Szkolenie- Konwersacje dla właściciela firmy IT (B2 Level 3)
Szkolenie- Konwersacje dla właściciela firmy IT (B2 Level 3)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Konwersacje dla właściciela firmy IT (B2 Level 2)
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji15-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do samodzielnego posługiwania się kluczowym słownictwem specjalistycznym stosowanym w branży IT jak również odpowiednimi strukturami gramatycznymi i składniowymi. Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie poprawnie wykorzystywał słownictwo i profesjonalnie się wypowiadał podczas spotkań, konferencji czy codziennej pracy z klientem.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W kategoriach wiedzy:posługuje się w miarę rozwiniętym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), w zakresie tematów: Rozwój mikroelektroniki, Rozwój elektroniki, Koncepcje przetwarzania danych, Systemy komputerowe, Jednostki magazynowe, Urządzenia pamięci masowej, Jednostki wejścia-wyjścia, Komputery osobiste, Nowe media, Nowoczesne komputery przenośne, Telefony komórkowe. W kategoriach umiejętności: posługuje się płynnie mową po angielsku w zakresie swojego poziomu językowego w dziedzinie związaną z informatyką opisuje rodzaje komputerów, urządzenia peryferyjne, akcesoria, sieci komunikuje się w zakresie oprogramowania aplikacyjnego i programowania używa języka angielskiego w praktyce przełamuje barierę językową *cd. w informacjach dodatkowych | Kryteria weryfikacji Osoba walidująca ocenia stopień przyswojenia informacji po szkoleniu- uczestnik wypełnia egzamin końcowy. Aby zaliczyć szkolnie wymagane jest 90% poprawnych odpowiedzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Niniejsze szkolenie to odpowiedź na wymagania współczesnego Kursanta, który dysponuje ograniczoną ilością czasu oraz ma bardzo konkretne potrzeby i oczekiwania. Usługa rozwojowa pozwoli szybko i skutecznie podnieść kompetencje językowe w zakresie konwersacji, w ściśle określonej dziedzinie, wyposażając Uczestnika w praktyczne umiejętności do realizacji zawodowych zadań.
Program:
-
Rozwój mikroelektroniki. Rozwój elektroniki. Mikroelektronika i mikrominiaturyzacja. (Can you imagine modern life without electronics? Where are electronic devices used? What advantages did the transistors have over the vacuum tubes? , etc)
Koncepcje przetwarzania danych. Przetwarzanie danych i systemy przetwarzania danych. Zalety komputerowego przetwarzania danych. (What is data processing? What is inputting/storing/outputting information?, What are the general groupings of any data storage hierarchy? Etc.) Gramatyka: Passive Voice.
Systemy komputerowe: przegląd. Architektura systemu komputerowego. Sprzęt, oprogramowanie i firmware. Kroki w rozwoju komputerów. (How do digital computers differ from analog computers?
Where are digital and analog computers used? What are hybrid computers?,etc.)Storage Units. Jednostki magazynowe. Urządzenia pamięci masowej. Pamięć. (What are the functional units of a digital computer? What units make up the central processing unit? How is computer system organized? What are the two main types of storage units? , etc.)Gramatyka: countable/uncountable nouns
Jednostki wejścia-wyjścia. Środowisko wejścia-wyjścia. Urządzenia wejściowe. Urządzenia wyjściowe. Drukarki. Urządzenia klawiaturowe. Skanery. (What is the purpose of input and output devices? What types of input-output devices do you know? Why are data transformed into a binary code while entering the input device? , etc) Gramatyka: Tryby warunkowe.
Komputery osobiste. Zastosowanie komputerów osobistych. Modem. Organizacja systemu mikrokomputerowego.(What are the main spheres of PC application? Do you enjoy com puter games? Is it necessary for a person to be an analyst or a programmer to play computer games? Gramatyka: Inwersja w zdaniach.
Czym są nowe media? Era Komputerów. Kroki w rozwoju komputerów. Metody pracy komputera i jego architektura. (What do you understand by the term “new media”? What distin guishes new media from traditional media? What can you say about new media versus cy berculture? How is new media constantly changed?) Gramatyka: czasowniki modalne.
Nowoczesne komputery przenośne Notebook lub Laptop z modemem. Klasy Laptopów. Komputery osobiste typu tablet. Komputery przenośne kontra komputery stacjonarne. (What new input techniques have been developed in laptops since the 1980s? What are the main classes of laptops? What distinguishes different classes of laptops?, etc.)Gramatyka: Czasowniki gerund (-ing) lub infinitive.
Telefony komórkowe. Historia telefonów komórkowych. Telefony komórkowe Cechy. Rodzaje telefonów komórkowych. Urządzenia iPhone. (What services can modern mobile phones offer?What are SMS messages and where was the first SMS from phone to phone sent? What is the SIM card and what is it used for? ,etc) Spójniki podrzędne (so that, lest, until, unless, even though).Future Perfect. egzamin ustny w formie praktycznej.
Warunek niezbędnych do spełnienia, aby realizacja usługi pozwoliła na osiągnięcie głównego celu:
egzamin ustny w formie praktycznej
Wskazanie warunków organizacyjnych dla przeprowadzenia szkolenia, np. wyposażenie stanowiska, użyte pomoce dydaktyczne (w tym modele wykorzystane w trakcie szkolenia ze wskazaniem ich rodzaju), itp…
Szkolenie odbywa się w sali wyposażonej w tablicę, uczestnik otrzymuje autorskie materiały szkoleniowe.
Zajęcia są realizowane w godzinach zegarowych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 165,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 165,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto211,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto211,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Krasoń
Prowadzenie szkoleń grupowych oraz zajęć indywidualnych z języka angielskiego
magister filologii angielskiej 2017r. Certyfikat
ukończenia szkolenia „U lektora na kozetce”-
warsztaty psychologiczne dla lektorów języków
obcych. 2013r. Certyfikat ukończenia szkolenia
STANAG 6001 Poziom 1 (SPJ 1111) poświęcone
przygotowaniem personelu wojskowego do
egzaminów resortowych MON. 2010 r. Certyfikat
umiejętności komputerowych ‘ Certificate of
Computer Completion’. 2010 r. Certyfikat
uczestnictwa w konferencji metodycznej pod
hasłem ‘ Teaching with aTouch of Spice ‘. 2007 r.
English Language Courses in British Council w
Częstochowie; 2006 r. kurs dla wychowawców
dzieci i młodzieży na koloniach, obozach i
zimowiskach – zorganizowany przez Oddział
Edukacji Obywatelskiej Domu Wojska Polskiego w
Warszawie 1997-1998 r. kursy w Edukacyjnym
Centrum Wiedzy Powszechnej w Częstochowie:
j. angielski dla średniozaawansowanych stopnia
drugiego w mowie i piśmie, j. angielski dla
średniozaawansowanych stopnia pierwszego w
mowie i piśmie, j. angielski dla początkujących
stopnia drugiego w mowie i piśmie;
od 02. 2017 r. „Britannia” - Szkoła Języków
Obcych: lektor języka angielskiego.. od 10. 2011
r. „Moose” - Centrum Języków Obcych: lektor
języka angielskiego. od 10. 2007 r. „Advantis” -
Szkolenia językowe i tłumaczenia: lektor języka
angielskiego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Warunki uczestnictwa
Głównym wykładowcą jest , Pani Agnieszka Glińska,Pani Aleksandra Krasoń będzie prowadziła zajęcia w wyjątkowych sytuacjach.
Informacje dodatkowe
* Cd. efektów
W kategoriach kompetencji społecznych:
wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem angielskim
korzysta ze źródeł informacji w języku angielskim
stosuje strategie komunikacyjne i kompensacyjne
posiada świadomość językową.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi