Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
Zarządzanie nowoczesnym przedsiębiorstwem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Każda osoba zainteresowana szkoleniem
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji30-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do nabycia przez uczestników wiedzy, umiejętności z zakresu zarządzania. Uczestnik nabędzie wiedzę z zakresu planowania strategicznego i analizy przedsiębiorstw oraz strategii rynkowej, a także umiejętności zarządzania, planowania oraz wykreowania przewagi konkurencyjnej. Szkolenie przygotowuje do określenia poziomuswoich umiejętności oraz planowania dalszych kroków w rozwoju, a także zrozumienia znaczenia komunikacji interpersonalnej.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik definiuje podstawy i istotę strategii oraz model działalności przedsiębiorstwa, charakteryzuje budowę planu strategicznego,bariery efektywnej strategii, metodę TOWS-SWOT, analizę 5 sił Portera. Uczestnik omawia metodę SPACE, model Canvas, cele SMART oraz model ADKAR, definiuje modele strategii rozwoju przedsiębiorstwa, omawia strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych. Uczestnik identyfikuje strategię firmy, charakteryzuje misję i wizje przedsiębiorstwa, definiuje plan strategiczny, planuje pozycję strategiczną firmy. Uczestnik określa umiejętności interpersonalne, okreśa poziom swoich umiejętności oraz planuje dalsze kroki w rozwoju, omawia znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z prowadzeniem firmy oraz zarządzaniem nią. | Kryteria weryfikacji ............... | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Ramowy program usługi
1. Istota zarządzania strategicznego - wprowadzanie do zarządzania strategicznego definiowanie biznesu i wybór strategii,
znaczenie misji i wizji, cele strategiczne, zdefiniowanie i wybór strategii, zarzdzanie strategiczne a zarządzanie
operacyjne, wybór najlepszej strategii – kryteria wyboru, komunikacja w firmie a wdraażnie strategii, tworzenie i
zarzżdzanie zespołem, przywództwo, strategia jako ciągły proces: organizacja procesu ciągłego doskonalenia się,
zarządzanie zmianą. Plan strategiczny rola planowania i zasady tworzenia dobrego planu. Przełożenie strategii na cele
operacyjne, budowanie map strategii.
2. Analiza strategiczna analiza otoczenia przedsiębiorstwa – podstawowe szanse i zagrożenia, mikrootoczenie oraz
metody scenariuszowe analizy makrootoczenia, otoczenie konkurencyjne – jak je wykorzystywać i jak z nim walczyć,
analiza pięciu sił Portera.
3. Firma i jej organizacja wewntrzna struktura organizacyjna- efektywny i skuteczny zespół strategiczny jako podstawa
sukcesu budowy i realizacji strategii firmy, logistyka – skuteczne metody redukcji kosztów, infrastruktura informatyczna i
Internet, analiza SWOT – analiza słabych i mocnych stron firmy.
Zasoby przedsiębiorstwa i fazy jego rozwoju podstawowe zasoby i zdolności niezbędne do odniesienia sukcesu na rynku,
kluczowe kompetencje, które naley rozwijać i w jaki sposób, fazy rozwoju przedsiębiorstwa – jak unikać kryzysów
wynikajcych z rozwoju firm.
4. Kluczowe czynniki sukcesu analiza łańcucha wartości, czyli jak wyeliminować czynności bezproduktywne, krytyczne
czynniki sukcesu, benchmarking –jako nowoczesna koncepcja zarzdzania, narzędzia skutecznego i profesjonalnego
controlingu strategicznego, zarzdzanie poprzez koszty i wskaźniki, strategiczna analiza kosztów (ABC) – rachunek
kosztów procesów.
5. Strategicznie zarzędzanie zasobami ludzkimi (SZZL) określanie celów i metod zarzdzania zasobami ludzkimi – ludzie a strategia podstawowe wyzwania, podstawowe zasady zarzdzania, style kierowania a kontekst sytuacyjny i osobowość pracownika, komunikacja z pracownikami w sytuacjach zwizanych z zarzdzaniem, motywowanie pozafinansowe,
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
poszukiwanie i definiowanie indywidualnych czynników motywujcych pracownika, rozszerzanie palety działań
motywacyjnych, coaching i mentoring - zarzdzanie w sytuacji zmiany, dynamika procesu grupowego, prowadzenie spotkań roboczych, rozwiązywanie konfliktów i mediowanie, konstruktywne przekonywanie innych do swoich
pomysłów, formułowanie wymagań i oczekiwań.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Istota zarządzania strategicznego | Prowadzący Karol Draśpa | Data realizacji zajęć 31-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 09:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Karol Draśpa
• systemy operacyjne: Windows 95/98/ME/2000/XP/Vista, Linux i MAC OS
• języki programowania: Pascal, C, C++,Java, tworzenie serwisów i stron WWW;
• podstawy programowania Python, shaderów RT i php
• tworzenie baz danych: MS Access, MySQL,
• obsługa: Office(Word, Excel, Outlook, PowePoint, Access, Pulisher)
OpenOffice(Writer, Calc, Draw, Impress), wiele innych programów komputerowych
• tworzenie grafiki (Corel Draw, Photoshop, Adobe After Effects CC, Affinity Designer, Adobe
Illustrator)
• Obsługa programu Cinema 4D , 3D Studio Max, Vizrt
• Obsługa programów video , iMovie, Final Cut Pro/ znajomość silników realtime, procesów
postprodukcji, formatów i aspektów obrazu
• obsługa wielu programów komputerowych 2D i 3D
• wprowadzanie IT w celu usprawnienia funkcjonowania przedsiębiorstw
• Tworzenie i prowadzenie kampanii reklamowych
• Zarządzanie projektami IT
wyższe, inż. informatyki / programowanie i grafika 3D
Szkolenia: Adobe, Corel, Vizrt, Cinema 4D , 3D Studio Max
12 lat doświadczenia w realizacjach informatycznych- graficznych, reklamowych. Tworzenie
grafiki do filmów i książek. Ponad 50 szkoleń z programów graficznych
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały - skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Zajecia odbywaja sie w godzinach lekcyjnych