Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - „Akademia HR” - Niepełnosprawność - Accessibility w miejscu pracy
Możliwość dofinansowania
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy - „Akademia HR” - Niepełnosprawność - Accessibility w miejscu pracy
Numer usługi 2024/06/03/41113/2168733
580,00 PLN
brutto
580,00 PLNnetto
145,00 PLNbrutto/h
145,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. Grupą docelową są:
- właściciele firm,
- osoby zarządzające,
- pracownicy zajmujący stanowiska menedżerskie/kierownicze
- osoby przewidziane do awansu na stanowiska menedżerskie/kierownicze
- pracownicy działów HR,
- pracownicy odpowiedzialni za politykę personalną firmy,
- specjaliści.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników14
- Data zakończenia rekrutacji31-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi4
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi w firmie, włączając do organizacji pracowników z niepełnosprawnościami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje wyzwania związane z pracą osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi (w tym pracowników niepełnosprawnych- trwale lub czasowo, seniorów, kobiet w ciąży, matek karmiących itp.), jak również korzyści organizacyjne związane z zatrudnianiem takich osób. | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje różnorodne potrzeby pracowników ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi, w tym osób niepełnosprawnych (trwalelub czasowo), seniorów, kobiet w ciąży, matek karmiących itp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Prawidłowo opisuje wyzwania związane z pracą osób zeszczególnymi potrzebami funkcjonalnymi, jak również korzyści organizacyjne związane z zatrudnianiem takich osób. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje we własnej firmie zagrożenia sprzyjające dyskryminacji i ograniczające wdrożenie zasady równości szans dla osób z niepełnosprawnościami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Projektuje rozwiązania ograniczające bariery (w tymarchitektoniczne, przestrzenne i sprzętowe) negatywnie wpływające na swobodę działania i dostępności. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Koordynuje firmowe programy ukierunkowane na poprawę jakości życia (well-being) i przeciwdziałające wypaleniu zawodowemu osób ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Aktywnie przekonuje do zatrudniania oraz odpowiedniego wykorzystania potencjału osób ze szczególnymi potrzebamifunkcjonalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Buduje kulturę pracy opartą o pełne poszanowanie potrzebpracowników ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi i ich integrację ze wszystkimi pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik zna praktyczne aspekty wdrożenia zasadydostępności w firmie, w tym dostosowanie stanowisk i warunków pracy. | Kryteria weryfikacji Skutecznie wdraża w firmie zasady dostępności, w tym rozwiązania ukierunkowane na dostosowanie stanowisk i warunków pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Adaptuje i wdraża w organizacji rozwiązania sprzyjające włączeniupracowników ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi do zespołów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Efektywnie identyfikuje i wykorzystuje nowe technologie ułatwiającepracę i czynne uczestnictwo osób z niepełnosprawnościami w codziennym życiu firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wie jak korzystać z programów wspierających organizacjezatrudniające osoby ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi. | Kryteria weryfikacji Korzystanie z programów wspierających organizacjezatrudniające osoby ze szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe formy wsparcia ze strony funduszy unijnych i krajowych w realizacji standardów dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami funkcjonalnymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
Kluczowe zagadnienia:
- Włączanie pracowników z niepełnosprawnościami
- Wsparcie dla osób z niepełn. intelektualnymi
- Życie z chorobą przewlekłą
- Wrażliwość na niepełnosprawność.
- Komunikacja i zarządzanie zespołem różnorodnym.
- Savoir vivre w stosunku do osób z niepełnosprawnością.
- Neuroróżnorodność.
- Rekrutacja pracownika z niepełnosprawnością.
- Dostosowanie przestrzeni dla osób z niepełnosprawnością i specjalnymi potrzebami
Korzyści:
- Pogłębienie wiedzy na temat niepełnosprawności.
- Tworzenie dogodnych warunków pracy oraz klimatu przyjaznego integracji opartym na zrozumieniu.
- Wspieranie organizacji w budowaniu empatycznego zespołu rozwijającego relacje z osobami z niepełnosprawnością.
- Umiejętność zarządzania kompetencjami zespołu różnorodnego.
- Umiejętność prawidłowej komunikacji z osobami z niepełnosprawnością.
- Przygotowanie organizacji do rekrutacji osób z dysfunkcjami i specjalnymi potrzebami.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 9
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 Włączanie pracowników z niepełnosprawnościami | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 Wsparcie dla osób z niepełn. intelektualnymi | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 Życie z chorobą przewlekłą | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:25 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 Wrażliwość na niepełnosprawność. | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:25 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 Komunikacja i zarządzanie zespołem różnorodnym. | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 Savoir vivre w stosunku do osób z niepełnosprawnością. | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 Neuroróżnorodność. | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:10 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 Rekrutacja pracownika z niepełnosprawnością. | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:10 | Godzina zakończenia 13:35 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Dostosowanie przestrzeni dla osób z niepełnosprawnością i specjalnymi potrzebami | Prowadzący Agata Battek | Data realizacji zajęć 01-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:35 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:25 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto580,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto580,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto145,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto145,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Agata Battek
Założycielka i prezeska fundacji VERBA, trenerka.
Z wykształcenia finansistka z tytułem MBA. Posiada uprawnienia do zasiadania w Radach Nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa potwierdzone egzaminem państwowym. W latach 2007 – 2019 pracowała jako kontroler finansowy, a następnie jako doradca Zarządu ds. finansów w spółce Apollo Film.
Od roku 2012 prowadzi Fundację zajmującą się działaniami edukacyjnymi głównie w obszarze niepełnosprawności. Wśród najważniejszych projektów zrealizowanych w ostatnich latach znalazły się długoletnie projekty szkoleniowe obejmujące takie obszary jak:
- Obsługa pasażera z niepełnosprawnością
- Obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Wrażliwość na niepełnosprawność
- Jak rozmawiać z dzieckiem o niepełnosprawności
- Rekrutacja pracownika z niepełnosprawnością
- Wrażliwość na niepełnosprawność
- Warsztaty dotyczące niepełnosprawności dla przedszkolaków w całej Polsce
- Wrażliwość na niepełnosprawność
Łącznie zrealizowała ponad 800 godzin wystąpień i 4300 warsztatów.
Od blisko 30 lat porusza się na wózku inwalidzkim po wypadku komunikacyjnym.
Z wykształcenia finansistka z tytułem MBA. Posiada uprawnienia do zasiadania w Radach Nadzorczych spółek z udziałem Skarbu Państwa potwierdzone egzaminem państwowym. W latach 2007 – 2019 pracowała jako kontroler finansowy, a następnie jako doradca Zarządu ds. finansów w spółce Apollo Film.
Od roku 2012 prowadzi Fundację zajmującą się działaniami edukacyjnymi głównie w obszarze niepełnosprawności. Wśród najważniejszych projektów zrealizowanych w ostatnich latach znalazły się długoletnie projekty szkoleniowe obejmujące takie obszary jak:
- Obsługa pasażera z niepełnosprawnością
- Obsługa klienta z niepełnosprawnością
- Wrażliwość na niepełnosprawność
- Jak rozmawiać z dzieckiem o niepełnosprawności
- Rekrutacja pracownika z niepełnosprawnością
- Wrażliwość na niepełnosprawność
- Warsztaty dotyczące niepełnosprawności dla przedszkolaków w całej Polsce
- Wrażliwość na niepełnosprawność
Łącznie zrealizowała ponad 800 godzin wystąpień i 4300 warsztatów.
Od blisko 30 lat porusza się na wózku inwalidzkim po wypadku komunikacyjnym.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma:
- materiały szkoleniowe i dydaktyczne
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Informacje dodatkowe
- Oferujemy kompleksowe wsparcie w pozyskaniu dofinansowania na wszystkie oferowane usługi.
- Realizujemy szkolenia również w formie zamkniętej, dla konkretnych organizacji, oddziałów firm, z możliwością dopasowania usługi do konkretnych potrzeb organizacji.
- Przed zgłoszeniem na usługę prosimy o kontakt w celu potwierdzenia dostępności wolnych miejsc/gwarancji terminu.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie będzie prowadzone na platformie MS Teams. Uczestnik otrzyma link oraz niezbędne login i hasło do zalogowania się.
Wymagany jest dostęp do komputera lub laptopa z kamerą, mikrofonem i głośnikami, sieci wifi lub internetu przewodowego.
Kontakt
Kontakt
Jolanta Piątkowska
E-mail
jolanta.piatkowska@growthadvisors.pl
Telefon
(+48) 533 460 514