Kurs języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery, 150 lekcji indywidualnych
Możliwość dofinansowania
Kurs języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym w ramach projektu Małopolski Pociąg do Kariery, 150 lekcji indywidualnych
Numer usługi 2024/05/27/11363/2162996
4 500,00 PLN
brutto
4 500,00 PLNnetto
30,00 PLNbrutto/h
30,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- osoby zatrudnione nie prowadzące własnej działalności,
- usługa adresowana dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery,
- osoby związane z Małopolską miejscem pracy lub zamieszkania
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji06-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi150
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji językowych na poziomie średnio-zaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Swobodnie wypowiada się na różne tematy, wykorzystując słownictwo oraz struktury gramatyczne właściwe dla poziomu średnio-zaawansowanego | Kryteria weryfikacji Przedstawia siebie, swoje kwalifikacje, doświadczenia i oczekiwania zawodowe (np. w rozmowie kwalifikacyjnej);Rozpoczyna, prowadzi i kończy rozmowy związane z wykonywaną pracą, stosuje zwroty grzecznościowe; Prowadzi bardziej zaawansowane negocjacje wymagające znajomości języka w dobrym stopniu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Sprawnie czyta w języku angielskim stosując właściwą wymowę na poziomie średnio-zaawansowanym | Kryteria weryfikacji Rozumie czytany tekst, rozpoznaje charakterystyczne dla języka angielskiego związki frazeologiczne, czasowniki frazalne (phrasal verbs), idiomy, etc. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Sprawnie pisze w języku angielskim stosując właściwą pisownię (correct spelling) na poziomie średnio-zaawansowanym | Kryteria weryfikacji Pisze zdania właściwą formą czasownika w odpowiednim czasie gramatycznym.Stosuje odpowiednie części mowy (nouns, verbs, adjectives, adverbs, prepositions, etc.) oraz zdania (subject, object, etc.), stosuje różnorodne formy gramatyczne oraz stylistyczne w zależności od potrzeb (pismo formalne/nieformalne) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze radzi sobie z rozumieniem informacji przekazywanych w formie ustnej (listening comprehension) na poziomie średnio-zaawansowanym | Kryteria weryfikacji Wyłapuje właściwe informacje "ze słuchu", udzielając poprawnych odpowiedzi na zadane pytania (zarówno podczas rozmowy z nauczycielem w czasie lekcji, jak i po odsłuchaniu materiałów puszczanych z płyty, autentycznych scenek, filmików, itp.) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji
Program
Program
Zakres tematyczny i leksykalny
- Autoprezentacja. Określenie swoich zainteresowań i planów zawodowych.
- Przygotowanie i wygłoszenie formalnej prezentacji w oparciu o oryginalne źródła w języku angielskim na temat związany z własnymi zainteresowaniami.
- Posługiwanie się pomocą wizualną w trakcie prezentacji. Odwoływanie się do ilustracji, zdjęć, wykresów, itp.
- Opis typowych zjawisk rynkowych związanych z marketingiem, reklamą, negocjacjami.
- Omawianie typowych zagadnień związanych z zakładaniem, funkcjonowaniem i rozwijaniem firmy.
- Omawianie wad i zalet różnorodnych zjawisk rynkowych oraz rozwiązań technicznych.
- Zabieranie głosu w rozmowie: zgadzanie się i nie zgadzanie z przedstawioną opinią, zadawanie pytań, pytanie o informacje; odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji, wyrażanie opinii, przekonywanie, akceptowanie propozycji, przedstawianie przeciwnych argumentów, przedstawienie problemu, proponowanie rozwiązań, zasięganie i udzielanie rady.
- Redagowanie wypowiedzi pisemnych m.in. korespondencji formalnej w postaci maila lub listu (np. mail/list wyrażający zażalenie lub reklamację, zamówienie towaru lub usługi, prośbę o doprecyzowanie informacji lub udzielenie informacji, list motywacyjny) - poziomie średnio-zaawansowanym.
Gramatyka
- Czasy:
- Present Simple
- Present Continuous
- Past Simple
- Past Continuous
- Present Perfect Simple
- Present Perfect Continuous
- Future Simple
- Konstrukcja 'going to'
- Formy gerundialne i bezokolicznikowe (Gerunds and Infinitives)
- Czasowniki modalne (Modal Verbs): can, could, should, must
- Strona bierna (Passive Voice)
- Mowa zależna (Reported Speech / reporting verbs): zdania twierdzące, przeczące, pytające; prośby, rozkazy
- Zdania złożone (Complex sentences)
- Zdania warunkowe I i II typu (First and Second Conditional)
- Zdania czasowe (Time clauses): as soon as, when, while, before, after
- Zdania przydawkowe (Defining and non-defining relative clauses)
- Zdania z czasownikami cause, make, let, enable, allow, stop, prevent (from)
- Zdania wyrażające cel: in order to, by means of
- Zdania określające związki przyczynowo-skutkowe: due to, owing to, because of, as a result
- Konstrukcje pytające (Questions): pytania ogólne i szczegółowe; pytania pośrednie
- Stopniowanie przymiotników i przysłówków (Comparison of Adjectives and Adverbs)
- Przyimki (Prepositions)
- Wyrażenia i konstrukcje:
- have to vs. must
- can vs. be able to
- to be possible
- be capable of
- succeed in
- manage to
- have/get something done
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 2
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 2 angielski | Prowadzący Krystian Samek | Data realizacji zajęć 09-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 2 angielski | Prowadzący Krystian Samek | Data realizacji zajęć 11-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:45 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto30,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto30,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Krystian Samek
dyrektor metodyczny, magister anglistyki, absolwent Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. W Prime English School od 2008 roku. Posiada kilkunastoletnią praktykę w nauczaniu zarówno grup dzieci jak i dorosłych. Posiada doświadczenie w przygotowaniu studentów do egzaminów międzynarodowych Cambridge. Przeprowadził wiele kursów w firmach i instytucjach na terenie Nowego Sącza i okolic, a także wielokrotnie współpracował z Powiatowym Urzędem Pracy przy organizacji kursów szkoleniowych z wykorzystaniem środków z Krajowego Funduszu Szkoleniowego (z referencjami można się zapoznać na stronie internetowej szkoły www.primeenglish.com.pl). W swojej pracy wykorzystuje bezpośrednie metody nauczania ukierunkowane na komunikację. Specjalizuje się w nauczaniu grup dorosłych oraz prowadzi zajęcia autorską metodą Master. Odpowiada za projektowanie i organizację kursów językowych.
nauczanie języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania od 2002 r.
wyższe kierunkowe
prowadzenie kursów dofinansowanych z różnych źródeł od 2014 r. w tym kursów Kierunek Kariera od 2016 r.
nauczanie języka angielskiego na wszystkich poziomach zaawansowania od 2002 r.
wyższe kierunkowe
prowadzenie kursów dofinansowanych z różnych źródeł od 2014 r. w tym kursów Kierunek Kariera od 2016 r.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Wszystkie materiały potrzebne do realizacji kursu (wraz z odpowiednim podręcznikiem) zapewnia szkoła w cenie kursu.
Warunki uczestnictwa
Dla uczestników projektu Małopolski Pociąg do Kariery.
Osoby zainteresowane uczestnictwem w kursie prosimy o kontakt telefoniczny celem zapisania na kurs. Nr kontaktowy: 501 146 654
Informacje dodatkowe
Szkoła posiada certyfikat jakości MSUES nadany przez Marszałka woj. Małopolskiego, który uprawnia do zawierania umów szkoleniowych z Wojewódzkim Urzędem Pracy.
Pozostali wykładowcy: Daniel Currie, Magdalena Currie, Monika Dziok, Paweł Chojnacki, Lidia Wastag, Ewelina Wasilewska
Master your English communication skills. Poziom średnio-zaawansowany
Adres
Adres
ul. Tadeusza Kościuszki 9
33-300 Nowy Sącz
woj. małopolskie
Kamienica w której mieści się lodziarnia "Argasińscy", II piętro.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
Kontakt
Kontakt
Krystian Samek
E-mail
primekrystian@gmail.com
Telefon
(+48) 501 146 654