Akademia doradców sprzedaży - studia online (Opole)
Akademia doradców sprzedaży - studia online (Opole)
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Studia są przeznaczone dla osób rozpoczynających pracę na stanowisku handlowca / sprzedawcy, przekwalifikujących się na sprzedaż doradczą bądź dla osób, które chcą zwiększyć swoją skuteczność poprzez wzrost wyników sprzedażowych.
- Minimalna liczba uczestników18
- Maksymalna liczba uczestników35
- Data zakończenia rekrutacji31-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi136
- Podstawa uzyskania wpisu do BURart. 163 ust. 1 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 742, z późn. zm.)
- Zakres uprawnieństudia podyplomowe
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Głównym celem programu jest rozwój i wzmocnienie kluczowych kompetencji sprzedażowych, komunikacyjnych, negocjacyjnych oraz umiejętności zastosowania konkretnych narzędzi sprzedażowych w praktyce potrzebnych do efektywnej pracy w dziedzinie doradztwa sprzedaży. Studia w obszarze doradztwa sprzedaży zapewniają rozwój kompetencji interpersonalnych, co jest kluczowe w branży handlowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wzmocnienie kluczowych kompetencji sprzedażowych. | Kryteria weryfikacji Projekt zaliczeniowy | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Absolwent uzyskuje zaświadczenie potwierdzające zdobyte efekty kształcenia.
Studia kończą się zaliczeniem na ocenę określonym w karcie kierunku.
Program
Program
Plan zajeć na kierunku Akademia doradców sprzedaży:
BAZA SKUTECZNEGO SPRZEDAWCY/DORADCY (16 godz.)
Na czym opiera się model TKO
Proces sprzedaży krok po kroku
Zasady obsługi klienta
Rola handlowca w procesie sprzedaży doradczej
Przygotowanie do skutecznej sprzedaży doradczej
Domykanie i finalizowanie sprzedaży
BADANIE OSOBOWIŚCI DISC - STYLE ZACHOWAŃ (16 godz.)
Zrozumienie narzędzi, takich jak DiSC, pomagających w diagnozowaniu różnych stylów zachowań
Poznanie stylów zachowań: własnego i innych (ich mocnych stron i ograniczeń)
Zrozumienie znaczenia stylów zachowań w komunikacji i budowaniu relacji z klientem, jak również komunikacji wewnątrz firmy
Praktyczne zastosowanie wiedzy o stylach zachowań w komunikacji z klientem oraz komunikacji wewnątrz firm
MARKA OSOBISTA - HANDLOWIEC-DORADCA JAKO EKSPERT (8 godz.)
Czym jest marka osobista i jej znaczenie w sprzedaży
Budowanie marki osobistej jako eksperta w danej dziedzinie
Co można zyskać dzięki marce osobistej
Wizerunek vs marka osobista
AUTOPREZENTACJA SPRZEDAŻOWA (8 godz.)
Czym jest prezentacja handlowa
Elementy autoprezentacji
Jak skutecznie zaprezentować się przed klientem
Dostosowanie stylu do sytuacji handlowej
Budowanie relacji sprzedażowych
NARZĘDZIA POZYSKANIA I UTRZYMANIA KLIENTA (8 godz.)
Zrozumienie różnych stylów komunikacji i sposobów budowania relacji z klientami.
Aspekty komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Zasada „pokaż ludzką twarz”
Odsłona intencji
Odzwierciedlenie
Parafraza
Modelowanie
Pytania pogłębiające
Co zaburza skuteczną komunikację
JĘZYK MARKETINGU (8 godz.)
Czym jest język korzyści
Znaczenie języka korzyści w sprzedaży doradczej
Budowanie komunikatów sprzedażowych przy wykorzystaniu języka korzyści
Co zyskasz przy wykorzystaniu języka korzyści w sprzedaży doradczej
Jak skutecznie łączyć marketing ze sprzedażą
TYPOLOGIA KLIENTÓW (8 godz.)
Typologia klientów
Dostosowanie komunikacji do różnych typów klientów
Rozpoznanie sposobów myślenia klientów
Rozpoznanie stylów działania i podejmowania decyzji w zależności od klienta
COACHING NARZĘDZIOWY (8 godz.)
Czym jest coaching narzędziowy
Zasady coachingu narzędziowego
Zastosowanie coachingu w praktyce
Realne korzyści z zastosowania coachingu narzędziowego w sprzedaży doradczej
WARTOŚCI DODANE I BUYER PERSONA (16 godz.)
Struktura wartości (produkt, usługa, obsługa, wartości dodane)
W jaki sposób skutecznie typować segmenty sprzedaży
Czy jest Buyer Persona i jej znaczenie w procesie skutecznej sprzedaży doradczej
Budowa przewag konkurencyjnych poprzez typowanie wartości dodanych, segmentów sprzedaży oraz Buyer Persony
TRENING NEGOCJACYJNY (16 godz.)
Osobiste kompetencje negocjatora
Odporność psychiczna
Procesy negocjacji
Techniki negocjacji i targowania się
Obiekcje klienta i jak sobie z nimi radzić
Aspekty podejmowania decyzji w negocjacjach
Komunikacja wewnętrzna jako element procesu negocjacji
OFERTA SPRZEDAŻOWA (8 godz.)
Oferta, która sprzedaje
Elementy skutecznej oferty
Jak sprawdzić skuteczność oferty
Różne sposoby prezentacji istotnych elementów składowych oferty
Oferta vs prezentacja doradcy sprzedaży
AUTORSKIE MODELE SPRZEDAŻY - PRELEKCJE PRAKTYKÓW + SESJE Q&A (8 godz.)
Spotkania z praktykami
Prezentacja autorskich modeli sprzedaży oraz sposobów pracy w oparciu o koncepcję zwycięskiej przewagi
Wskazówki jak być skutecznym sprzedawcą
Liczba godzin: 136 (minimum 30 punktów ECTS)
Liczba semestrów: 2
Zajęcia odbywają się w dniach: sobota, niedziela.
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi wraz z 30minutową przerwą, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Zajęcia prowadzone są w formie wykładów, które uzupełniane są ćwiczeniami, warsztatami oraz rozwiązywaniem przykładów praktycznych.
Absolwenci otrzymują świadectwo ukończenia studiów podyplomowych zgodne z przepisami określonymi przez Ministerstwo Edukacji i Nauki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 450,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 450,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto40,07 PLN
- Koszt osobogodziny netto40,07 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Prokopiuk
Od 17 lat z sukcesami działa w sprzedaży w sektorze B2B.
Skutecznie rozbudowała zespół sprzedaży i przeprowadziła go przez zmiany strategii. Dba o rozwój własny oraz zespołu sprzedażowego, którym kieruje, poprzez organizację autorskich warsztatów i szkoleń wewnętrznych, a także projektów zwiększających kompetencje handlowców w dążeniu do zwycięskiej przewagi, wśród nich coachingu narzędziowego.
W sprzedaży skupia się na długoterminowej strategii budowania partnerstwa w biznesie m.in. poprzez rozwój kompetencji komunikacyjnych. Pracuje nad zwiększaniem świadomości dotyczącej znaczenia komunikacji w biznesie, odpowiedzialności i motywacji.
Ściśle współpracuje z Działem Marketingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Opracowania autorskie, akty prawne, konspekty, prezentacje, zadania. Przygotowywane do każdego modułu przez prowadzących, zamieszczane w formie elektronicznej na portalu UWSB Merito.
Warunki uczestnictwa
Uczestnikiem studiów podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu filia w Opolu, może zostać każda osoba w wykształceniem wyższym (licencjackim, inżynierskim lub magisterskim). O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
Aby skorzystać z dofinansowania studiów podyplomowych należy:
1. Podpisać umowę wsparcia z regionalnym partnerem projektu (dla. woj. opolskiego liderem projektu jest OCRG);
2. Przesłać formularz zgłoszeniowy za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych. Proszę pamiętać o wpisaniu ID wsparcia (nadanego podczas podpisywania umowy) w przeciwnym razie zapis na studia zostanie odrzucony;
3. Następnie samodzielnie dokonać zapisu na studia podyplomowe na uczelni poprzez formularz online dostępny na stronie: www.merito.pl/rekrutacja/krok1
4. Po zapisie online proszę o kontakt z Biurem Rekrutacji w celu zweryfikowania poprawności wygenerowanych dokumentów. Kontaktując się proszę o podanie hasła: BUR
Informacje dodatkowe
Cena usługi nie zawiera wymaganej opłaty za wydanie świadectwa ukończenia studiów podyplomowych w kwocie - 30 zł.
Kadra naukowo-dydaktyczna obejmuje więcej osób prowadzących zajęcia niż jest zamieszczonych w karcie usługi.
Szczegółowe informacje na stronie: www.merito.pl/opole/
Szczegółowy harmonogram usługi może ulec zmianie w postaci realizowanych przedmiotów w danym dniu i osób prowadzących. Zmianie nie ulegają godziny usługi.
Harmonogram zjazdów zostanie upubliczniony na stronach Uczelni
Godziny zajęć podane w harmonogramie są godzinami zegarowymi, zaś ilość godzin programowych jest podana w godzinach dydaktycznych.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Zajęcia zdalne prowadzone są za pośrednictwem aplikacji Microsoft Teams w formie pracy zespołowej wykorzystującej czaty, spotkania i rozmowy w wielu oknach, przypięte kanały oraz integrację zadań z aplikacjami. Uczestnicy korzystają z aplikacji Teams w ramach Microsoft Office 365 bezpłatnie. Z aplikacji Teams można korzystać: poprzez przeglądarkę, aplikację instalowaną na komputerze lub mobilną na telefon. Minimalne wymagania sprzętowe: 2 GB RAM, procesor i5, minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: 30 Mbit/s, niezbędne oprogramowanie: system operacyjny: windows min. 7, iOS, linux.