Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - kształtowanie postaw zaangażowania i odpowiedzialności (WDX - N-2 gr.2)
Zarządzanie zmianami wynikającymi z przeobrażeń na rynku pracy - kształtowanie postaw zaangażowania i odpowiedzialności (WDX - N-2 gr.2)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do wykorzystania nowych trendów w obszarze HR i zarządzania kapitałem ludzkim, wykorzystania dobrych praktyk HR w kluczowych obszarach związanych ze zmianami na rynku pracy i szeroko rozumianym otoczeniem społecznym, wdrażania zmian w organizacji w kontekście wykorzystania innowacyjnych rozwiązań i procesów HR.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opracowuje innowacyjne rozwiązania w obszarze polityki personalnej własnej firmy i sprawnie włącza w ich realizację wszystkie grupy pracowników, których te zmiany dotyczą. | Kryteria weryfikacji Wspiera u pracowników budowanie nowych postaw i zachowań adekwatnych do zmieniającej się sytuacji i wymogów firmy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Inicjuje i wdraża w organizacji zmiany związane z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań i procesów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby, obawy i oczekiwania różnych grup interesariuszy (m.in.: kadra zarządzająca i menedżerska, przedstawiciele grup społecznych, kulturowych oraz wiekowych) w stosunku do procesów zmian związanych z wdrażaniem nowych rozwiązań HR. Omawia je na bieżąco i uwzględnia w swoich działaniach. | Kryteria weryfikacji Kształtuje wśród współpracowników pozytywne nastawienie do zmian. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Ocenia gotowość przedsiębiorstwa i pracowników do przeprowadzenia zmian. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
CZĘŚĆ I
1. Wpływ postawy lidera na codzienny sposób komunikacji.
2. Style komunikowania się (uległy, agresywny, lekceważący iasertywny).
3. Partnerska, odpowiedzialna i konstruktywna komunikacja.
4. Pytania pomocne w zbieraniu informacji.
CZĘŚĆ II
5. Uważne słuchanie → odróżnianie faktów od interpretacji, przekonań.
6. Argumentowanie → jak przedstawiać własne zdanie.
7. Reagowanie na narzekania innych osób → struktura rozmowy.
8. Reagowanie na nacisk → gdy potrzebna jest uzasadniona odmowa
9. Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 CZĘŚĆ I | Prowadzący Kinga Czachowska | Data realizacji zajęć 03-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 CZĘŚĆ II | Prowadzący Beata Wołoszyn | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 461,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 461,20 PLN
- Koszt osobogodziny brutto153,83 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,83 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Kinga Czachowska
Zapewnia koncepcyjne przygotowanie, koordynowanie i prowadzenie długofalowych, kompleksowych projektów doradczo-szkoleniowych dla firm produkcyjnych. Opiera się w nich na podejściu systemowym i procesowym oraz na ścisłej współpracy z klientem, zwłaszcza specjalistami HR i inżynierami procesów. Jest współautorką diagnozy organizacji opartej na metodach projekcyjnych i Extended DISC oraz pracy systemowej związanej z budowaniem (zmianą) kultury organizacyjnej. Współtworzyła i realizuje autorski program rozwijający kompetencje mentorskie w organizacji i budowanie kultury organizacji uczącej się.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego zakresu tematycznego.
Beata Wołoszyn
Doświadczenie zdobywała w pracy z kierownikami średniego i wyższego szczebla, handlowcami, kluczowymi specjalistami oraz trenerami wewnętrznymi. Bierze udział w długofalowych projektach rozwoju osobistych i menedżerskich kadry zarządzającej. Kluczowym obszarem specjalizacji są szkolenia z rozwijania umiejętności osobistych i menedżerskich oraz praca indywidualna: ocena kompetencji podczas Assessment Center i Development Center, analiza potencjału osobistego dzięki wykorzystaniu Extended DISC®. Współtworzyłam i kierowałam Szkołą Trenerów Biznesu STBI Integra.
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowychdanych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi