Efektywne zarządzanie zespołem. Szkolenie.
Efektywne zarządzanie zespołem. Szkolenie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Menadżerowie, liderzy zespołów, właściciele firm, osoby chcące w przyszłości obejmować stanowiska menadżerskie oraz wszyscy chcący zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania zespołem.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji04-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje obecnych oraz przyszłych liderów i menagerów zespołu do samodzielnego, efektywnego zarządzania zespołem: pozwala na zdefiniowanie swojego ,,terytorium szefa”, a także zdobycie wiedzy z zakresu rekrutacji i wdrażania pracowników, zarządzania zmianą oraz rozwiązywania konfliktów w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się posługuje się wiedzą o różnych stylach zarządzania i etapach rozwoju pracowników | Kryteria weryfikacji charakteryzuje poszczególne style zarządzania i etapy rozwoju pracowników | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się udziela informacji zwrotnej zgodnie z wybranymi technikami przekazywania informacji zwrotnej | Kryteria weryfikacji opisuje wybrane techniki przekazywania informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ma świadomość roli konfliktów w zespole | Kryteria weryfikacji opisuje jaka jest rola konfliktów zespołowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Do realizacji celu szkolenia konieczne jest minimalne doświadczenie w obsłudze sprzętu komputerowego (komputer, laptop) oraz Internetu.
Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy.
DZIEŃ 1:
Moduł 1 TERYTORIUM SZEFA.
• Autodiagnoza managera/lidera –cele, potrzeby, oczekiwania.
• SWOT lidera.
• Budowanie autorytetu.
• Cechy lidera.
Moduł 2 REKRUTACJA I WDROŻENIE.
• Model kompetencji na stanowisku pracy.
• Profil pracownika - efektywna selekcja.
• Proces rekrutacji.
• Wdrożenie pracownika.
Moduł 3 ZARZĄDZANIE SYTUACYJNE.
• Style zarządzania.
• Etapy rozwoju pracowników.
DZIEŃ 2:
Moduł 4 ROZWÓJ KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW.
• Płaszczyzny rozwoju pracowników.
• Delegowanie zadań.
• Empowerment.
• Motywacja i zaangażowanie.
Moduł 5 KOMUNIKACJA W ZESPOLE.
• Zasady i narzędzia efektywnej komunikacji.
• Bariery w komunikacji.
• Udzielanie informacji zwrotnej.
Moduł 6 ZARZĄDZANIE ZMIANĄ.
• Przyczyny i cele zmian.
• Etapy zmiany.
• Reakcje zespołu na zmiany.
• Wdrażanie zmian.
Moduł 7 KONFLIKTY W ZESPOLE.
• Przyczyny powstawania konfliktów – koło Moore’a.
• Metody rozwiązywania konfliktów.
• Test stylów rozwiązywania konfliktów – autodiagnoza + omówienie.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Radzanowska
Jest pasjonatką życia i ludzi. Swoją pasję łączy z życiem zawodowym, prowadząc szkolenia, warsztaty i procesy coachingowe indywidualne i grupowe. Posiada kilkuletnie doświadczenie z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania zespołem, dzięki czemu szkolenia są naturalnym przejściem pomiędzy teorią a praktyką.
Obszary, które są bliskie jej sercu to kompetencje miękkie takie jak asertywność, komunikacja, rozwijanie kreatywności w zespole czy budowanie wartości w biznesie.
O sobie mówi ,, Dzielę się ze swoimi klientami ogromnymi pokładami motywacji. Posiadam doświadczenie ponad 1000 godzin pracy szkoleniowej i coachingowej. Szukam kreatywnych i nowoczesnych rozwiązań, sięgam po nowe techniki i metody.”
W swojej pracy kieruje się mottem: ,,Zmieniaj swoją codzienność by zmienić swoją przyszłość”.
W wolnym czasie wyznacza własne cele, zakładając buty do biegania.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały multimedialne, skrypty szkoleniowe.
Informacje dodatkowe
1. Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
2. Godzina zajęć jest równoznaczna z godziną dydaktyczną tj. 45 min., w trakcie jednego dnia szkoleniowego zajęć przewidziano 30 minut przerwy. W przypadku wystąpienia dodatkowych przerw czas trwania szkolenia zostanie wydłużony o czas dodatkowych przerw. W przypadku konieczności zrobienia wcześniejszej przerwy czas przerwy głównej zostanie skrócony o czas trwania wcześniejszej przerwy.
3. Po zakończonym szkoleniu uczestnik otrzymuje zaświadczenie o zakończeniu szkolenia.
4. Usługa szkoleniowa (nie dotyczy doradztwa) jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatkuVAT lub dofi nansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane za pomocą platformy zoom. Wymagania techniczne sprzętu: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps. Link dostępowy przesyłany uczestnikom na minimum dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia. Ważność linku obejmuje czas usługi.