Szkolenie- JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM B2.1 (33x45 min.)
Szkolenie- JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM B2.1 (33x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy korporacji międzynarodowych: Zwłaszcza w sektorach, gdzie język hiszpański jest używany w komunikacji biznesowej (np. handel, turystyka, usługi finansowe).
Pracownicy sektora turystycznego: Przewodnicy, agenci turystyczni, personel hotelowy i restauracyjny, którzy obsługują hiszpańskojęzycznych turystów.
Nauczyciele i lektorzy języka hiszpańskiego: Osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i poziom znajomości języka.
Osoby przygotowujące się do egzaminów językowych. Egzaminy DELE i SIELE: Uczniowie przygotowujący się do międzynarodowych egzaminów certyfikujących znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2.1.
Osoby uczące się dla przyjemności: Pasjonaci języka i kultury hiszpańskiej, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności językowe na poziomie zaawansowanym. Osoby planujące podróże.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
Osoby dorosłe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji21-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestnika do rozumienia znaczenia głównych wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych mu spraw i zdarzeń typowych dla pracy, szkoły, czasu wolnego, do radzenia sobie z większością sytuacji komunikacyjnych, które mogą się zdarzyć podczas podróży w rejonie, gdzie mówi się danym językiem oraz do tworzenia prostych, spójnych wypowiedzi na tematy, które są mu znane lub które go interesują, np.opisywanie doświadczeń, wydarzeń, marzeń etcEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie i tworzy wypowiedzi | Kryteria weryfikacji Analizuje i interpretuje teksty pisane oraz słuchane.Tworzy spójne wypowiedzi ustne i pisemne, stosując poprawne struktury gramatyczne i bogate słownictwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyraża opinie, emocje i preferencje | Kryteria weryfikacji Formułuje zdania wyrażające opinie, uczucia, zgodę i niezgodę.Stosuje odpowiednie rejestry językowe w kontekście formalnym i nieformalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Relacjonuje i opisuje wydarzenia | Kryteria weryfikacji Relacjonuje przeszłe wydarzenia, stosując czasy przeszłe (pretérito indefinido, perfecto, pluscuamperfecto).Opisuje działania w czasie teraźniejszym i przyszłym, wyrażając trwanie oraz hipotezy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyraża zależności i interakcje | Kryteria weryfikacji Formułuje polecenia, zalecenia i instrukcje.Wydaje poprawne opinie na temat zdrowia, podróży lub pracy, stosując tryby subjuntivo i imperativo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejscawia i porządkuje informacje | Kryteria weryfikacji Porządkuje wydarzenia w logicznej kolejności.Wyraża czas, odległość, prawdopodobieństwo i warunki, stosując frazy czasowe i hipotetyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie zostało dopasowane do potrzeb uczestnika.
Zgodnie z wytycznymi Rady Europy określając poziom językowy danego uczącego się należy wziąć pod uwagę jego potrzeby, możliwości, motywację i uwarunkowania osobowościowe. Bardzo ważnym przy dostosowywaniu programu nauczania do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się jest uwzględnienie celu w jakim osoba uczy się języka, wiek, płeć, wykształcenie, środowisko, wiedzę i umiejętności, doświadczenie w nauce języka, oraz czas jaki może dana osoba poświęcić na naukę języka. To nowe podejście do nauczania postrzega osobę uczącą się jako jednostkę społeczną mającą do wykonania pewne zadania językowe ale która jest uwarunkowana kontekstem środowiskowym i sytuacyjnym. W związku z powyższym potrzeby czasowe na opanowanie języka na danym poziomie kształcenia są różne w zależności od poziomu. Poziom B2 wymaga ok. 180-200 godzin nauki.
Lekcja
Gente - Ludzie
Contar la bigrafia de una pesona – przedstawianie biografii ludzi
hablar de gustos y aficiones – mówienie o upodobaniach
expresasr continuacion y duracion – wyrażanie trwania czynności
expresar una accion interrumpida por otra – czynności dłuższe przerwane przez krótsze
Lekcja
Sentimientos - uczucia
hablar de estados de animo – rozmowa o uczuciach
describir la personalidad y el caracter de alguien – opis osobowości i charakteru
pedir y expresar opinion – wyrażanie opinii
expresar acuerdo y desacuerdo - wyrażanie preferencji
Instrucciones - Instrukcje
expresar obligacion de forma personal e impersonal – wyrażanie obowiązkudar instrucciones y ordenes – istrukcje i rozkazy
Lekcja
En coche – w samochodzie
expresar probabilidad e hipotesis – wyrażanie prawdopodobieństwa i przypuszczenia
sugerir – sugerowanie
preguntar por una direccion – pytanie o drogę
dar instrucciones para llegar a un llegar – dawanie instrukcji drogi
expresar distancia o tiempo aproximado – mówienie o odległości
Lekcja
Noticias - wiadomości
transmitir lo dicho por otra persona – przedstawianie co powiedziały inne osoby
reaccionar ante una noticia – reagowanie na wiadomości
pedir una informacion – responder – prośba o informacje
informar de una noticia – responder - informowanie
Lekcja
La salud - zdrowie
hablar de la salud – mówienie o zdrowiu
expresar conjetura o suposicion – wyrażanie prawdopodobieństwa
expresar buenos deseos – wyrażanie zyczeń
hacer recomendaciones - proponowanie
Lekcja
Turistas y viajeros – turystyka i podróże
comentar las incidencias de un viaje – mówienie o wydarzeniach z podróży
localizar acciones en el tiempo – umiejscowienie czynności w czasie
Lekcja
expresar deseos y temores – wyażanie życzeń
expresar quejas y reclamar - reklamacje
llamar la atencion de alguien – mówienie o uwadze
Lekcja
El trabajo - praca
hablar de las condiciones de trabajo – warunki w pracy
hacer comparaciones – porównania
Lekcja
expresar intensidad – stopniowanie przymiotników
valorar actividades – ocenianie czynności
pedir confirmacion de una duda – wyrażanie wątpliwości
Lekcja
Vida social – życie towarzyskie
identificar a alguien - poznawanie
expresar extraneza – wyrażanie zdziwienia
expresar pena – wyrażanie żalu
hablar de algo que se conoce o no – rozmowa o kimś kogo się zna
Lekcja
Cosas de casa – w domu
transmitir ordenes - rozkazy
expresar preferencias y preguntar por ellas – wyrażanie preferencji i pytanie o niepreguntar por una valoracion y reaccionar
expresar indiferencia – wyrażanie różnic
Lekcja
En oferta zakupy
comprar en una tienda – robienie zakupów
pedir permiso, pedir un favor – prośba o pozwolenie
conceder o denegar, prendas de vestir, objetos – podukty w sklepach
expresar la finalidad – finalizowanie zakupów
Lekcja
Consejos - rady
formular condiciones poco probables – warumki mało prawdopodobne
expresar deseos – wyrażanie życzeń
expresar la opinion – wyrażanie opinii
aconsejar – udzielanie rad
Lekcja
Ocio – czas wolny
ofrecer ayuda – oferowanie pomocy
hacer planes para el fin de semana – plany na weekend
plantear oposicion u obstaculos para hacer algo – proponowanie – wyrażanie zgody lub nie
Lekcja
La polemica esta servida - Debatowanie
participar en un debate – udział w debacie
argumentar y estructurar el discurso – argumentowanie
Lekcja
Historias - historie
Relatar acciones pasadas – relacjonowanie przeszłych wydarzeń
describir acciones en pasado – opis czynności przeszłych
relatar acciones acabadas anteriores a otra accion pasada – czas zaprzeszły
tratamientos de cortesia – zwroty grzecznościowe
- plantear dudas u obstaculos para hacer algo – budzenie wątpliwości
Lekcja
- Test końcowy- WALIDACJA
Test teoretyczny: sprawdza znajomość struktur gramatycznych, użycie odpowiedniego słownictwa i poprawność w relacjonowaniu, wyrażaniu opinii oraz tworzeniu wypowiedzi.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem. Zajęcia odbywają się w formie zajeć on-line (rozmowa z czasie rzeczywistym).
Szkolenie na poziomie B2.1 jest skoncentrowane na rozwoju umiejętności komunikacyjnych, gramatycznych i kulturowych, aby uczestnik mógł płynnie i efektywnie posługiwać się językiem hiszpańskim w różnych kontekstach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Gente - Ludzie | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Sentimientos - uczucia | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 En coche – w samochodzie | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 05-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Noticias - wiadomości | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 12-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 La salud - zdrowie | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 19-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Turistas y viajeros – turystyka i podróże | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 expresar deseos y temores – wyażanie życzeń | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 05-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 El trabajo - praca | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 12-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 expresar intensidad – stopniowanie przymiotników | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 19-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Vida social – życie towarzyskie | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 26-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Cosas de casa – w domu | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 En oferta zakupy | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 09-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Consejos - rady | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 16-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Ocio – czas wolny | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 23-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 La polemica esta servida - Debatowanie | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 07-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Historias - historie | Prowadzący Ewelina Budna | Data realizacji zajęć 14-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 WALIDACJA | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-05-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Budna
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypty, materiały szkoleniowe
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Google Meet, ktora pozwala min. na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnikdostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF,