Szkolenie- JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM B2.1 (33x45 min.)
Szkolenie- JĘZYK HISZPAŃSKI - POZIOM B2.1 (33x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Hiszpański
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy korporacji międzynarodowych: Zwłaszcza w sektorach, gdzie język hiszpański jest używany w komunikacji biznesowej (np. handel, turystyka, usługi finansowe).
Pracownicy sektora turystycznego: Przewodnicy, agenci turystyczni, personel hotelowy i restauracyjny, którzy obsługują hiszpańskojęzycznych turystów.
Nauczyciele i lektorzy języka hiszpańskiego: Osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i poziom znajomości języka.
Osoby przygotowujące się do egzaminów językowych. Egzaminy DELE i SIELE: Uczniowie przygotowujący się do międzynarodowych egzaminów certyfikujących znajomość języka hiszpańskiego na poziomie B2.1.
Osoby uczące się dla przyjemności: Pasjonaci języka i kultury hiszpańskiej, którzy chcą rozwijać swoje umiejętności językowe na poziomie zaawansowanym. Osoby planujące podróże.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
Osoby dorosłe.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje uczestnika do rozumienia znaczenia głównych wątków przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych mu spraw i zdarzeń typowych dla pracy, szkoły, czasu wolnego, do radzenia sobie z większością sytuacji komunikacyjnych, które mogą się zdarzyć podczas podróży w rejonie, gdzie mówi się danym językiem oraz do tworzenia prostych, spójnych wypowiedzi na tematy, które są mu znane lub które go interesują, np.opisywanie doświadczeń, wydarzeń, marzeń etcEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumie i tworzy wypowiedzi | Kryteria weryfikacji Analizuje i interpretuje teksty pisane oraz słuchane.Tworzy spójne wypowiedzi ustne i pisemne, stosując poprawne struktury gramatyczne i bogate słownictwo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyraża opinie, emocje i preferencje | Kryteria weryfikacji Formułuje zdania wyrażające opinie, uczucia, zgodę i niezgodę.Stosuje odpowiednie rejestry językowe w kontekście formalnym i nieformalnym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Relacjonuje i opisuje wydarzenia | Kryteria weryfikacji Relacjonuje przeszłe wydarzenia, stosując czasy przeszłe (pretérito indefinido, perfecto, pluscuamperfecto).Opisuje działania w czasie teraźniejszym i przyszłym, wyrażając trwanie oraz hipotezy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wyraża zależności i interakcje | Kryteria weryfikacji Formułuje polecenia, zalecenia i instrukcje.Wydaje poprawne opinie na temat zdrowia, podróży lub pracy, stosując tryby subjuntivo i imperativo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejscawia i porządkuje informacje | Kryteria weryfikacji Porządkuje wydarzenia w logicznej kolejności.Wyraża czas, odległość, prawdopodobieństwo i warunki, stosując frazy czasowe i hipotetyczne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie zostało dopasowane do potrzeb uczestnika.
Zgodnie z wytycznymi Rady Europy określając poziom językowy danego uczącego się należy
wziąć pod uwagę jego potrzeby, możliwości, motywację i uwarunkowania osobowościowe. Bardzo ważnym przy dostosowywaniu programu nauczania do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się jest uwzględnienie celu w jakim osoba uczy się języka, wiek, płeć, wykształcenie, środowisko, wiedzę i umiejętności, doświadczenie w nauce języka, oraz czas jaki może dana osoba poświęcić na naukę języka. To nowe podejście do nauczania postrzega osobę uczącą się jako jednostkę społeczną mającą do wykonania pewne zadania językowe ale która jest uwarunkowana kontekstem środowiskowym i sytuacyjnym. W związku z powyższym potrzeby czasowe na opanowanie języka na danym poziomie kształcenia są różne w zależności od poziomu. Poziom B2 wymaga ok. 180-200 godzin nauki.
Lekcja
- Gente - Ludzie
- Contar la bigrafia de una pesona – przedstawianie biografii ludzi
- hablar de gustos y aficiones – mówienie o upodobaniach
- expresasr continuacion y duracion – wyrażanie trwania czynności
- expresar una accion interrumpida por otra – czynności dłuższe przerwane przez krótsze
Lekcja
- Sentimientos - uczucia
- hablar de estados de animo – rozmowa o uczuciach
- describir la personalidad y el caracter de alguien – opis osobowości i charakteru
- pedir y expresar opinion – wyrażanie opinii
- expresar acuerdo y desacuerdo - wyrażanie preferencji
Lekcja
- Instrucciones - Instrukcje
- expresar obligacion de forma personal e impersonal – wyrażanie obowiązku
- dar instrucciones y ordenes – istrukcje i rozkazy
Lekcja
- En coche – w samochodzie
- expresar probabilidad e hipotesis – wyrażanie prawdopodobieństwa i przypuszczenia
- sugerir – sugerowanie
Lekcja
- preguntar por una direccion – pytanie o drogę
- dar instrucciones para llegar a un llegar – dawanie instrukcji drogi
- expresar distancia o tiempo aproximado – mówienie o odległości
Lekcja
- Noticias - wiadomości
- transmitir lo dicho por otra persona – przedstawianie co powiedziały inne osoby
- reaccionar ante una noticia – reagowanie na wiadomości
- pedir una informacion – responder – prośba o informacje
- informar de una noticia – responder - informowanie
Lekcja
- La salud - zdrowie
- hablar de la salud – mówienie o zdrowiu
- expresar conjetura o suposicion – wyrażanie prawdopodobieństwa
- expresar buenos deseos – wyrażanie zyczeń
- hacer recomendaciones - proponowanie
Lekcja
- Turistas y viajeros – turystyka i podróże
- comentar las incidencias de un viaje – mówienie o wydarzeniach z podróży
- localizar acciones en el tiempo – umiejscowienie czynności w czasie
Lekcja
- expresar deseos y temores – wyażanie życzeń
- expresar quejas y reclamar - reklamacje
- llamar la atencion de alguien – mówienie o uwadze
Lekcja
- El trabajo - praca
- hablar de las condiciones de trabajo – warunki w pracy
- hacer comparaciones – porównania
Lekcja
- expresar intensidad – stopniowanie przymiotników
- valorar actividades – ocenianie czynności
- pedir confirmacion de una duda – wyrażanie wątpliwości
Lekcja
- Vida social – życie towarzyskie
- identificar a alguien - poznawanie
- expresar extraneza – wyrażanie zdziwienia
- expresar pena – wyrażanie żalu
- hablar de algo que se conoce o no – rozmowa o kimś kogo się zna
Lekcja
- Cosas de casa – w domu
- transmitir ordenes - rozkazy
- expresar preferencias y preguntar por ellas – wyrażanie preferencji i pytanie o nie
- preguntar por una valoracion y reaccionar
- expresar indiferencia – wyrażanie różnic
Lekcja
- En oferta zakupy
- comprar en una tienda – robienie zakupów
- pedir permiso, pedir un favor – prośba o pozwolenie
Lekcja
- conceder o denegar, prendas de vestir, objetos – podukty w sklepach
- expresar la finalidad – finalizowanie zakupów
Lekcja
- Consejos - rady
- formular condiciones poco probables – warumki mało prawdopodobne
- expresar deseos – wyrażanie życzeń
- expresar la opinion – wyrażanie opinii
- aconsejar – udzielanie rad
Lekcja
- Ocio – czas wolny
- ofrecer ayuda – oferowanie pomocy
- hacer planes para el fin de semana – plany na weekend
- plantear oposicion u obstaculos para hacer algo – proponowanie – wyrażanie zgody lub nie
Lekcja
- La polemica esta servida - Debatowanie
- participar en un debate – udział w debacie
- argumentar y estructurar el discurso – argumentowanie
Lekcja
- tratamientos de cortesia – zwroty grzecznościowe
- plantear dudas u obstaculos para hacer algo – budzenie wątpliwości
Lekcja
- Historias - historie
- Relatar acciones pasadas – relacjonowanie przeszłych wydarzeń
- describir acciones en pasado – opis czynności przeszłych
- relatar acciones acabadas anteriores a otra accion pasada – czas zaprzeszły
Lekcja
- Powtórzenie materiału
- Test końcowy- WALIDACJA
Test teoretyczny: sprawdza znajomość struktur gramatycznych, użycie odpowiedniego słownictwa i poprawność w relacjonowaniu, wyrażaniu opinii oraz tworzeniu wypowiedzi.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem. Zajęcia odbywają się w formie zajeć on-line (rozmowa z czasie rzeczywistym).
Szkolenie na poziomie B2.1 jest skoncentrowane na rozwoju umiejętności komunikacyjnych, gramatycznych i kulturowych, aby uczestnik mógł płynnie i efektywnie posługiwać się językiem hiszpańskim w różnych kontekstach.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Josephine Rodriguez de Santis
Doświadczenie: prowadzenie zajęć z języka
angielskiego i hiszpańskiego jako native speaker w szkole Luga od 2019 r.
Cambridge College School, Santa Cruz de la
Sierra - Boliwia 2012- 2015 – tytuł licencjata,
kierunek - Nauki humanistyczne
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
podręcznik i materiały szkoleniowe
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Google Meet, ktora pozwala min. na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnikdostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF,