Kultura organizacyjna i wartości – odkrywanie, definiowanie, wdrażanie i utrzymanie w organizacji
Kultura organizacyjna i wartości – odkrywanie, definiowanie, wdrażanie i utrzymanie w organizacji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów HR, kadry kierowniczej, dla właścicieli firm oraz pracowników przedsiębiorstw różnych szczebli.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji29-08-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Zapoznanie się z nowoczesnymi koncepcjami budowy wysoko efektywnych organizacji i zespołów na bazie kultury organizacyjnej i kodeksów wartości. Poznanie i przećwiczenie metod diagnozowania kultury organizacyjnej i wartości wyznawanych przez pracowników oraz kreowania kultury organizacji wspierającej strategię biznesową, w tym posługiwania się metodami zarządzania przez wartości, zarządzania wiekiem i zarządzania różnorodnością.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą z zakresu kultury organizacyjnej | Kryteria weryfikacji definiuje kulturę organizacyjną i typy kultury organizacyjnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje typologie kultur organizacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
KULTURY ORGANIZACYJNA
pojęcie kultury organizacyjnej
źródła pochodzenia kultury organizacyjnej (kultura narodowa, cechy organizacji, cechy członków organizacji)
kształtowanie kultury organizacyjnej
CHARAKTERYSTYKA KULTURY ORGANIZACYJNEJ
proces kształtowania się i funkcje kultury organizacyjnej
ukryte składniki kultury
zewnętrzne przejawy kultury organizacyjnej
PROFILE KULTUR ORGANIZACYJNYCH
koncepcje i profile kulturowe wybranych firm
analiza przykładów i studiów przypadku
KSZTAŁTOWANIE KULTURY ORGANIZACYJNEJ
idealny profil kultury organizacyjnej
kierunki zmian platformy kulturowej
nowe rodzaje kultur: priorytet klienta, jakości, doskonalenia, uczenia się stymulowanie zmiany profilu kultury organizacyjnej
ZNACZENIE ETYKI W PROWADZENIU BIZNESU
rola etyki w prowadzeniu działalności gospodarczej
wpływ postaw i zachowań pracowników na efektywność, wyniki i wizerunek przedsiębiorstwa
etyka jako umiejętność menedżerska: dobór pracowników, przywództwo, identyfikacja i rozwiązywanie problemów
OBSZARY ZAGROŻEŃ I RYZYK ETYCZNYCH
obszary zagrożeń i ryzyk etycznych w przedsiębiorstwie
metody identyfikacji zagrożeń i ryzyk etycznych
przegląd obszarów problemowych branży i przedsiębiorstwa
ANALIZA I DIAGNOZA PROBLEMÓW ETYCZNYCH
metody analizy i diagnozy problemów i sytuacji etycznych
wartości, postawy, zachowania i sytuacje
analiza wybranych zagadnień etycznych
KSZTAŁTOWANIE POSTAW I ZACHOWAŃ ETYCZNYCH
własne oczekiwania etyczne wobec podwładnych, współpracowników, zwierzchników, kontrahentów i innych osób
model powinności etycznych pracownika
etyczne wzorce organizacji biznesu
kodeks etyczny jako skutecznym narzędziem kształtowania etyki organizacji
rola i zakres zastosowań kodeksu etycznego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 5 Dzień 1 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 5 Dzień 2 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 10-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 5 Dzień 3 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 25-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 5 Dzień 4 | Prowadzący Artur Roger | Data realizacji zajęć 20-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 5 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 30-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 257,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 900,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto213,44 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,53 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Artur Roger
Właściciel marek (od 2003 roku): Kuźnia Ekspertów (firma szkoleniowa), Take-out (marketing oraz badania społeczne i rynkowe) oraz Cienista Office (biura dla biznesu). Obsługiwał marketingowo m.in. takie marki jak:, Fundacja „Politikos” (właściciele rodzina Wejchertów, współwłaścicieli ITI), Szkoła Języków Obcych Empik (kampania ogólnopolska), marka Wilkinson, Związek Gmin Wiejskich, ENEA, Orbis S.A., Związek Miast Polskich, Fundacja Konrada Adenauera w Polsce, Wielkopolska Grupa Prawnicza, AMG Wielkopolska Grupa Inwestycyjna.
Organizator konferencji dla wielkopolskiej branży agroturystycznej w 2017 roku. W ramach międzynarodowego projektu badawczego „Protect” (Wielka Brytania, Dania, Holandia oraz Polska) dbał o wizerunek Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Pracował również w amerykańskich korporacjach kasynowych takich jak: Cal Neva Casino, John
Ascuaga's Nugget Hotel Resort, Circus Circus Reno (marketing).
Wyższe, absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza, kierunek politologia, specjalizacja marketing polityczny.
Ukończył kurs Jonasza TOC przy Instytucie Zarządzania Ograniczeniami TOC. Posiada również certyfikat TOCICO (Theory of Constraints International Certification Organization). Jest członkiem klubu wiedzy Harvard Business Review. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu oraz Szkoły Coachingu „Moderatora”.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały w formie papierowej lub elektronicznej
Informacje dodatkowe
możliwość zmiany harmonogramu