Engagement & Employer Branding ( Akademia HR - Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych )
Engagement & Employer Branding ( Akademia HR - Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych )
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- pracowników działu HR
- osoby odpowiedzialne za procesy związane z komunikacją wewnętrzną z pracownikami w organizacji
- osoby odpowiedzialne za rozwój pracowników
- wszystkich, którzy chcą świadomie kształtować kulturę organizacji, w której pracują, a także wzmacniać poczucie przynależności wewnątrz i wizerunek pracodawcy na zewnątrz.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji19-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi14
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Engagement & Employer Branding" przygotowuje uczestników do budowania strategii Employer Branding, poprzez wykorzystanie metod na utrzymanie zaangażowania pracowników, wzmacnianie poczucia wspólnoty, skuteczne i wiarygodnie budowanie komunikacji wewnątrz organizacji oraz komunikowanie wizerunku organizacji poza jej strukturami.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik posługuje się wiedzą w zakresie zaangażowania i budowania marki pracodawcy | Kryteria weryfikacji • identyfikuje złe i dobre praktyki• omawia sposoby przyciągania potencjału z rynku • definiuje pojęcie Employer Branding • charakteryzuje najważniejsze obszary Employer Branding wewnątrz organizacji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik stosuje w swojej pracy EVP (employee value proposition) dopasowane do aktualnych potrzeb pracowników | Kryteria weryfikacji • analizuje proces budowania strategii Employer Branding• buduje pozytywne doświadczenia pracowników i zmniejszać fluktuację w Twojej organizacji • współtworzy kulturę zapewniającą przestrzeń do rozwoju i innowacji pracowników • wykorzystuje Employer Branding w procesie rekrutacyjnym • charakteryzuje się postawą wspierającą komunikację i poczucie przynależności w swojej organizacji • planuje i wdraża działania wzmocniające zaangażowanie i poczucie przynależności do organizacji wśród pracowników | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w swojej pracy zorientowany jest w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych | Kryteria weryfikacji • identyfikuje procesy biznesowe i rynkowe związane z prowadzoną przez firmę działalnością• monitoruje bieżące wydarzenia, monitoruje trendy rynkowe zarówno w obszarze biznesowym, jak i HR, mające wpływ na obszar, w którym funkcjonuje • kształtuje procesy HR powiązane ze wskaźnikami biznesowymi na poziomie pracowników, zespołów oraz całej organizacji • inicuje wykorzystanie i wymianę wiedzy biznesowej w swoim zespole oraz całej organizacji | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
PROGRAM
Moduł 1. Employer Branding – modny trend, pragnienie czy konieczność
- Employer Branding – dlaczego doświadczenia pracowników i kandydatów mają znaczenie?
- Autentyczność w strategii employer branding
- Synergia marek
- Rola marki pracodawcy w sytuacjach kryzysowych – rachunek zysków i strat
- Jak radzą sobie firmy z tematem — dobre praktyki
Moduł 2. Najważniejsze obszary Employer Branding wewnątrz organizacji
- Kluczowe elementy Employer Branding — kultura i środowisko pracy oraz nowe technologie
- Przegląd najważniejszych procesów wewnątrz organizacji wpływających na doświadczenia pracowników
- Off-boarding – czyli jak zachować twarz i zapewnić wsparcie, nawet w trudnych decyzjach
- EVP – archetyp marki pracodawcy jako punkt wyjścia do zdefiniowania wyróżników Twojej organizacji versus zwinność w redefiniowaniu priorytetów
Moduł 3. Proces budowania strategii Employer Branding
- Wartość organizacji na rynku – czyli cele biznesowe jako punkt wyjścia
- Uczestnicy procesu – ludzie wewnątrz i poza organizacją
- Audyt potrzeb pracowników jako podstawa projektowania strategii Employer Branding – czyli poznaj potrzeby Twoich odbiorców
- Mapowanie doświadczeń procesu objętego zmianą
Moduł 4 Employer Branding zewnętrzny, czyli co chcemy powiedzieć o sobie i jak nas widzą
- Spójność komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej w budowaniu dialogu z rynkiem pracy
- Tworzenie PERSONY i mapy empatii w procesie budowania komunikacji z rynkiem
- Model AIDA – jak skutecznie przyciągać kandydatów
- Viral recruiting, guerilla recruiting, scouting, gamification… – wykorzystanie nowoczesnych narzędzi rekrutacji dopasowanych do kultury naszej organizacji
Moduł 5 Employer Branding w procesie rekrutacyjnym – jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami
- Proces rekrutacyjny – czyli kręta ścieżka kandydata
- Profil i umiejętności zespołu rekruterskiego i komunikacja z kandydatami
- Budowanie relacji i wzmacnianie motywacji kandydatów – pre-onboarding i kreowanie ambasadorów marki wśród ex-kandydatów
Moduł 6 Zwrot z inwestycji Employer Branding
- Jak zmierzyć, policzyć, sprawdzić skuteczność działań?
