Szkolenie - Fotografia produktowa - Packshoty
Szkolenie - Fotografia produktowa - Packshoty
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Artystyczne
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników firmy, którzy posiadają podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu fotografii produktowej i chcących samodzielnie wykonywać fotografie produktów na potrzeby własnego sklepu internetowego.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do samodzielnego wykonywania zdjęć Packshotów - zdjęcia produktów na białym, lub jednolitym tle, aby najwierniej oddać rzeczywisty wygląd produktu i pokazać jego cechy charakterystyczne oraz użyteczność.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posiada uporządkowaną wiedzę w zakresie następujących tematów: odpowiednie światło, tekstura, balans bieli i temperatura barwowa światła, focus stacking, retusz, szparowanie, fotografia lifestylowa W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: stosuje odpowiednie światło przy wykonywaniu packshotow odpowiednio przygotowuje plan zdjęciowy wykonuje serię zdjęć i łączy głębie ostrości wykonuje retusz i szparowanie stosuje nabyte umiejętności w celu odpowiedniej prezentacji produktu i uniknięcia reklamacji, zwrotu produktu W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: identyfikuje swoje potrzeby w zakresie samoksztalcenia się może wpływać na zwiększoną sprzedaż, dzięki wizualnie lepszym zdjęciom produktów buduje pozytywny odbiór marki przez klientów | Kryteria weryfikacji Uczestnik musi przedstawić projekt końcowy, który składa się z packshotów, prezentujących różne aspekty nabyte w trakcie szkolenia. Projekt będzie oceniony przez instruktora pod kątem jakości technicznej. Uczestnik musi zdać test teoretyczny, który sprawdza nabytą wiedzę z zakresu tematyki szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Co to jest packshot?
Packshoty statyczne, zdjecia obrotowe, manekiny duch
Po co są packshoty?
- odpowiednie światło
- tekstura – nierównomierne ustawienia oświetlenia
- balans bieli i temperatura barwowa światła
- światło ciągłe i błyskowego
- mocowanie produktów
- focus stacking
- łączenie głębi ostrości
- retusz
- szparowanie
- fotografia lifestylowa
Jak zmniejszyć liczbę zwrotów w e-commerce?
Egzamin ustny w formie praktycznej
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
Podstawowa wiedza z zakresu fotografii produktowej oraz podstawowe doświadczenie w wykonywaniu zdjęć produktowych.
Do dyspozycji uczestników aparatu lustrzanka cyfrowa z matrycę o dużej rozdzielczości i autofokusem, statyw, namiot bezcieniowy.
Uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 180,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 180,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto212,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto212,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Rafał Dudek
Lipiec 2014-obecnie
Właściciel firmy „Blik” Rafał Dudek
Fotografia zajmuję się zawodowo od 9 lat a amatorsko od ponad 20. Moją specjalnością jest fotografia studyjna, w tym fotografia produktowa oraz retusz. W swojej pracy zawodowej wykonywałem setki zleceń fotografii przedmiotów w tym fotografii biżuterii. Moje fotografie są publikowane w czasopismach branżowych (np miesięcznik Dealer, Home&Design), katalogach firm, czy na wielkoformatowych bilbordach. Współpracuję zarówno z mikroprzędsiębiorstwami, które stawiają swoje pierwsze kroki a także dużymi firmami o ugruntowanej pozycji na rynku w swojej branży (np BeBio Ewa Chodakowska, Semex, Baldowski, SGP Group, Xiaomi, ZF) . Jestem w stałej współpracy z wieloma hurtowniami i firmami z branży jubilerskiej. Dzięki możliwości zdobywania wiedzy z zakresu fotografii produktowej bezpośrednio podczas pracy z klientem nauczyłem się elastyczności i dostarczania klientowi produktu, z którego on jak i jego przyszli klienci są zadowoleni. Uważam, że właśnie to – doświadczenie nabyte w praktyce – powoduje, że posiadam wiedzę, po którą warto sięgnąć, jeżeli ktoś interesuje się zagadnieniami fotografii produktowej. Szkolenia fotograficzne prowadzę od 2022 roku
Lipiec 2013- lipiec 2014
Fotograf produktowy Milka Kamil Musiał
Wykształcenie:
2008-2013 Mgr inżynierii oprogramowania
Polit. Wrocławska
certyfikat ukończenia kursu „Fotografia produktowa” organizowanego przez strefakursów.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypt szkoleniowy