Andragogika- przygotowanie do pracy z dorosłymi.
Andragogika- przygotowanie do pracy z dorosłymi.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Andragogika to kurs skierowany do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje z zakresu kształcenia dorosłych, a także umiejętności osobiste, społeczne, komunikacyjne. Posiadający kwalifikacje pedagogiczne.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji14-08-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi60
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 183 ust. 1 oraz art. 184 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900 z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńszkolenia i kursy kwalifikacyjne
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do wykorzystania współczesnych teorii uczenia się i wiedzy o specyfice uczenia się dorosłych.Rozwija umiejętności psychologiczne niezbędne w pełnieniu roli edukatora. Wyposaży uczestników w wiedzę i niezbędne umiejętności związane z efektywną organizacją procesu kształcenia.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się 1. Zna podstawowe zagadnieniazwiązane z uczeniem się dorosłych. 2. Potrafi zaplanować zajęcia doskonalące z uwzględnieniem specyfiki uczenia się dorosłych, różnych stylów uczenia się. | Kryteria weryfikacji Aktywny udział w zajęciach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 1. Zna i stosuje zasady efektywnegoporozumiewania się, skutecznie buduje relacje z osobami dorosłymi. 2. Potrafi udzielać i przyjmować informacje zwrotne. | Kryteria weryfikacji Aktywny udział w zajęciach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 1. Potrafi zdiagnozować potrzebyszkoleniowe grupy. 2. Zna i stosuje różne metody, formy pracy w zależności od potrzeb szkoleniowych. | Kryteria weryfikacji Aktywny udział w zajęciach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 1. Rozpoznaje i uwzględnia procesygrupowe, stosuje techniki pracy grupowej. | Kryteria weryfikacji Aktywny udział w zajęciach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się 1. Zna współczesne kierunki, tendencjerozwoju w obszarze doskonalenia zawodowego. 2. Skutecznie dokonuje autoewaluacji. | Kryteria weryfikacji Aktywny udział w zajęciach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Nauczanie dorosłych, podstawy wiedzy z andragogiki. /4h /
- Teorie uczenia się.
- Warunki efektywnego uczenia się dorosłych.
- Różne style uczenia się, refleksja na temat własnego stylu.
2. Rola komunikacji interpersonalnej w prowadzeniu szkolenia / 10h /
-Komunikacja interpersonalna.
-Budowanie relacji DOROSŁY-DOROSŁY.
-Informacja zwrotna.
3. Organizacja procesu doskonalenia przez edukatora. / 32h /
-Diagnoza i analiza potrzeb szkoleniowych.
-Metody warsztatowe, metody aktywne, ćwiczenia koncepcyjne.
-Prowadzenie wykładów, prezentacje podczas warsztatów.
4. Uwzględnianie procesów grupowych podczas szkoleń / 10h /
-techniki pracy grupowej
-zarządzenie procesem grupowym
5. Rozwój własny w pracy andragoga. / 4h /
-Współczesne tendencje, kierunki rozwoju w obszarze doskonalenia zawodowego.
-Autoewaluacja.
Godzina dydaktyczn= 45 minut.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 9 1. Nauczanie dorosłych, podstawy wiedzy z andragogiki. 2. Rola komunikacji interpersonalnej w prowadzeniu szkolenia. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 9 2. Rola komunikacji interpersonalnej w prowadzeniu szkolenia. 3.Organizacja procesu doskonalenia przez edukatora. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 17-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 9 3. Organizacja procesu doskonalenia przez edukatora. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 9 3. Organizacja procesu doskonalenia przez edukatora. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 9 3. Organizacja procesu doskonalenia przez edukatora. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 9 3. Organizacja procesu doskonalenia przez edukatora. 4. Uwzględnianie procesów grupowych podczas szkoleń | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 9 4. Uwzględnianie procesów grupowych podczas szkoleń. 5. Rozwój własny w pracy andragoga. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 9 5. Rozwój własny w pracy andragoga. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 9 Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 27-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto58,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto58,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Skrypt w wersji elektronicznej.
2. Materiały wypracowane w trakcie zajęć stacjonarnych.
3. Teczka, długopis, identyfikator- CDKO.
Warunki uczestnictwa
- ukończone studia wyższe magisterskie
- kwalifikacje pedagogiczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Komputer lub smartfon z dostępnem do internetu oraz kamerką.
Adres
Adres
Do dyspozycji kursanta pozostają odpowiednie warunki sanitarne zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami