Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodne z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodne z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do pracowników, którzy zarządzają zasobami ludzkimi, kierownicy (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończonym szkoleniu uczestnicy będą samodzielnie zarządzać zasobami ludzkimi w sposób zrównoważony i dostosowany do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje wpływ zmian na rynku pracyna możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje główne trendy i zmiany narynku pracy, które mają wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia metody oceny potencjałuzawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Stosuje różne metody oceny potencjałuzawodowego i wskazuje jakie metody oceny potencjału zawodowego są najbardziej odpowiednie dla konkretnego stanowiska w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłepotrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów) | Kryteria weryfikacji Określa obecnei przyszłe potrzeby swoich pracowników, trafnie identyfikuje kluczowe obszary działalności firmy, w których niezbędne są konkretne kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia i talenty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalnekorzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników | Kryteria weryfikacji Omawia możliwościi korzyści jakie firma może osiągnąć dzięki zróżnicowaniu wewnętrznemu pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje oraz wdraża programyrekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników | Kryteria weryfikacji Projektuje strategię rekrutacji, któraumożliwia pozyskanie kandydatów o różnorodnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. Trafnie wybiera odpowiednie narzędzia selekcji kandydatów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje narzędzia i procesy HR,pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje główne obszary rozwojukompetencji pracowników, określa plany rozwoju indywidualnego dla pracowników, które uwzględniają ich obecne umiejętności, cele zawodowe oraz potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje rozwiązania i narzędzia HRukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Trafnie określa główne zmianyi wyzwania, jakie stoją przed organizacją i społeczeństwem, projektuje odpowiednie narzędzia i programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje programy rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje programy rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystujepotencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Wskazuje na mocne stronypracowników, omawia znaczenie różnorodności w miejscu pracy i identyfikuje je wśród kadry. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje skuteczne programywymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wskazuje na istniejące zasoby wiedzy worganizacji, , stosuje procesy, które umożliwią skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje pozytywne nastawienie igotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Aktywnie angażuje pracownikóww programy szkoleniowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia i kształtuje wartości i kulturępracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility) | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować elementysprzyjające lub hamujące otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, podejmuje działania mające na celu promowanie otwartości na nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe, wymagana obecność to 80 % frekwencji.
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1:
Wprowadzenie do zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników.
Nowe wyzwania rynku pracy.
Omówienie zmian na rynku pracy, takich jak elastyczne formy zatrudnienia, rosnące znaczenie umiejętności miękkich, oraz wpływ technologii na strukturę zatrudnienia.
Znaczenie zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników.
Wyjaśnienie koncepcji zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników i jego wpływu na efektywność organizacji.
Analiza potrzeb i oczekiwań pracowników Metody identyfikacji potrzeb i oczekiwań pracowników w kontekście zrównoważonego zarządzania.
Dzień 2: Rozwój kompetencji i umiejętności pracowników.
Identyfikacja kluczowych kompetencji Rozpoznanie kluczowych kompetencji wymaganych w nowych warunkach rynkowych.
Rozwój umiejętności miękkich Omówienie znaczenia umiejętności miękkich w kontekście zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników.
Planowanie ścieżek rozwoju Praktyczne strategie planowania ścieżek rozwoju dla pracowników, uwzględniające indywidualne cele i aspiracje.
Dzień 3: Budowanie zaangażowania i motywacji pracowników
Znaczenie zaangażowania pracowników
Omówienie korzyści wynikających z zaangażowania pracowników dla organizacji.
Techniki motywacji pracowników
Przedstawienie różnych technik motywowania pracowników, uwzględniających indywidualne preferencje i potrzeby.
Tworzenie korporacyjnej kultury organizacyjnej
Wskazówki dotyczące budowania korporacyjnej kultury organizacyjnej sprzyjającej zrównoważonemu zarządzaniu potencjałem pracowników.
Sesja pytań - omówienie materiału szkoleniowego
Test koncowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Omówienie zmian na rynku pracy, takich jak elastyczne formy zatrudnienia,
rosnące znaczenie umiejętności miękkich, oraz wpływ technologii na strukturę zatrudnienia. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Wyjaśnienie koncepcji zrównoważonego zarządzania potencjałem pracowników i jego wpływu na efektywność organizacji. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Metody identyfikacji potrzeb i oczekiwań
pracowników w kontekście zrównoważonego zarządzania. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Rozpoznanie kluczowych kompetencji
wymaganych w nowych warunkach rynkowych. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Praktyczne strategie planowania ścieżek
rozwoju dla pracowników, uwzględniające indywidualne cele i aspiracje. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Budowanie zaangażowania i motywacji pracowników | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Przedstawienie różnych technik
motywowania pracowników, uwzględniających indywidualne preferencje i potrzeby. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Omówienie korzyści wynikających z
zaangażowania pracowników dla organizacji. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Przedstawienie różnych technik
motywowania pracowników, uwzględniających indywidualne preferencje i potrzeby. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 przerwa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 przerwa obiadowa | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:25 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Wskazówki dotyczące budowania korporacyjnej kultury organizacyjnej sprzyjającej zrównoważonemu zarządzaniu potencjałem pracowników. | Prowadzący Michał Mos | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 test końcowy (walidacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Michał Mos
obsługi klienta, efektywnej sprzedaży, negocjacji oraz komunikacji zespołowej, współpracą między pokoleniową. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu testowania
oprogramowania wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych oraz kadry pedagogicznej. W wieloletniej pracy od zawsze ludzie znajdują się na pierwszym miejscu. Posiada szerokie doświadczenie w branży handlowej oraz liczne sukcesy w obszarze prowadzenia procesu rekrutacji. Skuteczna komunikacja interpersonalna pozwala na zbudowanie mocnych zespołów, co znacząco wpływa na zaangażowanie i efekty działań przedsiębiorstwa. Kreatywność i innowacje, zaangażowanie oraz ćwiczenia praktyczne to coś, czym kieruje się w swojej pracy. Trener posiada min 120 godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ostatnich dwóch latach.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają skrypt szkoleniowy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godziny zegarowe, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %, podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi.
Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy ul. Kosynierów Gdyńskich 30/03, 82-300 Elbląg.
W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 661 584 263.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi