Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - Komunikacja międzypokoleniowa AGATA 5 GR.
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników - Komunikacja międzypokoleniowa AGATA 5 GR.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną organizacji,menadżerowie, kandydaci na menadżerów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie prowadzi do nabycia wiedzy z zakresu pozyskiwania oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników. Dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń | Kryteria weryfikacji Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji dentyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
efektów uczenia się.
efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
kształcenia i szkolenia od walidacji poprzez wskazanie osoby prowadzącej i osoby walidującej.
Program
Program
CZĘŚĆ I
1.Różnice pokoleniowe – mit czy rzeczywistość? Charakterystyka pokoleniowa pracowników.
2.Od preferowanych stylów komunikacji po wartości pracowników z każdego pokolenia.
3.Źródła różnic pokoleniowych – w jaki sposób wiedza o przyczynach tego, jak funkcjonują pracownicy z różnych pokoleń może pomagać w zarządzaniu.
4.Co dzieli i łączy pracowników różnych generacji?
5.„Instrukcja obsługi” pracowników BB, X, Y, Z.
6.Komunikacja formalna i nieformalna.
CZĘŚĆ II
7.Trudności w komunikacji wynikające z różnic pokoleniowych.
8.Asertywność – międzypokoleniowe różnice w rozumieniu i wykorzystywaniu komunikatów asertywnych.
9.Informacja zwrotna – różne potrzeby pracowników BB, X, Y, Z.
10.Motywatory istotne dla pracowników BB, X, Y, Z.
11.System benefitowy – analiza propozycji w firmie uczestników.
12.Sposoby budowania motywacji pracowników z uwzględnieniem potrzeb BB, X, Y, Z.
13.Główne motywatory a czynniki demotywujące; wpływ na pokolenie X, Y, Z – zmiana i stres.
14.Planowanie działań poprawiających komunikację w zespołach.
15.Zespół różnorodny – jego role, relacje i konflikty.
16.Jak pokonać stereotypy związane z wiekiem?
17.Podsumowanie szkolenia przez każdego z uczestników i wyznaczenie indywidualnego zadania wdrożeniowego wg standardu START – STOP – CONTINUE.
14. WALIDACJA
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 CZĘŚĆ II | Prowadzący Rafał Drohojowski | Data realizacji zajęć 26-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 CZĘŚĆ I | Prowadzący Rafał Drohojowski | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 731,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 731,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,69 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,69 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Drohojowski
Szerokie doświadczenie zawodowe zdobywał, pracując jako menedżer w różnych branżach, m.in. w banku o zasięgu ogólnopolskim, towarzystwie ubezpieczeniowym oraz w firmie przemysłowej. Specjalizuje się w szkoleniach doskonalących umiejętności komunikacji, negocjacji, sprzedaży oraz zarządzania czasem. W każdym z wymienionych zakresów proponuje metody zwiększające efektywność podejmowanych działań. W ciągu ostatnich kilku miesięcy realizował cykle szkoleń menedżerskich, których integralnym elementem było zarządzanie sobą w czasie, czyli optymalizacja pracy własnej. Zrealizował również liczne projekty rozwijania umiejętności handlowych (takich jak nawiązywanie kontaktu, budowanie relacji, badanie potrzeb, prezentacja oferty, finalizacja sprzedaży, negocjacje).
Doświadczenie zawodowe zdobyte nie wcześniej niż 5 lat przed datą wprowadzenia
szczegółowych danych dotyczących oferowanej usługi.
W ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) przeprowadziła ponad 500 godzin szkoleń z tożsamego
zakresu tematycznego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt szkoleniowy udostępniony Uczestnikom w formie elektronicznej.
Informacje dodatkowe
W każdym dniu szkolenia Uczestnicy będą mieli obowiązek podpisania imiennej lista obecności, która po zakończeniu zajęć zostanieprzekazana Operatorowi