Orientacja w biznesie - budowanie współpracy (WDX, N-2, gr. 2)
Orientacja w biznesie - budowanie współpracy (WDX, N-2, gr. 2)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs prowadzi do poznania i zrozumienia procesów biznesowych i rynkowych istotnych dla działalności firmy. Szkolenie przygotowuje do umiejętnego wykorzystania wiedzy na temat aktualnych trendów rynkowych w organizacji, ze szczególnym uwzględnieniem procesów zarządzania kapitałem ludzkim.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Monitoruje bieżące wydarzenia, monitoruje trendy rynkowe zarówno w obszarze biznesowym, jak i HR, mające wpływ na obszar, w którym funkcjonuje. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje procesy rynkowe oraz branżę na poziomie wspierającym działania w obszarze HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Na podstawie posiadanych informacji wskazuje możliwość budowania przewagi konkurencyjnej firmy z wykorzystaniem procesów HR. Proponuje odpowiednie działania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się W pełni wykorzystuje, na podstawie analizowanych trendów rynkowych w obszarze HR, nadarzające się szanse rozwojowe organizacji. | Kryteria weryfikacji Wspiera strategię rozwoju organizacji poprzez wprowadzanie odpowiednich procesów i projektów HR. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Kształtuje procesy HR powiązane ze wskaźnikami biznesowymi na poziomie pracowników, zespołów oraz całej organizacji. Pomaga współpracownikom w wykorzystaniu wiedzy nt. kluczowych procesów biznesowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ I
1. Określanie priorytetów → co jest ważne, co jest pilne.
2. Czy powinienem więcej delegować?
3. Struktura rozmowy podczas delegowania zadań.
4. SMARTER i 5W2H – praktyczne zastosowanie technik podczas delegowania zadań.
5. Cztery mechanizmy motywowania pracowników.
CZĘŚĆ II
6. Asertywna informacja zwrotna → wzmacniania i korygowanie zachowań.
7. Struktura konstruktywnej informacji zwrotnej: FUKO.
8. Egzekwowanie realizacji zadań → procedura egzekwowania.
9. Baza sankcji → gdy pracownik mimo wszystko nie wykonuje zadania.
10. Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 CZĘŚĆ I | Prowadzący Kinga Czachowska | Data realizacji zajęć 10-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 CZĘŚĆ II | Prowadzący Beata Wołoszyn | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 11-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 461,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 461,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,81 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,81 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kinga Czachowska
Prowadzi projekty doradcze, szkolenia dla kadry zarządzającej oraz coachingi indywidualne dla wyższej kadry menedżerskiej. We współpracy z organizacjami stosuje podejście systemowe i procesowe. Zrealizowała ponad 2000 dni szkoleniowych, z czego około 300 dla top managementu.
Zapewnia koncepcyjne przygotowanie, koordynowanie i prowadzenie długofalowych, kompleksowych projektów doradczo-szkoleniowych dla firm produkcyjnych. Opiera się w nich na podejściu systemowym i procesowym oraz na ścisłej współpracy z klientem, zwłaszcza specjalistami HR i inżynierami procesów. Jest współautorką diagnozy organizacji opartej na metodach projekcyjnych i Extended DISC oraz pracy systemowej związanej z budowaniem (zmianą) kultury organizacyjnej. Współtworzyła i realizuję autorski program rozwijający kompetencje mentorskie w organizacji i budowanie kultury organizacji uczącej się.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Beata Wołoszyn
menedżerskich, trenerskich oraz uczestniczy w realizacji projektów doradczych.
Doświadczenie zdobywała w pracy z kierownikami średniego i wyższego szczebla, handlowcami,
kluczowymi specjalistami oraz trenerami wewnętrznymi. Bierze udział w długofalowych projektach
rozwoju osobistych i menedżerskich kadry zarządzającej. Kluczowym obszarem specjalizacji są
szkolenia z rozwijania umiejętności osobistych i menedżerskich oraz praca indywidualna: ocena
kompetencji podczas Assessment Center i Development Center, analiza potencjału osobistego
dzięki wykorzystaniu Extended DISC®. Współtworzyłam i kierowałam Szkołą Trenerów Biznesu STBI
Integra.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi