Obsługa platform sprzedażowych w branży E-commerce i narzędzia do integracji - Usługi rozwojowe dla przyszłości Warmii i Mazur, Adaptacja - Usługi rozwojowe dla MŚP, FUR 3 - Fundusz Usług Rozwojowych, Klucz do usług rozwojowych dla MŚP z woj. warm.-maz., Kompetentny region- Warmia i Mazury
Obsługa platform sprzedażowych w branży E-commerce i narzędzia do integracji - Usługi rozwojowe dla przyszłości Warmii i Mazur, Adaptacja - Usługi rozwojowe dla MŚP, FUR 3 - Fundusz Usług Rozwojowych, Klucz do usług rozwojowych dla MŚP z woj. warm.-maz., Kompetentny region- Warmia i Mazury
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest skierowane do grupy osób, które chcą zdbobyć lub rozwinąć swoją wiedzę i umiejętności w E-commerce.
Szkolenie skierowane jest do następujących podmiotów:
1) przedsiębiorstw:
a) MŚP (w tym spółdzielni i przedsiębiorstw społecznych),
b) dużych przedsiębiorstw;
2) podmiotów (pracodawców) niebędących przedsiębiorstwami (np. fundacji nieprowadzących działalności gospodarczej) – oraz ich pracowników.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji14-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z obsługi platform sprzedażowych w branży E-commerce i narzędzi do integracji ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania sklepem internetowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik dostarcza rozwiązania w zakresie obsługi platform sprzedażowych i integracji. | Kryteria weryfikacji WIEDZA:Zna i opisuje trendy, wyzwania i możliwości platform sprzedażowych i ich integracji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik poprawnie dobiera odpowiednie rozwiązanie dotyczące platform sprzedażowych dla potrzeb przedsiębiorstwa | Kryteria weryfikacji WIEDZA, UMIEJĘTNOŚĆ:Potrafi wymienić platformy sprzedażowe oraz dobiera odpowiednią platformę sprzedażową w zależności od sprzedawanego produktu oraz grupy docelowej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Efekty uczenia się Umie budować silne relacje z klientami | Kryteria weryfikacji WIEDZA, UMIEJĘTNOŚĆ: Zna i potrafi klasyfikować typy klientów, Dobiera odpowiednią strategię relacji z danym typem klienta. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | ||
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł 1: Wprowadzenie do e-commerce i platform sprzedażowych
- Przegląd branży e-commerce,
- Popularne platformy sprzedażowe (Shopify, WooCommerce, Magento itp.),
- Funkcjonalności platform sprzedażowych,
- Wybór platformy sprzedażowej dla Twojej firmy.
Moduł 2: Integracja systemów z platformami sprzedażowymi
- Podstawy integracji systemów,
- API i EDI,
- Integracja platform sprzedażowych z systemami ERP, CRM i księgowością,
- Integracja z narzędziami marketingowymi i sprzedażowymi,
- Rozwiązywanie problemów z integracją,
Moduł 3: Optymalizacja działalności e-commerce
- SEO i marketing cyfrowy dla e-commerce,
- Obsługa klienta w e-commerce,
- Realizacja zamówień i wysyłka,
- Analiza danych i raportowanie w e-commerce,
- Najlepsze praktyki w zakresie e-commerce.
Moduł 4: Praktyczne ćwiczenia
- Konfigurowanie platformy sprzedażowej,
- Tworzenie produktów i kategorii,
- Zarządzanie zamówieniami i wysyłką,
- Integracja z narzędziami zewnętrznymi,
- Analiza danych i raportowa.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Adrian Flak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Dostęp do komputera/laptopa oraz internetu (wg wymagań technicznych wyszczególnionych poniżej).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędneoprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Offi ce, Libre Offi ce, Open Offi ce
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -mminimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to clickmeeting.com.
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.