Warsztat Ads Allegro +Audyt Aukcji – indywidualne szkolenie w Twoje firmie (10x45 min.)
Warsztat Ads Allegro +Audyt Aukcji – indywidualne szkolenie w Twoje firmie (10x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Firmy z działami sprzedaży online – firmy, które już prowadzą sprzedaż na Allegro, ale chcą zoptymalizować swoje aukcje i reklamy, aby zwiększyć sprzedaż i poprawić wyniki.
Nowi sprzedawcy na Allegro – osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą na tej platformie i potrzebują wsparcia w zakresie tworzenia skutecznych aukcji oraz prowadzenia kampanii reklamowych.
Przedsiębiorcy i właściciele małych i średnich firm – szczególnie ci, którzy prowadzą działalność handlową na platformie Allegro lub planują rozpoczęcie sprzedaży online.
Menedżerowie sprzedaży i marketingu – osoby odpowiedzialne za rozwój sprzedaży oraz strategię marketingową w firmie, które chcą zwiększyć efektywność kampanii reklamowych na Allegro.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji22-06-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przedstawienie „sekretów”, które pozwolą wyżej wypozycjonować aukcję Allegro, pobudzić sprzedaż, czy efektywnie dobrać formę reklamy. Jest to zaawansowane szkolenie dla zespołu zajmującego się sprzedażą na Allegro. Szkolenie jest rozbudowane o analizę i warsztat kampanii Ads Allegro, audyt jakości oraz wypracowanie działań na przyszłość.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy: posiada wiedzę 4x K – Konkurencja, Klient, Kurier, KomentarzW kategoriach umiejętności i kompetencji społecznych: projektuje oferty ukierunkowane na wysoką konwersję w sprzedaży opracowuje strategie rozwoju sprzedaży w internetowym kanale rozróżnia efektywność promocji i dobiera te najbardziej opłacalne planuje tworzenie skutecznych reklam na platformie Allegro monitoruje wyniki osiąganych zasięgów, mikrokonwersji oraz sprzedaży kontroluje poziom obsługi Klientów i reaguje na pojawiające się wyzwania | Kryteria weryfikacji Uzyskanie minimum 90% poprawnych odpowiedzi z egzaminu końcowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Biznes: Jak to zrobić by zarobić?
Czy warto jeszcze sprzedawać na allegro? Tytuł jest kluczowy – zwiększenie ruchu na aukcjach. Nowy opis oferty vs stary opis – jak się odnaleźć w nowym szablonie? Zdjęcia, które sprzedają. Za wszelką cenę – skuteczne wypozycjonowanie wartości produktu. Właściwe mierniki sukcesu – dostępne statystyki i raporty, optymalizacja oferty.
Inspiracja: Co mogę jeszcze zrobić, aby zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Czym mogę wyróżnić się na aukcji/ofercie? Który model promocji jest korzystniejszy: Ads Allegro czy promowanie ? Sortowanie po trafności – bądź na szczycie listingu. Cross-selling i up-selling w nowej odsłonie. Allegro jako miejsce promocji Twojej marki. Dodatkowe obszary wzrostu: Oficjalny Sklep Allegro, Strefa Marek i Strefa Okazji. Pozostałe formaty reklamowe na portalu.
Wiedza: 4xK - Konkurencja, Klient, Kurier, Komentarz
Jak to robi konkurencja, że sprzedaje więcej od Nas? Trudny klient czy trudna sytuacja? Alternatywne portale sprzedażowe, które jeszcze istnieją i mają klientów. Jak się bronić przed kradzieżą zdjęć, opisów?
Praktyka: Bo wiele złych kroków uczyniono, stojąc w miejscu.
Allegrowy mistrz perswazji – gotowe techniki sprzedażowe. Puste dni sprzedażowe ? – najczęstsze syndromy i błędy. Harmonogram pracy zespołu sprzedażowego – poznaj grafik optymalny. Case Study – 8 kroków, aby zdobyć VIP i być w TOP 3 branży.
Sesja Pytań&Odpowiedzi
Test - walidacja
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia
Minimalna liczba uczesników to 6 osób, maksymalna 15 osób. Zajęcia mogą odbywać się w formie stacjonarnej lub on-line (rozmowa na żywo), a także w formie mieszanej.
Szkolenie to jest skierowane do wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat skutecznego wykorzystania narzędzi reklamowych na Allegro oraz przeprowadzenia audytu i optymalizacji swoich aukcji, aby maksymalizować wyniki sprzedaży.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 592,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 592,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,20 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,20 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Mielczarek
Eltrox (Informatyk / E-commerce manager)
Custom Serwis (Uruchomienie internetowego kanału sprzedaży)
vSprint
własna działalność
Tworzenie stron internetowych, wdrażanie e-sklepów, tworzenie strategii Online
Edukacja
Wydział Inżynierii Mechanicznej i Informatyki
Politechnika Częstochowska – Stopień mgr inż.
Studium pedagogiczne - Politechnika Częstochowska
Szkolenia
AutoCad
Obsługa Kampanii Adwords
Tworzenie kampanii Facebook Ads
Mierzenie Efektów Kampanii Internetowych
Content Marketing
ProSprzedaż na Allegro
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Zoom/Microsoft Teams, Platforma Zoom/Microsoft Teams pozwala min. na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnikdostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF,