarządzania plikami
Zgłoszenie udziału do PSI Kielce przed terminem zakończenia rekrutacji: telefonicznie:512503751 lub mailowo: info@psi.kielce.pl oraz dopisanie się uczestnika do karty usługi za pośrednictwem BUR.
W przypadku braku minimalnej liczby uczestników, szkolenie nie odbędzie się w podanym terminie.
Istnieje możliwość ustalenia innego terminu szkolenia lub przeprowadzenia szkolenia w trybie indywidualnym (zmiana ceny usługi).
Informacje dodatkowe
W ramach szkolenia zapewniamy:
• materiały szkoleniowe
• doświadczonego trenera
• zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
*szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. 2013 poz. 1722 § 3 ust. 1 pkt 14); w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
*możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie stacjonarnej grupowej lub indywdualnej (zmiana ceny usługi).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formule on-line w czasie rzeczywistym, w którym możesz wziąć udział z każdego miejsca na świecie. Szkolenie odbędzie się za pośrednictwem platformy Microsoft Teams lub ZOOM, w zależności od możliwości i preferencji uczestników. Uczestnik, ktory potwierdzi swój udział w szkoleniu, przed szkoleniem zostanie poinformowany o platformie na której zostanie zrealizowane szkolenie oraz otrzyma przed rozpoczęciem szkolenia, drogą mailową, link do spotkania wraz z hasłami dostępu.
Wymagania sprzętowe:
- komputer z dostępem do Internetu
- wbudowane lub peryferyjne urządzenia do obsługi audio
- słuchawki/glośniki oraz mikrofon
- zainstalowana przeglądarka internetowa
- obydwie aplikacje można zainstalować na komputerze lub korzystać za pośrednictwem przeglądarki internetowej.