Akademia Zarządzania i Przywództwa – Lider Przyszłości
Akademia Zarządzania i Przywództwa – Lider Przyszłości
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Dla osób zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych różnych szczebli zarówno małych przedsiębiorstw jak i dużych korporacji.
- Dla kierowników, team liderów, osób zarządzających zespołami, zarządzających projektami.
- Dla właścicieli niewielkich przedsiębiorstw, dla których ważne jest efektywne zarządzanie zatrudnionymi pracownikami.
- Dla specjalistów, którzy posiadają potencjał liderski i przygotowują się do pełnienia nowej roli w organizacji.
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji18-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi170
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńStudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem jest przekazanie narzędzi niezbędnych do skutecznego zarządzania w praktyce, w tym reagowania na sytuacje konfliktowe, negocjacji, wprowadzania zmian, komunikacji zespołowej i prezentacji publicznych. Uczestnicy zdobędą także umiejętność wykorzystywania nowoczesnych technologii w biznesie, w tym komunikacji z Sztuczną Inteligencją AI.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:1. Rozumie i stosuje zasady zarządzania finansami w organizacji. 2. Zna metody budowania efektywnego zespołu i zarządzania różnorodnością. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia podstawowe zasady i pojęcia z zakresu zarządzania finansami. Analizuje i interpretuje dane finansowe w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem. Stosuje techniki budżetowania i planowania finansowego. Wyjaśnia role w zespole i strategie budowania zespołu.Omawia metody zarządzania różnymi typami pracowników. Przedstawia techniki skutecznego rekrutowania i selekcji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Umiejętności: 1. Skutecznie negocjuje warunki umów i rozwiązania biznesowe. 2. Zastosowuje techniki menedżerskie w praktyce zarządzania zespołem. | Kryteria weryfikacji Przygotowuje strategie negocjacyjne dostosowane do różnych sytuacji biznesowych.Prowadzi negocjacje z uwzględnieniem interesów obu stron. Rozwiązuje konflikty negocjacyjne w sposób korzystny dla organizacji. Planowanie i organizowanie efektywnych zebrań. Delegowanie zadań i monitorowanie ich realizacji. Używanie narzędzi do zarządzania czasem i efektywnością osobistą. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Debata swobodna | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: 1. Efektywnie komunikuje się z zespołem i interesariuszami. 2. Wykazuje umiejętność radzenia sobie ze stresem i motywowania pracowników. | Kryteria weryfikacji Demonstruje umiejętności komunikacji werbalnej i niewerbalnej.Udziela i przyjmuje konstruktywną informację zwrotną. Stosuje techniki komunikacji międzypokoleniowej i międzykulturowej. Rozpoznaje źródła stresu i stosuje metody jego redukcji. Motywuje pracowników poprzez indywidualne podejście i zrozumienie ich potrzeb. Używa metod coachingowych i mentoringowych w celu rozwijania potencjału zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
STUDIA MENEDŻERSKIE (80 godz.)
- Psychologia efektywności osobistej, radzenie sobie ze stresem (10 godz.)
- Budowanie wizerunku (5 godz.)
- Zapobieganie mobbingowi (5 godz.)
- Techniki menedżerskie (15 godz.)
- Zarządzanie talentami w zespole, poziomy przywództwa (15 godz.)
- Zarządzanie finansami (10 godz.)
- Marketing (10 godz.)
- Negocjacje w biznesie (10 godz.)
MODUŁ KOMPETENCJI MENEDŻERA (90 godz.)
- Prawo pracy (5 godz.)
- Budowanie zespołu, role w zespole, zarzadzanie różnymi typami pracowników (5 godz.)
- Rekrutacja i selekcja, najlepszy dobór pracowników (4 godz.)
- Zarządzanie konfliktem (5 godz.)
- Sztuczna inteligencja w zarządzaniu (12 godz.)
- Komunikacja w zespole (6 godz.)
- Praktyczne aspekty motywowania pracowników (2 godz.)
- Komunikacja międzypokoleniowa (4 godz.)
- Informacja zwrotna (6 godz.)
- Organizacja efektywnych zebrań (6 godz.)
- Zarządzanie czasem (6 godz.)
- Zarządzanie zmianą ( 6 godz.)
- Skuteczne rozwiązywanie problemów biznesowych – Action Learning (10 godz.)
- Przemówienia publiczne (5 godz.)
- Coaching i mentoring skuteczne metody rozwoju potencjału ludzi (8 godz.)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto4 850,00 PLN
- Koszt usługi netto4 850,00 PLN
- Koszt godziny brutto28,53 PLN
- Koszt godziny netto28,53 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Greg Margas
Piotr Ruta
Od 1994 roku doradza i szkoli jako niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej oraz trener miękkich umiejętności menedżerskich. Na zlecenie występuje jako negocjator zarówno w negocjacjach sprzedażowo-zakupowych jak i sporach pracowniczych. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Łączy wiedzę i praktykę z obszaru umiejętności menedżerskich, komunikacji i HR. Specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu technik negocjacji sprzedaży i obsługi klienta, etykiety biznesowej, zarządzania zespołami, procesów komunikacji, marketingu, autoprezentacji i wystąpień publicznych oraz narzędzi wykorzystywanych w trakcie powyższych działań. Certyfikowany konsultant narzędzi psychometrycznych Extended DISC® i Success Insights. Zaangażowany w tworzenie zintegrowanych projektów szkoleniowo-eventowych typu szkolenie plus.
Rafał Tabaczek
Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania wpływu. Praktyk z 23-letnim doświadczeniem w branżach: bankowość, ubezpieczenia, nieruchomości, elektrotechnika, motoryzacja, IT, FMCG, OZE. Posiada bogate doświadczenie w wystąpieniach publicznych i konferencjach głównie z obszaru motywacji dla szefów działów z w/w branż.
Małgorzata Beczkowska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Podczas zjazdu każdy uczestnik programu otrzymuje komplet materiałów dydaktycznych w formie pdf bądź na platformie moodle. Materiały te przygotowują wykładowcy, dostosowując je do specyfiki prowadzonego tematu.
Uczestnicy studiów pracują na platformie Extranet, to wewnętrzna platforma komunikacyjna Uczelni WSB Merito, stworzona w celu ograniczenia formalności oraz ułatwienia przepływu informacji między uczestnikami a uczelnią. Za jej pomocą przez całą dobę i z każdego miejsca na świecie uczestnicy mają dostęp do:
- harmonogramu zajęć,
- informacji na temat płatności,
- materiałów dydaktycznych,
- katalogu bibliotecznego,
- informacji dotyczących zmian w planach zajęć, ogłoszeń i aktualności.
Warunki uczestnictwa
Zgodnie z regulaminem zapisów na studia podyplomowe na Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu Filia w Szczecinie , należy zapisać się również poprzez formularz online znajdujący się na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1 oraz dostarczyć komplet dokumentów do Biura Rekrutacji WSB Merito w Poznaniu Filia w Szczecinie
Kryteria uczestnictwa w Programie
- ukończone studia wyższe I lub II stopnia
- spełnienie warunków rekrutacyjnych
Warunki zaliczenia
- Test semestralny
- Praca dyplomowa indywidualna strategia rozwoju w roli lidera
Interaktywna forma zajęć
Wykłady uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz studiami przypadków.
Zjazdy odbywają się średnio raz lub dwa razy w miesiącu:
- w soboty od 9:00 do 17:00,
- w niedziele od godz. 9:00 do 17:00
Informacje dodatkowe
Dodatkowe szkolenia
Uczestnicy naszych programów mogą brać udział w ciekawych szkoleniach, które prowadzą doświadczeni trenerzy. Udział w spotkaniach jest bezpłatny. Dzięki szkoleniom można uzupełnić wiedzę i potwierdzić ją certyfikatem.
Informacje dodatkowe
- Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają terminy zjazdów na studiach podyplomowych oraz ilość godzin usługi.
- Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni lub w BUR na 2 tygodnie przed zajęciami
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych. 170 godzin dydaktycznych = 128 godzin zegarowych
- Cena usługi nie obejmuje opłaty wpisowej oraz końcowej.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami