Kurs angielskiego grupowe - poziom B1 - 82h
Kurs angielskiego grupowe - poziom B1 - 82h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
KURSY SKIEROWANE SĄ DO:
- Osoby dorosłe 18+
- Osoby związane z małopolską (pracuje, uczy sie, mieszka)
- Osoby pracujące
- Osoby ubezpieczone w KRUS
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji07-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi82
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest przygotowanie uczestnika do zwiększenia zakresu sytuacji, w których będzie potrafił skutecznie posługiwać się językiem angielskim, doskonaląc umiejętności - czytania, pisania, słuchania i mówienia oraz poszerzając słownictwo czynne i bierne wraz z wiedzę gramatyczną na poziomie B1 zgodny z ESOKJ. Kurs daje możliwość do dalszego rozwoju językowego oraz promuje nawyk uczenia się przez całe życie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Określa sens słuchanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Rozróżnia ze słuchu informacje podane w języku standardowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Śledzi główna treść informacji dotyczących bieżących wydarzeń jeśli rozmówcy mówią względnie wolno i wyraźnie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Określa sens czytanego materiału na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Czyta teksty zredagowane języku codziennym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wychwytuje podane informacje opisujące wydarzenia, przeżycia a także życzenia | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Produkuje wypowiedzi ustne na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Bez przygotowania bierze udział w rozmowach na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Relacjonuje w sposób prosty wydarzenia, opowiada o swoich doświadczeniach, marzeniach i celach | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Krótko udziela wyjaśnień, podaje przyczyny, wyraża opinie lub przedstawia swojej plany | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Opowiada krótkie historie, główna intrygę filmu i wyraża relacje na ten temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Odpowiada w większości sytuacji w jakich może się znajduje podróżując po kraju którego języka się uczy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Pisze na poziomie B1 | Kryteria weryfikacji Piszę prosty zwięzły tekst na znany mu lub interesujący go temat | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Pisze list lub email opisujący osobiste doświadczenia przeżycia i wrażenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia te są dla osób, które już wcześniej miały kontakt z językiem angielskim i uczyły się go przez kilka lat, po których nastąpiła przerwa a obecnie chcą powrócić do nauki; bądź też ukończyły kurs języka angielskiego na poziomie A2 (Pre Intermediate) i chcą dalej kontynuować naukę. Zajęcia prowadzone są stacjonarny Przed przystąpieniem do kursu weryfikujemy poziom znajomości języka angielskiego poprzez wykonanie testu diagnostycznego w wersji online oraz krótkiej rozmowy kwalifikacyjnej, która potwierdzi poziom znajomości języka angielskiego. Sprawdzamy również dyspozycyjność Państwa, abyśmy mogli zaproponować najbardziej odpowiednie dni i godziny zajęć. Zajęcia w szkole McGregor skupiają się na mówieniu aby kursant jak najszybciej zaczął komunikować się i brał czynny udział w prostych rozmowach i dialogach. Równocześnie rozwijamy umiejętności słuchania, czytania ze zrozumieniem oraz pisania i poznawaniu nowego słownictwa oraz struktur gramatycznych na poziomie B1. W nauczaniu proponujemy podejście, które umożliwia wybór technik i form pracy odpowiednich dla kursanta. Zalecamy stosowanie różnorodnych technik nauczania, tak aby dotrzeć do kursanta i w pełni wykorzystać jego potencjał. Nasza szkoła szczególny nacisk kładzie na wykształcenie szeroko rozumianej kompetencji komunikacyjnej. Takie podejście prezentuje też powszechnie akceptowany dokument Rady Europy – Europejski System Opisu Kształcenia Językowego. Kształtowaniu kompetencji komunikacyjnej sprzyja taka organizacja procesu dydaktycznego, w której kursant może uczestniczyć w wielu organizowanych przez lektora sytuacjach, które dają możliwość wykorzystanie języka obcego w sposób zbliżony do życia codziennego. Praca ta może być również wspomagana przez podejście Task-Based Learning. Kursanci mają osiągnąć określony cel komunikacyjny przy użyciu posiadanej wiedzy. Podejściu komunikacyjnym w głównej mierze przeważają ćwiczenia mające charakter aktywizujący np. dialogi, dyskusje, symulacje, odgrywanie roli. W zakresie nauczania gramatyki proponujemy stosowanie metody indukcyjnej polegającej na odkrywaniu zjawisk systematycznie pojawiających się w języku przez kursanta oraz formułowania hipotez dotyczących reguł gramatycznych.
W zakresie nauczania słownictwa proponujemy podejście leksykalne, kładące nacisk na nauczanie i zapamiętywanie wyrazów w kontekście oraz w związkach z innymi wyrazami (np. kolokacje).
Program ten zakłada różne formy interakcji na zajęciach: praca w parach, praca indywidualna na zajęciach oraz w domu. Biorąc pod uwagę, że szkoła McGregor nie rekomenduje jednej słusznej metody nauczania lektor posiada wolność wyboru zadań i technik nauczania odpowiednich dla kursanta w zależności od Państwa aktualnego poziomu rozwoju językowego i potrzeb. W ramach kursu polecamy i rekomendujemy Państwu regularne zadania domowe w postaci prac pisemnych i/ lub ćwiczeń oraz dodatkowych materiałów przygotowanych i zadawanych przez lektora do utrwalenia materiału przerobionego na zajęciach oraz korzystania z aplikacji wspomagających przyswajanie wiedzy rekomendowanych prze lektora i dopasowanych do potrzeb kursanta.
Gramatyka B1
Artykuły - the, a/an, -
Przymiotniki z końcówką –ed lub –ing,
Porównawczy i najwyższy przymiotników nieregularnych
To samo jak…, to samo
Jak… jak
Tak jak, podobnie, trochę,
Kwantyfikatory
Mowa zależna
Wzory czasowników
Strona bierna
Zdania względne definiujące i nieokreślające
Zdania warunkowe
Typ 0
Typ 1
Typ 2
Typ 3
Spójniki
Łączenie słów wyrażających przyczynę, skutek i kontrast: so, which, until, why, while, when, as, before, after, until, as long as, whenever, itp.
Czasy tereźniejsze:
Pytania przedmiotowe i przedmiotowe
Czas present simple.
Czas present continuous.
Czas present perfect
Czas present perfect continuous
Czasy przeszłe:
Czas past simple
Czas past continuous
Czas past perfect
Used to
Wszystkie główne czasowniki nieregularne
Przyszłe formy:
Zdania z will
Czas future continuous
Zdania z be going to
Czasowniki modalne
Czasowniki modalne wyrażające obowiązek: must, can’t, should, need to, mustn’t
Czasowniki modalne dedukcji: must, could / may / might, can’t + be
Can, could, be able to, wynikać ze zdolności
Przyimki:
Wyrażenia przyimkowe z: in, for, from, to, at, to, in, about, with, from, of, among, until, on, at, in
Słownictwo
Czasowniki złożone z – turn, give, go, get, run, itp.
Przyjaźń
Komunikacja
Oferty pracy
Technologia
Rodzina i relacje
Umiejętność
Osobowość
Środowisko,
Klimat
Pogoda
Świat przyrody,
Zwierzęta,
Obszary mieszkalne
Wyrażanie opinii i odpowiadanie na nie
Wyrażanie sugestii i reagowanie na nie
Opowiadanie historii
Oferowanie i proszenie o pomoc
Podanie uzasadnień, wyników i przykładów
zwroty zawierające: yourself, look, have, so and such, problem Rzeczowniki złożone
Opisywanie jedzenia
Budynki
Czasowniki i przyimki
Dzielenie się informacjami
Czasowniki raportujące
-ed / -ing przymiotniki
Muzyka
Budowanie słów (rzeczowniki)
Sport - przymiotniki i przyimki
Wyrażenia z do, make i take
Słowa utworzone z użyciem: go, over, in/on + rzeczownik, look at, see, watch, hear, listen to
Łatwo mylone słowa
Proszenie i dawanie rekomendacji
Składanie ofert i próśb oraz proszenie o pozwolenie
Generalizowanie i niejasność
Polecanie i reagowanie na rekomendacje
Rozmowa o możliwych problemach i uspokojenie kogoś
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Języka angielski B1 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 08-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Języka angielski B1 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 10-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Języka angielski B1 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Języka angielski B1 | Prowadzący Małgorzata Krupa Turała | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 690,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 690,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto45,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto45,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Krupa Turała
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Kursant otrzymuje materiały dydaktyczne w formie podręcznika oraz dodatkowe materiały zamieszczone na osobistym koncie na internetowej platformie szkoły McGregor do której kursant ma dostęp przez czas kursu.
Warunki uczestnictwa
WARUNKI UCZESTNICTWA:
- Zgłoszenie chęci uczestnictwa w McGregor Szkoła Językowa, telefonicznej lub mailowej :
1. uzupełnienie testu diagnostycznego w wersji on line: www.mcgregor.net.pl
Zakładka ZAPISY ONLINE
2. odbycie rozmowy diagnostycznej weryfikujących poziom znajomości języka angielskiego.:
- Ustalenie szczegółów organizacyjnych i podpisanie umowy określającej zasady realizacji szkolenia
Informacje dodatkowe
Szkolenia dofiansowane ze środków UE w województei małopolskim.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi