Coaching i mentoring – szkolenie z certyfikatem Franklin University (USA)
Możliwość dofinansowania
Coaching i mentoring – szkolenie z certyfikatem Franklin University (USA)
Numer usługi 2024/05/27/7405/2162718
1 255,00 PLN
brutto
1 255,00 PLNnetto
104,58 PLNbrutto/h
104,58 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Dla osób chcących podnosić swoje kompetencje w zakresie wspierania ludzi w rozwoju oraz poznania siebie w takiej roli.
- Warsztaty przeznaczone są również dla liderów, menedżerów zarządzających ludźmi, a także dla osób, które w swoich przedsiębiorstwach zajmują się rozwojem kadr, budowaniem świadomości biznesowej i kreowaniem kultury organizacyjnej oraz dla trenerów i konsultantów.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji02-07-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieńKursy dokształcające i szkolenia
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym jest pokazanie, jak efektywnie prowadzić sesje coachingowe i mentoringowe.Zapoznamy Cię z kluczowymi umiejętnościami coachingu i mentoringu, które możesz zastosować w swojej organizacji.
Nauczysz się projektować i prowadzić sesję coachingu i mentoringu w podstawowym wymiarze.
Zrozumiesz charakter relacji, którymi należy się zająć podczas programów coachingu i mentoringu.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:1. Opisuje strukturę rozmowy coachingowej. 2. Opisuje narzędzia coachingowe. 3. Opisuje coachingową kulturę organizacyjną. | Kryteria weryfikacji Wymienia narzędzia coachingowe.Wyjaśnia strukturę rozmowy coachingowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:1. Odpowiednio dobiera i wykorzystuje narzędzia pracy coacha w kontekście zadań menedżerskich. 2. Adaptuje wybrane przez siebie elementy coachingu i mentoringu do pracy zawodowej. 3. Potrafi powiązać coaching i mentoring z procesami biznesowymi. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje odpowiednie elementy coachingu i mentoringu w organizacji.Przeprowadza sesję coachingową. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:• Przejawia wzrost świadomości własnego potencjału • Doskonali postawę partnera strategicznego • Wdraża postawy wynikające z kultury coachingowej i mentoringu w organizację. • Doskonali osobistą wiarygodność i zaangażowanie • Współtworzy relacje i buduje zaufanie i poczucie bezpieczeństwa pracowników. | Kryteria weryfikacji - umiejętne nawiązywanie i utrzymanie pozytywnych relacji z innymi- wykazywanie elastyczności i otwartości na zmiany - budowanie pozytywnego wizerunku firmy - przestrzeganie etyki zawodowej | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się tj. imienne zaświadczenie wydawane po zakończeniu szkolenia zawierające program szkolenia oraz zaświadczenie zawierające szczegółowy opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji tj. test końcowy jednokrotnego wyboru z wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
Szczegółowy program szkolenia:
- Cele, założenia merytoryczne i organizacja
- Rozróżnienie pomiędzy coachingiem, mentoringiem i zakresem wykorzystania
- Kompetencje coach’a & mentora
- Wprowadzenie do metodyki COACHINGU
- Wprowadzenie do dalszej organizacji zajęć
- Definiowanie celów
- Dalsze działania, po ustaleniu celów
- Wprowadzenie do metodyki MENTORINGU
- Podsumowanie
Coaching i mentoring – szkolenie z certyfikatem Franklin University (USA) to intensywne 12-godzinne szkolenie. Przerwy są wliczone w czas usługi.
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 10
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 10 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:30 | Godzina zakończenia 18:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 10 Przerwa | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:00 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 10 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 03-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 19:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 10 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 10 Przerwa | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 10 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 10 Przerwa | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 10 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 10 Przerwa | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 10 Zajęcia dydaktyczne | Prowadzący Marcin Żółtak | Data realizacji zajęć 04-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 255,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 255,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto104,58 PLN
- Koszt osobogodziny netto104,58 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Marcin Żółtak
Od 2003 pracuje jako konsultant rozwoju i zmiany organizacyjnej / trener – realizuje projekty doradcze z elementami edukacji, których celem jest diagnoza organizacyjna, projektowanie, wdrożenie i wprowadzenie zmian organizacyjnych. W tym zakresie pracował z ponad 100 organizacjami z 11 branż. Do grona klientów zaliczają się: Aluplast, Bahlsen, Bonduelle, Den Braven East, Kennametal Polska, Scandinavian Tobacco, BIMs PLUS, Eurocash, Grupa Muszkieterów, PEPCO, Piotr i Paweł, Yes Biżuteria, Żabka Polska, Allegro, PSE Info, Raben, BZ WBK Factor, Apator, GE.
• Uniwersytet WSB Merito – od 2003 roku prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych z tematyki związanej z zarządzaniem i organizacją. W części z nich wykorzystywane są elementy myślenia systemowego, „Zarządzanie zmianą w organizacji”, „Kultura organizacyjna”, „Projektowanie systemów organizacyjnych w administracji”
• Uniwersytet WSB Merito – od 2003 roku prowadzę zajęcia na studiach podyplomowych z tematyki związanej z zarządzaniem i organizacją. W części z nich wykorzystywane są elementy myślenia systemowego, „Zarządzanie zmianą w organizacji”, „Kultura organizacyjna”, „Projektowanie systemów organizacyjnych w administracji”
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
- Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z przerwami, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie realizowane jest w formie online na platformie MS Teams.
Test teoretyczny jako moetoda walidacji zostaną przeprowadzone w formie elektorenicznej z wykorzystaniem programu Microsoft Forms. Uczestnicy szkolenia potrzebują dostępu do Internetu z wykorzystaniem dowolnego sprzętu elektornicznego tj. komputer, tablet, telefon.
Techniczne wymagania do zajęć:
- komputer (z wbudowanymi lub podłączonymi głośnikami i mikrofonem),
- dostęp do Internetu,
- słuchawki (opcjonalnie),
- jeśli chcesz aby Cię widziano, możesz użyć kamery umieszczonej w laptopie/komputerze.
Kontakt
Kontakt
Katarzyna Boch-Kasprzyk
E-mail
katarzyna.boch@wsb.poznan.pl
Telefon
(+48) 616 553 285