Szkolenie - Business English - Poziom B2 level 2 (40x45 min.)
Szkolenie - Business English - Poziom B2 level 2 (40x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Języki europejskie
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Profesjonaliści z różnych branż – osoby, które chcą podnieść swoje kwalifikacje językowe, aby lepiej radzić sobie w sytuacjach zawodowych wymagających znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Menedżerowie i kierownicy – osoby zarządzające zespołami, które muszą prowadzić spotkania, prezentacje i negocjacje w języku angielskim.
Przedsiębiorcy i właściciele firm – osoby prowadzące działalność gospodarczą, które chcą rozszerzyć swoją działalność na rynki międzynarodowe.
Pracownicy średniego i wyższego szczebla w korporacjach międzynarodowych – osoby, które regularnie komunikują się w języku angielskim w kontekście zawodowym.
Prawnicy i konsultanci biznesowi – osoby doradzające klientom w zakresie międzynarodowych umów i transakcji, którzy muszą posługiwać się językiem angielskim na poziomie biznesowym.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego i skutecznego porozumiewania się w języku angielskim w różnych sytuacjach w otoczeniu biznesowym na poziomie językowym B2 (level 2).Celem jest wykształcenie u uczestników kompetencji językowej i komunikacyjnej, wzbogacenie słownictwa branżowego oraz związanego z dziedzinami zainteresowania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się kategoriach wiedzy po ukończeniu szkolenia uczestnik:posiada uporządkowaną wiedzę umożliwiającą posługiwanie się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie następujących tematów: rekrutacja, Curriculum Vitae, Small talk, raporty zawierające fakty, kradzież własności intelektualnej, podróbki produktów, argumentacja, rodzaje rynków, rynek sprzedaży drogą elektroniczną, eBay, działalność charytatywna, reklama w Internecie, negocjacje, grupy nacisku, formalna korespondencja, komunikacja, logistyka, innowacje, protokoły. W kategoriach umiejętności po ukończeniu szkolenia uczestnik: Wyraża i uzasadnia swoją opinię Napisze CV Podtrzyma rozmowę, okazuje rozmówcy zainteresowanie, zadając dodatkowe pytania, kończy rozmowę w odpowiedniej chwili i w odpowiedni sposób Podaje przykłady „bezpiecznych” tematów do rozmowy, * cd. w informacjach dodatkowych | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się ciąg dalszy efektów:Stosuje poprawną strukturę listu, Napisze odpowiedź na zapytanie klienta, Ułoży e-mail w odpowiedniej kolejności, Napisze list z przeprosinami. Przedyskutuje podane zagadnienia. Określi plusy i minusy danego rozwiązania. Dokona podsumowania i przedstawi wnioski z prezentacji, Zada pytania dotyczące prezentacji, Odpowie na trudne pytania. Zaprezentuje i oceni własny projekt, Przeprowadzi wywiad z partnerem na temat jego projektu. Pochwali / skrytykuje projekt. Negocjuje kontrakt, Zakończyć negocjacje, Wzniesie toast. Rozróżnia formalny i nieformalny styl pisania. Napisze protokół z zebrania. W kategoriach kompetencji społecznych uczestnik: posiada umiejętność dalszego samokształcenia językowego i identyfikowania swoich potrzeb w tym zakresie stosuje strategie komunikacyjne oraz strategie kompensacyjne, umiejętnie korzysta ze źródeł informacji w języku obcym posiada również świadomość językową. | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Podejście komunikacyjne łączy w sobie wiele cech metod konwencjonalnych i niekonwencjonalnych, wykorzystując w obrębie swojej koncepcji metodycznej liczne techniki wypracowane poprzez wcześniejsze metody. Celem nauki jest osiągnięcie kompetencji komunikacyjnej rozumianej jako umiejętność efektywnego porozumiewania się w sposób odpowiadający danej sytuacji.
Nie istnieje jedna, jedynie słuszna, dobra i skuteczna metoda nauczania języka obcego. Niniejszy kurs korzysta z różnych metod i różnego rodzaju materiału dydaktycznego, łączy elementy i techniki pochodzących z różnych metod, zarówno konwencjonalnych jak i niekonwencjonalnych, takich które można zastosować w nauczaniu języka obcego na kursie i które uznano za szczególnie użyteczne w realizacji założeń programu.
Szkolenie zostało dostosowane do tematyki ściśle związanej w profilem działalności uczestnika.
Uwzględniono również indywidualny poziom znajomości języka angielskiego.
Szkolenie jest szkoleniem indywidualnym dopasowanym do potrzeb uczestnika. Dzięki możliwości nauki języka indywidualnie a nie grupowo, uczestnikowi nie przepadają zajęcia w przypadku choroby, wyjazdów służbowych czy innych nieprzewidzianych zdarzeń, lecz są one zmieniane na inny dogodny dzień zgodnie z harmonogramem. W ten sposób uczestnik korzysta z pełnej liczby godzin mu przysługujących, a nie jak w przypadku zajęć grupowych, gdzie nieobecność na zajęciach powoduje, że uczestnik musi sam nadrabiać zaległości.
Szkolenie zapewnia uczestnikowi tzw “bufor czasowy” czyli wydłużony termin zakończenia zajęć aby odwołane zajęcia mogły zostać odrobione w tym dodatkowym terminie, np jeżeli uczestnik ma zajęcia dwa razy w tygodniu i opuści dwa tygodnie zajęć z powodu choroby, ma możliwość odbycia zaległych zajęć w wydłużonym terminie dwa razy w tygodniu zamiast np cztery razy w tygodniu co może być dużym utrudnieniem przy licznych obowiązkach służbowych i osobistych.
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Recruitment (Rekrutacja)
Ubieganie się o pracę, Rozmowa w sprawie pracy, Zdania względne
Curriculum Vitae (CV)
Podtrzymywanie i kończenie rozmowy, Dylemat i decyzja
Make small talk
(Pogawędki)
„Bezpieczne” tematy do rozmowy w trakcie lunchu biznesowego
Short factual reports
(Raporty zawierające fakty)
Raporty, Analiza liczb, Zdania złożone – spójniki, Zdania względne
Counterfeiting
(Podróbki produktów)
Kradzież własności intelektualnej
Przemysł muzyczny
Okazywanie uczuć, dylemat i decyzja, Okresy warunkowe (typu I-III)
Present an argument
(Przedstawianie argumentów)
Argumentacja, Okazywanie uczuć, Zdania złożone − spójniki
Markets
(Rodzaje rynków)
Rodzaje rynków, Negocjowanie, Rynek sprzedaży drogą elektroniczną, Prowadzenie firmy online
Markets
(Rodzaje rynków)
eBay – sprzedaż przez Internet, Działalność charytatywna, Oferty, Reklama w Internecie
Negotiate
(Negocjacje)
Strategie
Lobbies
(Grupy nacisku)
Akty protestu – udział znanych osobistości, Uczciwy handel, Handel a grupy nacisku, Petycje internetowe
Lobbies
(Grupy nacisku)
Działalność charytatywna, Kampania na rzecz …, Czasowniki modalne (przymus, konieczność, zakaz)
Participate in meetings
(Udział w spotkaniach)
Efektywne zebrania
Formal correspondence
(Formalna korespondencja)
Odpowiedź na zapytanie klienta, List z przeprosinami, Formy czasownika: gerund / infinitive
Communication (Komunikacja)
Sposoby komunikowania się, Rodzaje korespondencji biznesowej, Nadmiar informacji
Communication (Komunikacja)
Efektywne wykorzystania poczty elektronicznej (e-mail), Przekazywanie wiadomości, Mowa zależna
Communication (Komunikacja)
Przekazywanie wiadomości, Plotkowanie
Mowa zależna
Lead a meeting (Przewodniczenie spotkaniu)
Przewodniczenie spotkaniu – rola przewodniczącego
Logistics
(Logistyka)
Popyt i podaż, Zarządzanie dystrybucją − metki z mikrochipem
Logistics
(Logistyka)
Radzenie sobie z trudnymi pytaniami − strategie, Dylemat i decyzja
Conclude a presentation
(Zakończenie prezentacji)
Pytania
Innovation
(Innowacje)
Udoskonalanie produktów, Kreatywność, Synonimy
Innovation
(Innowacje)
Sławni projektanci, Czasowniki modalne – czas przeszły
Innovation
(Innowacje)
Gratulacje, Krytyka, Dylemat i decyzja
Celebrate success
(Świętowanie sukcesu)
Negocjowanie kontraktu, Świętowanie sukcesu, Czasowniki modalne – czas przeszły
Minutes
(Protokoły)
Strona bierna
egzamin ustny w formie praktycznej - WALIDACJA
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia. Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem.
Szkolenie jest skierowane do wszystkich, którzy posiadają już podstawową znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i chcą dalej rozwijać swoje umiejętności językowe w kontekście biznesowym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 206,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 206,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto155,15 PLN
- Koszt osobogodziny netto155,15 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć
indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej 2017r. Certyfikat
ukończenia szkolenia „U lektora na kozetce”-
warsztaty psychologiczne dla lektorów języków
obcych. 2013r. Certyfikat ukończenia szkolenia
STANAG 6001 Poziom 1 (SPJ 1111) poświęcone
przygotowaniem personelu wojskowego do
egzaminów resortowych MON. 2010 r. Certyfikat
umiejętności komputerowych ‘ Certificate of
Computer Completion’. 2010 r. Certyfikat
uczestnictwa w konferencji metodycznej pod
hasłem ‘ Teaching with aTouch of Spice ‘. 2007 r.
English Language Courses in British Council w
Częstochowie; 2006 r. kurs dla wychowawców
dzieci i młodzieży na koloniach, obozach i
zimowiskach – zorganizowany przez Oddział
Edukacji Obywatelskiej Domu Wojska Polskiego w
Warszawie 1997-1998 r. kursy w Edukacyjnym
Centrum Wiedzy Powszechnej w Częstochowie:
j. angielski dla średniozaawansowanych stopnia
drugiego w mowie i piśmie, j. angielski dla
średniozaawansowanych stopnia pierwszego w
mowie i piśmie, j. angielski dla początkujących
stopnia drugiego w mowie i piśmie;
od 02. 2017 r. „Britannia” - Szkoła Języków
Obcych: lektor języka angielskiego.. od 10. 2011
r. „Moose” - Centrum Języków Obcych: lektor
języka angielskiego. od 10. 2007 r. „Advantis” -
Szkolenia językowe i tłumaczenia: lektor języka
angielskiego. Przykładowe zajęcia języka angielskiego zrealizowane przez Panią Aleksandrę w nasze firmie: JĘZYK ANGIELSKI BRANŻOWY- POZIOM A2 (le
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usuługę, prosimy o kontak.