MS Office poziom średnio zaawansowany
MS Office poziom średnio zaawansowany
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Obsługa komputera
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które już pracują lub pracowały w ograniczonym zakresie z pakietem biurowym MS Office, a chcą rozwinąć swoje umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym.
Zapraszamy:
- pracowników biurowych,
- menadżerów,
- przedsiębiorców i samozatrudnionych,
- wszystkie którzy w swojej codziennej pracy korzystają z programu MS Word i MS Excel oraz posiadają podstawowe umiejętności w tym zakresie.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do tworzenia, edytowania, formatowania dokumentów, stron, formatowania arkuszy kalkulacyjnych, wprowadzania danych, wykonywania obliczeń, stosowania wybranych funkcji, formuł, wykresów, tabel przestawnych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Dostosowuje arkusz kalkulacyjny do własnych preferencji | Kryteria weryfikacji a. ustawia opcje b. modyfikuje widok, sposób wyświetlania c. zapisuje skoroszyt na dysku w określonej lokalizacji d. porusza się pomiędzy otwartymi skoroszytami e. zaznacza i modyfikuje elementy arkusza (wiersze, kolumny, blok komórek przyległych, odległych) f. blokuje wiersze, kolumny g. przełącza się pomiędzy arkuszami, wykonuje operacje w tym: usuwa, przenosi, zmienia nazwę, dodaje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 2. Stosuje funkcje i funkcjonalności umożliwiające automatyzację pracy w MS Excel | Kryteria weryfikacji a. stosuje menedżera nazw oraz zaawansowane funkcje wyszukiwania - wykorzystuje kompleksowo funkcje logiczne, statystyczne, tekstowe, funkcje daty i czasu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 3. Wyszukuje i pobiera dane oraz tworzy raporty, podsumowania i zestawienia | Kryteria weryfikacji a. łączy i pobiera dane z innych tabel, zakresów, arkuszyb. tworzy tabele i wykresy przestawne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się 4. Tworzy wykresy | Kryteria weryfikacji a. tworzy wykresy różnego typu na podstawie danych zawartych w arkuszu b. modyfikuje wykresy, dodaje, usuwa, edytuje tytuł wykresu, dodaje etykiety z danymi do wykresu c. formatuje elementy wykresu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosowanie zaawansowanego formatowania tekstów, akapitów, Stosowanie stylów, formatowanie tabel; Stosowanie tabel. Stosowanie odwołań | Kryteria weryfikacji Wprowadza, poprawia i formatuje napisany tekst, akapity | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje formatowanie tekstu i akapitów oraz wbudowane style. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Umieszcza i formatuje tabele i grafiki w dokumencie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Automatyzuje pracę z dokumentami | Kryteria weryfikacji Wstawia spisy treści i indeksy, używa punktowania i numerowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje i udoskonala prezentacje | Kryteria weryfikacji Tworzy i formatuje slajdy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wstawia elementy graficzne, tabele, wykresy, animacje | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Prowadzi pokaz slajdów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie trwa 36 godzin dydaktycznych (8 godz. dydaktycznych dziennie i 60 min. przerw) Rozpoczyna się pre-testem a na zakończenie przeprowadzony jest post-test weryfikujący zdobyta wiedzę.
Każdy uczestnik ma samodzielne stanowisko komputerowe - laptop z programem MS Excel 2021 na którym zainstalowane są ćwiczenia i arkusze do wykonywania części praktycznej szkolenia w trakcie indywidualnej pracy.
Moduł I
- Wykorzystanie zaawansowanych technik formatowania akapitów, tekstu, stron.
- Wykorzystanie stylów.
- Wstawianie obiektów graficznych.
- Praca zespołowa – śledzenie zmian w dokumencie i zarządzanie nimi.
- Układ dokumentu – na przykładzie stosowania spisu treści, sekcji, kolumn.
- Organizacja dokumentu na przykładzie odwołań, przypisów czy podpisów.
- Zabezpieczanie dokumentu.
- Tworzenie formularzy, tabel i ich formatowanie.
- Definiowanie oraz wykorzystanie szablonów.
- Posługiwanie się mechanizmami korespondencji seryjnej w celu automatyzacji tworzenia dokumentów oraz kopert.
- Współpraca edytora tekstu z arkuszem kalkulacyjnym na przykładzie pobierania danych z arkusza i ich prezentacji w Wordzie.
MODUŁ II
- Organizacja danych
- Narzędzie Tabela
- Sortowanie i filtrowanie danych
- Usuwanie duplikatów
- Grupowanie danych
- Wyróżnianie danych
- Zastosowanie narzędzia Przejdź do – specjalnie…
- Formatowanie warunkowe
- Ułatwienia we wprowadzaniu danych
- Serie danych
- Listy niestandardowe
- Tworzenie list rozwijalnych w komórce
- Modyfikacja danych – narzędzia Excela
- Wypełnianie błyskawiczne
- Tekst jako kolumny
- Modyfikacja danych – zastosowanie formuł i funkcji
- Usystematyzowanie informacji na temat adresów komórek
- Tworzenie nazwy zakresów
- Wybrane funkcje logiczne
- Wybrane funkcje matematyczne i statystyczne
- Uzupełnianie i łączenie danych
- Alternatywne rozwiązania w formułach
- Praca z wieloma arkuszami i skoroszytami
- Praca z wieloma arkuszami: formatowanie, wprowadzanie danych
- Podsumowanie przy użyciu narzędzia Konsoliduj
- Wykresy
- Modyfikacja ustawień wykresów
- Nowe typy wykresów
- Tabele przestawne – podstawowe informacje
- Tworzenie tabeli z danych
- Modyfikacja układu i obliczeń w tabeli
- Aktualizacja danych źródłowych i aktualizacja obliczeń w tabeli
- Formatowanie danych
- Sortowanie, filtrowanie i grupowanie danych
Moduł III PowerPoint
- Użycie, modyfikacja i tworzenie własnych szablonów.
- Wprowadzanie obiektów.
- Osadzanie obiektów (tekstów, grafik i, zestawień, wykresów, diagramów).
- Dodawanie efektów i animacji i tworzenie przejść między slajdami
- Pprowadzenie pokazu slajdów
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto83,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Kowalczyk
Od 2004 roku nieprzerwanie prowadzenie zajęć z zakresu MS Office, grafiki komputerowej, trener ECDL, Microsoft Office. Zrealizowanych ponad 7 tysiące godzin szkoleniowych z tego zakresu; w tym szkolenia z MS Excel na różnych poziomach zaawansowania. Prowadzenie szkoleń dla odbiorców instytucjonalnych oraz wielu firm.
Aktywny egzaminator ECDL, przeprowadzonych 4 tysiące egzaminów ECDL.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe, notes, długopis
Warunki uczestnictwa
Istnieje możliwość zastosowania zwolnienia z podatku VAT dla szkoleń mających charakter kształcenia zawodowego lub służących przekwalifikowaniu zawodowemu pracowników, których poziom dofinansowania ze środków publicznych wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2013 r. poz. 1722 ze zm.)
Prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy w celu rezerwacji miejsca i uzgodnienia szczegółów szkolenia.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Informacje dodatkowe
Jeśli są Państwo zainteresowani szkoleniem zdalnym w czasie rzeczywistym poprosimy o kontakt. Po uzgodnieniu szczegółów technicznych opublikujemy szkolenie w tej formie wraz z niezbędnymi informacjami technicznymi.
Szkolenie może być realizowane w siedzibie Zamawiającego po uzgodnieniu szczegółów technicznych - prosimy o kontakt.
Szkolenie może być dedykowane jednej firmie jako szkolenie zamknięte. Prosimy o kontakt w celu zmiany warunków.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe