Szkolenie- Konwersacje dla właściciela firmy IT (B2 Level 3) (33x45 min.)
Szkolenie- Konwersacje dla właściciela firmy IT (B2 Level 3) (33x45 min.)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Właściciele firm IT - osoby zarządzające firmami technologicznymi, które potrzebują biegłości w języku angielskim do codziennej komunikacji biznesowej.
Menedżerowie IT - osoby na stanowiskach kierowniczych, które często komunikują się z klientami zagranicznymi, partnerami biznesowymi i zespołami projektowymi.
Kierownicy projektów IT - profesjonaliści odpowiedzialni za zarządzanie projektami, które wymagają częstych spotkań i prezentacji w języku angielskim.
Konsultanci IT - specjaliści, którzy doradzają klientom i potrzebują zaawansowanych umiejętności konwersacyjnych, aby skutecznie komunikować się w środowisku międzynarodowym.
Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu IT - osoby zajmujące się sprzedażą i marketingiem produktów technologicznych na rynki międzynarodowe.
Jest to Usługa adresowana również dla Uczestników Projektu "Kierunek – Rozwój".
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji19-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi33
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego posługiwania się kluczowym słownictwem specjalistycznym stosowanym w branży IT jak również odpowiednimi strukturami gramatycznymi i składniowymi. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie poprawnie wykorzystywał słownictwo i profesjonalnie się wypowiadał podczas spotkań, konferencji czy codziennej pracy z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje rozwój mikroelektroniki oraz różne typy komputerów (cyfrowe, analogowe, hybrydowe) wraz z ich zastosowaniami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie opisuje wpływ mikroelektroniki na codzienne życie oraz różnice między komputerami cyfrowymi, analogowymi i hybrydowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje podstawowe elementy architektury systemu komputerowego, w tym funkcje CPU, jednostek pamięci oraz urządzeń wejścia-wyjścia. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie identyfikuje i opisuje rolę CPU, rodzaje pamięci oraz urządzenia wejścia-wyjścia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozróżnia główne zastosowania komputerów osobistych oraz różnice między nowymi mediami a mediami tradycyjnymi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie opisuje zastosowania komputerów osobistych oraz porównuje media tradycyjne z nowymi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje rozwój telefonów komórkowych oraz ich podstawowe funkcje, w tym znaczenie kart SIM. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie opisuje historię rozwoju telefonów komórkowych oraz znaczenie i funkcje kart SIM. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisuje rozwój oprogramowania i firmware oraz ich znaczenie w architekturze systemów komputerowych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie wyjaśnia różnice między oprogramowaniem, firmware i ich rolę w systemach komputerowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Niniejsze szkolenie to odpowiedź na wymagania współczesnego Kursanta, który dysponuje ograniczoną ilością czasu oraz ma bardzo konkretne potrzeby i oczekiwania. Usługa rozwojowa pozwoli szybko i skutecznie podnieść kompetencje językowe w zakresie konwersacji, w ściśle określonej dziedzinie, wyposażając Uczestnika w praktyczne umiejętności do realizacji zawodowych zadań.
Program:
-
Rozwój mikroelektroniki. Rozwój elektroniki. Mikroelektronika i mikrominiaturyzacja. (Can you imagine modern life without electronics? Where are electronic devices used? What advantages did the transistors have over the vacuum tubes? , etc)
Koncepcje przetwarzania danych. Przetwarzanie danych i systemy przetwarzania danych. Zalety komputerowego przetwarzania danych. (What is data processing? What is inputting/storing/outputting information?, What are the general groupings of any data storage hierarchy? Etc.) Gramatyka: Passive Voice.
Systemy komputerowe: przegląd. Architektura systemu komputerowego. Sprzęt, oprogramowanie i firmware. Kroki w rozwoju komputerów. (How do digital computers differ from analog computers?
Where are digital and analog computers used? What are hybrid computers?,etc.)Storage Units. Jednostki magazynowe. Urządzenia pamięci masowej. Pamięć. (What are the functional units of a digital computer? What units make up the central processing unit? How is computer system organized? What are the two main types of storage units? , etc.)Gramatyka: countable/uncountable nouns
Jednostki wejścia-wyjścia. Środowisko wejścia-wyjścia. Urządzenia wejściowe. Urządzenia wyjściowe. Drukarki. Urządzenia klawiaturowe. Skanery. (What is the purpose of input and output devices? What types of input-output devices do you know? Why are data transformed into a binary code while entering the input device? , etc) Gramatyka: Tryby warunkowe.
Komputery osobiste. Zastosowanie komputerów osobistych. Modem. Organizacja systemu mikrokomputerowego.(What are the main spheres of PC application? Do you enjoy com puter games? Is it necessary for a person to be an analyst or a programmer to play computer games? Gramatyka: Inwersja w zdaniach.
Czym są nowe media? Era Komputerów. Kroki w rozwoju komputerów. Metody pracy komputera i jego architektura. (What do you understand by the term “new media”? What distin guishes new media from traditional media? What can you say about new media versus cy berculture? How is new media constantly changed?) Gramatyka: czasowniki modalne.
Nowoczesne komputery przenośne Notebook lub Laptop z modemem. Klasy Laptopów. Komputery osobiste typu tablet. Komputery przenośne kontra komputery stacjonarne. (What new input techniques have been developed in laptops since the 1980s? What are the main classes of laptops? What distinguishes different classes of laptops?, etc.)Gramatyka: Czasowniki gerund (-ing) lub infinitive.
Telefony komórkowe. Historia telefonów komórkowych. Telefony komórkowe Cechy. Rodzaje telefonów komórkowych. Urządzenia iPhone. (What services can modern mobile phones offer?What are SMS messages and where was the first SMS from phone to phone sent? What is the SIM card and what is it used for? ,etc) Spójniki podrzędne (so that, lest, until, unless, even though).Future Perfect. egzamin ustny w formie praktycznej - WALIDACJA
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
egzamin ustny w formie praktycznej- WALIDACJA
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia, np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach dydaktycznych. Przerwa nie jest wliczana w całkowity czas szkolenia. Minimalna i maksymalna liczba uczesników to 1 osoba- jest to szkolenie indywidualne. Realizowane w formie zajęć 1 na 1 lekorem.
Grupa docelowa szkolenia, to przede wszystkim właściciele i menedżerowie małych i średnich firm z branży IT, którzy chcą poprawić swoje umiejętności komunikacyjne w języku angielskim na poziomie B2 (średniozaawansowanym wyższym). Szkolenie jest skierowane do osób, które już posiadają podstawową znajomość języka angielskiego (poziom B1-B2) i chcą doskonalić swoje umiejętności konwersacyjne, aby skuteczniej komunikować się w kontekście biznesowym.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 250,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 250,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto159,09 PLN
- Koszt osobogodziny netto159,09 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej 2017r. Certyfikat
ukończenia szkolenia „U lektora na kozetce”-
warsztaty psychologiczne dla lektorów języków
obcych. 2013r. Certyfikat ukończenia szkolenia
STANAG 6001 Poziom 1 (SPJ 1111) poświęcone
przygotowaniem personelu wojskowego do
egzaminów resortowych MON. 2010 r. Certyfikat
umiejętności komputerowych ‘ Certificate of
Computer Completion’. 2010 r. Certyfikat
uczestnictwa w konferencji metodycznej pod
hasłem ‘ Teaching with aTouch of Spice ‘. 2007 r.
English Language Courses in British Council w
Częstochowie; 2006 r. kurs dla wychowawców
dzieci i młodzieży na koloniach, obozach i
zimowiskach – zorganizowany przez Oddział
Edukacji Obywatelskiej Domu Wojska Polskiego w
Warszawie 1997-1998 r. kursy w Edukacyjnym
Centrum Wiedzy Powszechnej w Częstochowie:
j. angielski dla średniozaawansowanych stopnia
drugiego w mowie i piśmie, j. angielski dla
średniozaawansowanych stopnia pierwszego w
mowie i piśmie, j. angielski dla początkujących
stopnia drugiego w mowie i piśmie;
od 02. 2017 r. „Britannia” - Szkoła Języków
Obcych: lektor języka angielskiego.. od 10. 2011
r. „Moose” - Centrum Języków Obcych: lektor
języka angielskiego. od 10. 2007 r. „Advantis” -
Szkolenia językowe i tłumaczenia: lektor języka
angielskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypty
Informacje dodatkowe
Przed zapisem na usługę, prosimy o kontakt- telefoniczny lub mailowy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi