Szkolenie - Język angielski – negocjacje w biznesie (33x45 min.)
Szkolenie - Język angielski – negocjacje w biznesie (33x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy korporacji międzynarodowych – osoby, które regularnie prowadzą negocjacje z klientami, partnerami lub dostawcami z różnych krajów.
Menedżerowie i kierownicy – osoby zarządzające zespołami, które muszą negocjować warunki kontraktów, umów i innych formalnych zobowiązań w języku angielskim.
Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu – osoby odpowiedzialne za sprzedaż i promocję produktów lub usług na rynkach zagranicznych.
Przedsiębiorcy i właściciele firm – osoby prowadzące działalność gospodarczą, które chcą rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe i potrzebują umiejętności negocjacyjnych w języku angielskim.
Prawnicy i konsultanci biznesowi – osoby, które doradzają klientom w zakresie międzynarodowych umów i transakcji.
Zajęcia są skierowane dla osób na poziomie co najmniej poziomie A2.
Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa „Język angielski – negocjacje” przygotowuje uczestnika do prowadzenia skutecznych negocjacji w języku angielskim prowadzących do uzyskania spodziewanego rezultatu biznesowego przy zachowaniu dobrych relacji z partnerem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy posiada:uporządkowaną wiedzę umożliwiającą posługiwanie się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie następujących tematów: zasady zarządzania konfliktem, proces negocjacyjny, efektywna komunikacja i perswazja, techniki negocjacyjne, taktyki i strategie, zasady zarządzania konfliktem, dynamika negocjacji, efektywna komunikacja i perswazja, Techniki negocjacji. W kategoriach umiejętności: utrzymuje dobre relacje z klientem poprzez umiejętność powitania gości, small talk, przedstawienie się; przedstawia cel spotkania, wyjaśnia swoje cele, ustala priorytety, sprawdza zrozumienie i dokonuje klaryfikacji, ustala fakty; przedstawia sugestie, kontrpropozycje; przedstawia propozycje i odpowiedź na propozycje; dokonuje ustępstw oraz przedstawia jasno swoje intencje; *cd. w informacjach dodatkowych | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się zadaje pytania zamknięte, unika pytań zbyt bezpośrednich, wykazuje pozytywny stosunek do negocjacji, reaguje odpowiednio na negatywne lub agresywne pytanie, udziela niejasnych, ogólnych odpowiedzi;unika irytujących komentarzy; używa języka dyplomatycznego, używa języka pozytywnego, prosi o wyjaśnienia, unika oskarżeń, wykazuje zainteresowanie tym co myśli druga strona, rozmawia o uczuciach; unika konfliktów, radzi sobie z brakiem zaufania, nieporozumienia, różnymi celami stron, konkurencją, załamaniem negocjacji; zarządza konfliktem, stosuje techniki, strategie i taktyki w negocjacji; stosuje efektywną komunikację i perswazję. W kategoriach kompetencji społecznych: samokształci się, wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem; poszerza i pogłębia wiedzę o procesie negocjacji, jego etapach i zasadach negocjowania; przygotowuje się do negocjacji, planuje własną strategię i przewiduje strategię drugiej strony. | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zgodnie z wytycznymi Rady Europy określając poziom językowy danego uczącego się należy wziąć pod uwagę jego potrzeby, możliwości, motywację i uwarunkowania osobowościowe. Bardzo ważnym przy dostosowywaniu programu nauczania do indywidualnych potrzeb osoby uczącej się jest uwzględnienie celu w jakim osoba uczy się języka, wiek, płeć, wykształcenie, środowisko, wiedzę i umiejętności, doświadczenie w nauce języka, oraz czas jaki może dana osoba poświęcić na naukę języka. To nowe podejście do nauczania postrzega osobę uczącą się jako jednostkę społeczną mającą do wykonania pewne zadania językowe, ale która jest uwarunkowana kontekstem środowiskowym i sytuacyjnym. W związku z powyższym potrzeby czasowe na opanowanie języka na danym poziomie kształcenia są różne w zależności od poziomu.
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
Program:
Rozpoczęcie szkolenia, program szkolenia.
-
Przygotowanie do negocjacji (otwieranie negocjacji, ustanawianie dobrych relacji, powitanie gości, small talk, przedstawienie siebie i współpracowników)
-
Rozpoczęcie negocjacji (przedstawienie celu i harmonogramu spotkania, przedstawienie swoich celów, ustalenie priorytetów, sprawdzenie i wyjaśnienie faktów)
-
Propozycje (sugestie, kontrpropozycje odpowiedzi, dokonywanie ustępstw, wyjaśnianie swoich intencji)
-
Targowanie (oferty na warunki, pytania hipotetyczne, ustępstwa, punkt przełomowy)
-
Osiąganie ugody (sprawdzanie umowy, planowanie przyszłych działań, zakończenie negocjacji)
-
Pytania i odpowiedzi (pytania zamknięte, unikanie pytań bezpośrednich, pozytywne podejście do negocjacji , odpowiedzi, reagowanie na negatywne lub agresywne pytanie, niejasne odpowiedzi)
-
Unikanie irytujących komentarzy
-
Język dyplomatyczny (język pozytywny, język prosty vs dyplomatyczny, unikanie oskarżeń, rozmawianie o uczuciach)
-
Rozwiązywanie problemów (unikanie konfliktów, brak zaufanie, nieporozumienie, róźne cele, konkurencja, załamanie).
-
Zastosowanie wszystkich technik w praktyce
-
Zasady zarządzania konfliktem (dynamika konfliktu, zarządzanie efektywne konfliktem, style zarządzania konfliktem)
-
Powtórzenie materialu
-
Test sprawdzający
-
Dynamika negocjacji (proces negocjacji, fazy negocjacji,
-
BATNA, WATNA, ZOPA, MLATNA, dynamika siły, przygotowanie i narzędzia do planowania
-
Symulacja negocjacji (przygotowanie scenariusza, informacje w tle, instrukcje, negocjacje, debriefing)
-
Efektywna komunikacja i perswazja (cechy kluczowe profesjonalnych negocjatorów, umiejętności perswazji i komunikacji, narzędzia perswazji i modele, niepodważalne argumenty,
-
Manipulacja w negocjacjach
-
Techniki negocjacji (zastosowanie technik negocjacyjnych, obiekcje)
-
Taktyki i strategie negocjacyjne (targowanie się, obiekcje)
-
Symulacja negocjacji (przygotowanie scenariusza, informacje w tle, instrukcje, negocjacje, debriefing).
-
Powtorzenie materiału
-
Egzamin ustny- WALIDACJA
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia.
Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem. Zajęcia odbywają się w formie zajeć on-line (rozmowa z czasie rzeczywistym).
Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy chcą poprawić swoje umiejętności negocjacyjne w języku angielskim, niezależnie od branży, w której działają.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Natalia Pura
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
wyższe- filolog języka angielskiego
Pani Natalia od 01.10.2018 prowadzi zajęcia jako
lektor języka angielskiego Przykładowe kursy
które były realizowane: EMAIL ENGLISH- Branżowy
E.Ż.- 50h- Od: 2019-07-17 Do: 2019-10-17
BUSINESS ENGLISH (A2)- Weterynaria E.Ż.- 33h -
Od: 2019-08-28 Do: 2020-02-06 JĘZYK
ANGIELSKI- POZIOM B1 (LEVEL 2) (K.W.)- 27 h -
Od: 2019-07-16 Do: 2019-12-17 JĘZYK
ANGIELSKI- POZIOM B1 (LEVEL 2) (M.P.)- 27h- Od:
2019-07-16 Do: 2019-12-17 Język angielskiPoziom B1 Level 1- Branżowy (M.B.)- 33h - Od:
2019-08-26 Do: 2019-12-05 EMAIL ENGLISHPoziom B1- M.B. – 17h- Od: 2019-07-15 Do:
2019-09-25 EMAIL ENGLISH- Branżowy M.J.- 17h -
Od: 2019-07-15 Do: 2019-09-20 JĘZYK
ANGIELSKI- BRANŻOWY- POZIOM A2 LEVEL 2
(R.Ż)- 33h - Od: 2019-09-03 Do: 2019-12-04
EMAIL ENGLISH (A2)- Branżowy- R.Z.- 17h - Od:
2019-10-25 Do: 2020-03-24 JĘZYK ANGIELSKI
ZAWODOWY- POZIOM A2 (LEVEL 2)- E.CZ.- 33h -
Od: 2019-09-05 Do: 2019-12-16 EMAIL ENGLISHBranżowy B1 (P.C.)- 17h- Od: 2019-09-03 Do:
2019-10-30 JĘZYK ANGIELSKI- POZIOM B1 (LEVEL
3)- ZAWODOWY (P.CZ.)- 33h- Od: 2019-10-10
Do: 2020-03-20
Agnieszka Glińska
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej
Pani Agnieszka Glińska przeprowadziła liczne szkolenia w charakterze wykładowcy z języka angielskiego (uwzględniające rożne poziomy zaawansowania uczestników), dla takich podmiotów jak: MTL Consulting Sp. z o.o. ul. Krótka 29/31 Częstochowa w okresie 01.11.2015-30.11.2015, Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie, ul. K. Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa w okresach 27.04.2015 – 10.07.2015 ,15.06.2015 r.- 26.08.2015 r., 01.07.2015 r. -10.09.2015 r., 24.09.2015 – 30.11.2015, 25.03.2015 – 29.05.2015 , 19.05.2015 – 22.07.2015 , 23.05.2016 do 26.07.2016, 26.09.2016- 30.11.2016, 21.03.2016- 02.06.2016, Zenon Ziętal Przedsiębiorstwo Usługowo- Handlowe „Plastyk” w okresach 01.09.2015-30.11.2015 i 01.04.2015-30.04.2015,
Zakłady Chemiczne „RUDNIKI S.A.” ul. Fabryczna 1, Rudniki w okresach od 01.10. 2013 r. do 28.02. 2014 r., od 14.11.2014 r. do 30.01.2015 r., od 14.11.2014 r. do 30.01.2015 r., od 01.02. 2013 r. do 30.05 2013 r.Zajecia w ramach BUR: Telephone English – cz. 1 (E.L.) 18/02/2020 – 29/10/2020
BUSINESS ENGLISH (B1) E.L. 20/02/2020- 27/10/2020
EMAIL ENGLISH- Branżowy B1 (E.L.) 15/10/201 – 12/03/2020
JĘZYK ANGIELSKI ZAWODOWY- POZIOM B1 (LEVEL 1)- E.L 10/09/2019 – 06/02/2020
Język Angielski ICAO 4+ (J.L.) 05/02/2019 – 16/07/2019
EMAIL ENGLISH- Branżowy B1 (J.L.) 08/01/2020 – 14/05/2020
EMAIL ENGLISH- Branżowy (A.Ch.) 04/09/2019 –
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:Zajęcia w formie zdalnej prowadzone są przy wykorzystaniu platformy Zoom/Microsoft Teams, Platforma Zoom/Microsoft Teams pozwala min. na kontakt face to face oraz monitoring realizowanej usługi. Aplikacja jest dostępna na wszystkie urządzenia (komputery, smartfony i tablety)
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika:komputer stacjonarny/laptop/MAC z kamerą, mikrofonem, głośnikami (słuchawki lub zestaw słuchawkowy z mikrofonem) system operacyjny: Windows 7 lub nowszy, MacOS lub Linux, procesor Intel i3 lub AMD A10, minimum 2GB RAM,
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnikdostęp do internetu - prędkość połączenia co najmniej 10 Mbit/s, przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari, do prawidłowego wyświetlania materiałów szkoleniowych wymagane jest posiadanie czytnika plików PDF,