Akademia Lidera
Możliwość dofinansowania
Akademia Lidera
Numer usługi 2024/05/31/9472/2166752
7 566,96 PLN
brutto
6 152,00 PLNnetto
135,12 PLNbrutto/h
109,86 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kierownicy/ managerowie/ dyrektorzy zarządzający zespołami
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji28-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi56
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po zakończeniu szkolenia "Akademia Lidera" uczestnicy będą przygotowani do podejmowania działań w zakresie skutecznego zarządzania zespołami, w tym motywowania pracowników, rozwiązywania konfliktów, delegowania zadań oraz udzielania informacji zwrotnych (feedback). Uczestnicy będą również zdolni do wdrażania strategii komunikacyjnych, które poprawią współpracę w zespole.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia etapy budowania zespołu i 5 dysfunkcji pracy zespołowej | Kryteria weryfikacji Uczestnik charakteryzuje zachowania pracowników wybranego etapu budowania zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Uczestnik definiuje 5 dysfunkcji pracy zespołowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Stosuje komunikację asertywną | Kryteria weryfikacji Uczestnik stosuje stopniowanie reakcji asertywnej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Uczestnik używa metody zdartej płyty | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się udziela informacji zwrotnej dostosowanej do pracownika | Kryteria weryfikacji Tworzy komunikaty informacji zwrotnej w oparciu o model FUO lub FUKO | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Definiuje metody wyznaczania celów i delegowania zadań | Kryteria weryfikacji Definiuje model SMART | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Definiuje model 3xP i zasady delegowania zadań | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozróżnia cechy poszczególnych pokoleń i ich wpływ na zarządzanie | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje poszczególne grupy pokoleniowe | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice w motywacji poszczególnych pokoleń | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Moduł: Komunikacja w firmie - budujmy mosty (porozumienia) zamiast murów
- Model komunikacji dwustronnej w praktyce
- Bariery komunikacyjne oraz sposoby ich przełamywania
- „Czarna lista” sformułowań utrudniających porozumiewanie się
- Słyszenie vs. słuchanie- negatywne nawyki i ich wpływ na proces skutecznego komunikowania się
- Narzędzia kontroli rozmowy - przejmij kontrolę nad sytuacją
- Rola przekonań i uprzedzeń w komunikacji - siła nastawienia
- Sztuka asertywnego komunikowania się w pracy
- Wyrażanie emocji w rozmowie i metody zarządzania emocjami w sytuacjach podwyższonego stresu
Moduł: „Rzeczami można zarządzać, ludziom trzeba przewodzić- przywództwo”
- Rola i zadania Lidera w zespole - jak zostać skutecznym managarem?
- Budowanie autorytetu i wiarygodności Lidera
- 3 wymiary efektywności pracy zespołowej
- 2+2=5? Zespół jako grupa czyli o synergii w pracy zespołowej i myśleniu grupowym
- Cele firmy, cele managerów, cele pracowników – budowanie wspólnej perspektywy
- Budowanie zespołu- etapy
- 5 dysfunkcji pracy zespołowej: brak zaufania, strach przed konfliktem, brak zaangażowania, unikanie odpowiedzialności, brak dbałości o wyniki
Moduł: Wyznaczanie celów i udzielanie informacji zwrotnej
- Jak wyznaczać cele, które inspirują do działania?
- SMART – jako jedna z metod podejścia do celów
- Włączanie pracownika w proces delegowania zadania – urealnianie celów i planowanie działań wspierających
- Standardy zlecania zadania- technika 3Xp
- Cele i częstotliwość prowadzenia rozmów z pracownikami
- Etapy skutecznego przekazywania informacji zwrotnych
- Przyczyny trudności w udzielaniu informacji zwrotnych
- Konstruktywne wyrażanie krytyki i pochwał modelami FUO i FUKO
- Udzielanie informacji zwrotnej osobom o niskim poziomie komunikatywności- zasady
Moduł: Techniki motywowania i angażowania Pracowników
- Kluczowe czynniki zwiększające motywację i zaangażowanie pracowników
- Różnice w motywacji pokolenia X, Y i Z
- Motywacja pozytywna i negatywna- funkcje kar i nagród w procesie motywowania
- Narzędzia motywacji pozytywnej i negatywnej
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna do działania
- Inteligencja motywacyjna – jak świadomie utrzymać motywację na wysokim poziomie
Weryfikacja wiedzy
- powtórzenie najważniejszych elementów z modułów
- test wiedzy,
- praca indywidualna lub zespołowa z Case study - obserwacja w warunkach symulowanych
- wypełnienie ankiet ewaluacyjnych
Zajęcia będą realizowane metodami interaktywnymi oraz aktywizującymi. Modelowe rozwiązania zostaną zaprezentowane i przetestowane w formule warsztatowej, w procesie uczenia się zostaną wykorzystane case study.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 8
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Komunikacja w firmie - budujmy mosty (porozumienia) zamiast murów cz.1 | Prowadzący Edyta Plucińska | Data realizacji zajęć 29-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Komunikacja w firmie - budujmy mosty (porozumienia) zamiast murów cz.2 | Prowadzący Edyta Plucińska | Data realizacji zajęć 30-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 „Rzeczami można zarządzać, ludziom trzeba przewodzić- przywództwo” cz.1 | Prowadzący Edyta Plucińska | Data realizacji zajęć 29-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 „Rzeczami można zarządzać, ludziom trzeba przewodzić- przywództwo” cz.2 | Prowadzący Edyta Plucińska | Data realizacji zajęć 30-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Wyznaczanie celów i udzielanie informacji zwrotnej cz.1 | Prowadzący Edyta Plucińska | Data realizacji zajęć 23-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Wyznaczanie celów i udzielanie informacji zwrotnej cz.2 | Prowadzący Ronald Galusik | Data realizacji zajęć 24-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Techniki motywowania i angażowania Pracowników | Prowadzący Edyta Plucińska | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja usługi | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 07:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto7 566,96 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 152,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto135,12 PLN
- Koszt osobogodziny netto109,86 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Edyta Plucińska
Od 2011 roku współpracuje z Circinus Training Center w zakresie prowadzenia szkoleń m.in. z zakresu sprzedaży, obsługi Klienta, obsługi reklamacji, managerskie, sprzedażowe, zarządzania czasem. W latach 2010-2012 pełniła funkcję Koordynatora ds. szkoleń w jednym z największych Call Center w Polsce, zarządzając grupą audytorów i trenerów wewnętrznych. Absolwentka studiów podyplomowych z zakresu „Negocjacji i mediacji” na Poznańskiej WSB, ukończyła także „Turystykę i rekreację” na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. W latach 2014-2016 odpowiadała za koordynowanie krajowych i zagranicznych procesów szkoleniowych w Samsung Electronics Poland Manufacturing dla ponad 4000 pracowników. Posiada międzynarodowe certyfikaty akredytacyjne Facet 5 i DiSC.
W ostatnich 5 latach zrealizowała ponad 900h szkoleniowych, to jest ponad 110 dni szkoleniowych w zakresie zarządzania i kompetencji managerskich.
W ostatnich 5 latach zrealizowała ponad 900h szkoleniowych, to jest ponad 110 dni szkoleniowych w zakresie zarządzania i kompetencji managerskich.
2 z 2
Ronald Galusik
Absolwent Politechniki Poznańskiej (Technologie gazowe
i energetyka odnawialna, Metody informacyjne
w mechatronice, Zastosowanie informacji w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem, Zarządzanie i inżynieria produkcji) oraz Leibniz Universitat Hannover (Produkcja
i logistyka). Ekspert i praktyk przez wiele lat związany z działami produkcji i obsługi technicznej, doświadczenie w koordynowaniu, planowaniu zasobów ludzkich i inwestycji, wdrażaniu usprawnień procesów produkcyjnych bazujących na metodach Lean Manufacturing.
W latach 2009-2015 roku pełnił funkcję Starszego inżyniera przemysłowego w Bridgestone Poznań Sp. z o.o. odpowiadając za prowadzenie projektów pro- wydajnościowych, kontrolę i raportowanie wyników produkcji, poprawę produktywności oraz zarządzanie i szkolenie zasobów ludzkich i inwestycji.
W ostatnich 5 latach zrealizował ponad 180h szkoleniowych dla liderów.
i energetyka odnawialna, Metody informacyjne
w mechatronice, Zastosowanie informacji w procesowym zarządzaniu przedsiębiorstwem, Zarządzanie i inżynieria produkcji) oraz Leibniz Universitat Hannover (Produkcja
i logistyka). Ekspert i praktyk przez wiele lat związany z działami produkcji i obsługi technicznej, doświadczenie w koordynowaniu, planowaniu zasobów ludzkich i inwestycji, wdrażaniu usprawnień procesów produkcyjnych bazujących na metodach Lean Manufacturing.
W latach 2009-2015 roku pełnił funkcję Starszego inżyniera przemysłowego w Bridgestone Poznań Sp. z o.o. odpowiadając za prowadzenie projektów pro- wydajnościowych, kontrolę i raportowanie wyników produkcji, poprawę produktywności oraz zarządzanie i szkolenie zasobów ludzkich i inwestycji.
W ostatnich 5 latach zrealizował ponad 180h szkoleniowych dla liderów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały on-line, prezentacja wysyłana w formacie pdf po szkoleniu, materiały piśmiennicze
Warunki uczestnictwa
Warunkiem ukończenia szkolenia jest 80% obecności.
Adres
Adres
ul. Adama Kręglewskiego 1
61-248 Poznań
woj. wielkopolskie
Siedziba firmy
Kontakt
Kontakt
Aneta Wojciechowska
E-mail
aneta.wojciechowska@circinus.pl
Telefon
(+48) 534 510 550