- Employer Branding – modny trend, pragnienie czy konieczność – podsumowanie szkolenia
Szkolenie prowadzi do nabycia kompetencji menedżera HR: Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych.
W trakcie szkolenia online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Czas trwania szkolenia:
Szkolenie trwa 14 godzin dydaktycznych (tj. 45 minut).
Walidacja:
W trakcie szkolenia przeprowadzana będzie walidacja w formie wywiadu ustrukturyzowanego oraz obserwacji w warunkach symulowanych.
Osoba walidująca waliduje usługę po jej zakończeniu, w oparciu o checklistę od trenera, a następnie potwierdza osiągnięcie efektów kształcenia swoim podpisem na certyfikacie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Employer Branding – modny trend, pragnienie czy konieczność- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Najważniejsze obszary Employer Branding wewnątrz organizacji- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Proces budowania strategii Employer Branding cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Proces budowania strategii Employer Branding cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 21-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 Employer Branding zewnętrzny, czyli co chcemy powiedzieć o sobie i jak nas widzą- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Employer Branding w procesie rekrutacyjnym – jak tworzyć doświadczenia, które zostaną z kandydatami- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Zwrot z inwestycji Employer Branding cz.1- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Przerwa | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Zwrot z inwestycji Employer Branding cz.2- ćwiczenia, rozmowa na żywo, chat, współdzielenie ekranu | Prowadzący Agnieszka Krukowska | Data realizacji zajęć 22-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 583,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto184,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Agnieszka Krukowska
Karierę zawodową rozpoczynała w Ernst & Young.
Posiada doświadczenie w opracowywaniu metod weryfikacji kompetencji oraz prowadzeniu analiz potencjału w procesach rekrutacji i rozwoju zawodowym.
Współprojektowała modele kompetencyjne oraz narzędzia rozwoju kompetencji w projektach dotyczących rozwoju organizacji i budowania ścieżek kariery.
W pracy kładzie nacisk na rozwój organizacji poprzez wspieranie potencjału jednostki i synergię działań zespołu. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się, prowadząc szkolenia z zakresu rekrutacji.
Agnieszka posiada ponad 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie skryptu.
Informacje dodatkowe
Harmonogram godzinowy szkolenia każdorazowo dostosowywany jest do grupy szkoleniowej.
Godziny realizacji poszczególnych modułów szkolenia mogą ulec zmianie.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Do realizacji szkoleń online korzystamy z platformy Zoom. Każdy uczestnik otrzymuje przed szkoleniem link do platformy internetowej (na wskazany adres mailowy), na której znajdować się będzie transmisja online. Uczestnictwo w streamingu nie wymaga żadnych, specjalnych oprogramowań: wystarczy, że komputer jest podłączony do Internetu (należy korzystać z przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari). Uczestnicy oglądają i słuchają na żywo tego, co dzieje się w sali szkoleniowej oraz śledzą treści wyświetlane na komputerze prowadzącego. Dodatkowo, wszyscy mogą zadawać pytania za pośrednictwem chatu online. W przypadku mniejszych szkoleń uczestnicy mogą przez mikrofon komunikować się z trenerem i innymi uczestnikami kursu. Link do szkolenia online generowany jest przed szkoleniem i ważny jest przez cały czas trwania szkolenia (uczestnik może połączyć się w dowolnym momencie).
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji: Dwurdzeniowy procesor Intel Core i5 2,5 GHz i wyższy.
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik: pobieranie: 10 Mb/s, wysyłanie: 5 Mb/s.
Niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów: Nie trzeba pobierać oprogramowania. Aby wziąć udział w szkoleniu online potrzebny jest komputer, laptop, telefon lub tablet ze stabilnym internetem i bez blokad firmowych.
Podczas szkoleń online wykorzystujemy następujące funkcjonalności:
1) Praca w grupach (breakout rooms)
- trener może podzielić uczestników automatycznie lub manualnie
- trener ustala czas trwania pracy w grupach
- pojawia się krótki komunikat na ekranie uczestnika, który informuje, że gospodarz zaprasza do podpokoju
- prowadzący może wysłać wiadomość do wszystkich pokoi jednocześnie, np. z opisem zadania do wykonania.
2) Narzędzia dostępne podczas sesji w breakout rooms:
- tablica, możliwość pisania mają wszyscy uczestnicy, efekt pracy można zapisać i pokazać w pokoju szkoleniowym, wszystkim uczestnikom szkolenia
- pokazywanie ekranu, każdy uczestnik może udostępnić swój ekran
- czat
- użytkownik pracujący w pokoju, może w dowolnym momencie zaprosić prowadzącego do pokoju grupowego.
Usługa jest nagrywana na potrzeby ewentualnej kontroli. |
W związku z tym, prosimy o włączenie kamery na czas udziału w szkoleniu. Dziękujemy. |