Budowanie marki osobistej na Linkedinie oraz prowadzenie strony firmowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Budowanie marki osobistej na Linkedinie oraz prowadzenie strony firmowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników i właścicieli firm, którzy chcieliby rozpocząć prowadzenie konta firmowego lub budowanie swojej marki osobistej na portalu LinkedIn. Szkolenie dedykowane jest dla osób początkujących lub z podstawą wiedza z zakresu portalu Linkedin.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji09-08-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do obsługi platformy LinkedIn w zakresie konta osobistego jak i firmowego. Przygotowuje do obsługiwania narzędzi reklamowych LinkedIn oraz narzędzi AI takich jak Chat GPT, a także Canva. Szkolenie pozwala uzyskać praktyczną wiedzę dotycząca tworzenia strategii personal brandingu lub komunikacji marki na LinkedIn.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia potrafi założyć i uzupełnić profil osobisty oraz firmowy na LinkedIn. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wie czego dotyczą poszczególne opcje konta na Linkedinie, wie jakie informacje należy podać oraz zna dobre praktyki. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia potrafi stworzyć i opublikować posty eksperckie i korzystać z hashtagów. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi stworzyć przykładowy post i dobrać do niego hashtagi. Zna zasady publikacji postów na LinkedIn | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia potrafi korzystać z chat GPT, zna zasady wpisywania skutecznych promptów | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wygenerować tekst przy pomocy Chat GPT, który spełnia jego wymagania. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia potrafi stworzyć grafikę do postu korzystając z programu Canva. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opowiedzieć o krokach tworzenia grafiki przy pomocy Canva. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik szkolenia rozumie wartość korzystania z LinkedIn w biznesie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi opowiedzieć o wartościach korzystania z LinkedIn dla biznesu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Rozpoczęcie szkolenia:
- Diagnoza poziomu iwedzy Uczestników z zakresu obsługi kont osobistych i firmowych na platformie Linkedin
- Omówienie celów kursu
- Specyfika platformy
Blok I: Tworzymy kont osobiste na LinkeIn
- Dlaczego warto korzystać z LinkedIn?
- Jak założyć konto osobiste na LinkedIn? A jak Company Page?
- Profesjonalny profil na LinkedIn, czyli jaki?
- Uzupełniamy profil - tworzymy idealny nagłówek na LinkedIn
- Wykorzystanie Chat GPT do uzupełnienia profilu osobistego - jak stworzyć skuteczne prompty
- Jak zrobić zdjęcie w tle i inne grafiki na LinkedIn w programie Canva? Formaty i identyfikacja graficzna.
- Strategia działań na LinkedIn – różnicowanie celów obecności
- Marka osobista - kto może ją zbudować?
Blok II: Strona firmowa na LinkedIn
- Jak wykorzystać potencjał LinkedIn w biznesie?
- Strona firmowa na LinkedIn - czym jest i dlaczego warto?
- Jak założyć i jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn?
- Wartości wyróżniające firmę.
- Jak budować sieć kontaktów na LinkedIn?
- Jak zachęcić pracowników do aktywności na LinkedIn? Elementy Brand Advokacy
- Skuteczny marketing na LinkedIn
- Skuteczna komunikacja na LinkedIn
- Jak pisać posty eksperckie na LinkedIn? Jak wykorzystać do tego Chat GPT
- Hashtagi na LinkedIn
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji przy obecności na Linkedinie
Pytania uczestników
-------------------------------------
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych (45 min).
Metody pracy:
- wykład - prezentacja
- praktyczne ćwiczenia
- dyskusje z uczestnikami (omawianie case study uczestników),
- ćwiczenia indywidualne,
- videorozmowa, współdzielenie ekranu, interaktywny chat za pomocą, którego będą przesyłane linki do podstron i omawianych tematów.
Aby realizacja usługi pozwoliła osiągnąć cel główny, warunkiem jest zaangażowanie uczestnika w różnorodne formy pracy podczas szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Rozpoczęcie szkolenia | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Przerwa | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Tworzymy konto osobiste na LinkedIn | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Przerwa | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Strona firmowa na LinkedIn | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 02:55 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Sesja Q&A | Prowadzący Monika Szeląg | Data realizacji zajęć 20-08-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 722,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Szeląg
Od ponad 7 lat tworzy strategie obecności marek w mediach społecznościowych, doradza w zakresie tworzenia skutecznego contentu w social mediach. Prowadzi komunikację marek na LinkedIn, Facebooku Instagramie, YouTube a także na TikTok'u. Współpracuje z influencerami i tworzy zaangażowane społeczności wokół marek.
Wielka entuzjastka sztucznej inteligencji, którą ujarzmia i zaprzęga do pracy w służbie angażujących treści zarówno tekstowych jak i graficznych.
Absolwentka Uniwersytetu Rzeszowskiego na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują prezentację ze szkolenia, a także certyfikat szkolenia. Organizator szkolenia zapewnia też wsparcie techniczne lub merytoryczne w postaci 60 minut konsultacji z prowadzącym szkolenie. Ze wsparcia można skorzystać w okresie do 3 miesięcy od daty zakończenia szkolenia. Tematyka, zakres oraz tempo prowadzonych szkoleń dopasowane jest do potrzeb Uczestników szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczno-sprzętowe:
Każdy uczestnik szkolenia powinien mieć możliwość korzystania z komputera z dostępem do Internetu.
Szkolenie będzie się odbywać za pomocą aplikacji Microsoft Teams – przed szkoleniem Uczestnicy otrzymają link.
Wymagania techniczne w przypadku szkoleń online:
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy)
- 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, ChromeOS
- Ponieważ szkolenie prowadzone będzie na platformie opartej na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Opera.
- Będzie to szkolenie realizowane w trybie dyskusji – umożliwi ona uczestnikom rozmowę wideo w czasie rzeczywistym zarówno z prowadzącym, jak też z innymi uczestnikami. Dzięki temu uczestnicy mają wrażenie osobistego udziału w szkoleniu z prowadzącym i innymi uczestnikami.
- Kamera internetowa oraz mikrofon.