Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy w ramach projektu Akademia HR - szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa przeznaczona dla: zespołów HR, pracowników przedsiębiorcy odpowiedzialnych za politykę personalną
przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi, menadżerów lub kandydatów na menadżerów. - Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji02-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi75
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa rozwojowa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do pozyskiwania (w tym w procesie rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału, talentów i doświadczeń pracowników w ramach dostosowania kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym gotowości do zmiany zakresu wykorzystywanych kompetencji (reskilling) oraz kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe (kultura Learning Agility).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualnetrudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Wskaźniki rekrutacyjne:Definiuje stopień zaspokojenia potrzeb kadrowych firmy (np. liczba obsadzonych stanowisk w stosunku do liczby ogłoszeń). Narzuca tempo rekrutacji (czas potrzebny na obsadzenie wakatów). Oblicza koszty rekrutacji w porównaniu do budżetu na ten cel. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wskaźniki zatrzymania pracowników:Oblicza stopę rotacji kadry (procent pracowników opuszczających fi rmę w określonym okresie). Uzasadnia przyczyny odejść pracowników (np. brak możliwości rozwoju, niezadowolenie z warunków pracy). Kontroluje stopień zaangażowania pracowników (np. wyniki badań satysfakcji pracowników, zaangażowanie w wykonywane obowiązki). | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Skuteczność metody oceny potencjału zawodowego:Ocenia trafność i rzetelność stosowanej metody oceny potencjału zawodowego. Porównuje wyniki oceny z faktycznymi osiągnięciami pracowników w pracy. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wiedza: Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów dopracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Ocenia adekwatność metody oceny dospecyfiki branży, stanowiska pracy ikultury organizacyjnej firmy.Charakteryzuje zgodność metody oceny z celami strategicznymi firmy i potrzebami personalnymi. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kryteria weryfikacji Dostosowanie metody oceny doróżnorodności pracowników:Ocenia elastyczność i możliwość personalizacji metody oceny potencjału zawodowego wobec zróżnicowanych pracowników. Uzasadnia, że metoda oceny uwzględnia różnice indywidualne i różnorodność talentów w zespole. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Wiedza: Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeńi talentów). | Kryteria weryfikacji Zgodność identyfikowanych potrzeb z celami strategicznymi firmy:Ocenia, czy identyfikowane potrzeby dotyczące potencjału pracowników są zgodne z głównymi celami biznesowymi i strategicznymi firmy. Analizuje, czy potencjał pracowników odpowiada przyszłym wyzwaniom i planom rozwoju organizacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kryteria weryfikacji Zrozumienie aktualnych i przyszłych trendów rynku pracy:Analizuje trendy branżowe i rynkowe, które wpływają na wymagane kwalifikacje, kompetencje i doświadczenia pracowników. Ocenia gotowość firmy do adaptacji do zmieniających się potrzeb rynku pracy poprzez odpowiedni rozwój potencjału pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja | |
Kryteria weryfikacji Efektywność rozwiązywania problemów:Ocenia, czy różnorodność w zespole przyczynia się do lepszego rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów. Monitoruje, czy różnorodne perspektywy przynoszą wartość dodaną w procesie podejmowania decyzji i rozwiązywania wyzwań biznesowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Efektywność rozwiązywania problemów:Ocenia, czy różnorodność w zespole przyczynia się do lepszego rozwiązywania problemów i generowania innowacyjnych pomysłów. Monitoruje, czy różnorodne perspektywy przynoszą wartość dodaną w procesie podejmowania decyzji i rozwiązywania wyzwań biznesowych. | Kryteria weryfikacji Poprawa jakości decyzji:Analizuje, czy zróżnicowanie pracowników przyczynia się do podejmowania lepszych, bardziej przemyślanych decyzji. Ocenia, czy różnorodne punkty widzenia prowadzą do bardziej zrównoważonych i kompleksowych analiz sytuacji | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kryteria weryfikacji Zadowolenie i zaangażowanie pracowników:Bada stopień zadowolenia i zaangażowania pracowników z uwzględnienia różnorodności w miejscu pracy. Ocenia wpływ zróżnicowania na atmosferę w zespole i kulturę organizacyjną. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Skuteczność rekrutacji różnorodnych kandydatów:Ocenia, czy programy rekrutacyjne przyciągają kandydatów o różnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. Analizuje, czy rekrutacja prowadzi do zwiększenia zróżnicowania potencjału pracowników w firmie. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Jakość selekcji kandydatów:Kontroluje ocenę trafności procesów selekcji w identyfikowaniu kandydatów posiadających odpowiednie kompetencje i talenty. Monitoruje, czy proces selekcji pozwalana skuteczne wyłonienie kandydatów, którzy najlepiej pasują do kultury organizacyjnej i wymagań stanowiska. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Wsparcie dla integracji różnorodnychpracowników:Bada stopień integracji pracowników o różnym pochodzeniu, doświadczeniach i talentach w zespole i kulturze organizacyjnej. Ocenia, czy programy onboardingu promują inkluzję i współpracę między pracownikami. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Efektywność narzędzi monitorowania kompetencji:Nadzoruje skuteczność narzędzi HR w monitorowaniu poziomu kompetencji pracowników. Kontroluje, czy narzędzia pozwalają na kompleksową ocenę kompetencji w różnych obszarach zawodowych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Nadzoruje częstotliwość i regularność monitorowania kompetencji pracowników.Definiuje, czy proces monitorowania jest systematyczny i odbywa się z odpowiednią częstotliwością, aby zapewnić aktualność informacji. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża narzędzia iprocesy HR, pozwalające na stałymonitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Analiza wyników monitorowania i oceny kompetencji:Kontroluje analizę wyników monitorowania w kontekście identyfikowania mocnych i słabych stron pracowników. Ocenia, czy wyniki są używane do indywidualnego planowania rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Skuteczność działań rozwojowych:Definiuje skuteczności działań rozwojowych podejmowanych na podstawie wyników monitorowania kompetencji. Analizuje, czy działania rozwojowe prowadzą do rzeczywistej poprawy kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji | |
Kryteria weryfikacji Dostosowanie do zmieniających się potrzeb organizacji:Analizuje elastyczności narzędzi i procesów HR w dostosowywaniu się do zmieniających się potrzeb organizacji. Kontroluje, czy narzędzia i procesy HR są odpowiednio adaptowane do nowych wyzwań i priorytetów biznesowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności:Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Analiza nowych wyzwań organizacyjnych:Ocenia zdolności narzędzi i rozwiązań HR do identyfikowania nowych wyzwań organizacyjnych. Analizuje, czy narzędzia HR pozwalają na skuteczne monitorowanie zmian w otoczeniu biznesowym i ich wpływu na potrzeby kompetencyjne pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Ocena dopasowania kompetencji pracowników do nowych wymagań:Bada stopień, w jakim narzędzia HR umożliwiają identyfikację różnic pomiędzy aktualnymi kompetencjami pracowników a nowymi wymaganiami. Analizuje, czy narzędzia pozwalają na ustalenie obszarów do dalszego rozwoju i doskonalenia. | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji Zgodność programów z potrzebami pracowników:Analizuje, czy programy rozwoju i ścieżki kariery uwzględniają różnorodność kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. Ocenia, czy programy są dostosowane do indywidualnych celów zawodowych i aspiracji pracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Umiejętności: Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Efektywność identyfikacji potencjału pracowników:Ocenia skuteczność narzędzi i procesów identyfikacji potencjału pracowników. Analizuje, czy programy rozwoju uwzględniają różnice indywidualne i zróżnicowane możliwości rozwoju pracowników. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (reskilling). | Kryteria weryfikacji Wsparcie ze strony kierownictwa imenedżerów:Ocenia zaangażowanie kierownictwa imenedżerów w promowanie kulturystałego rozwoju w organizacji. Analizuje, czy menedżerowie aktywnie wspierają i motywują swoich podwładnych do uczestnictwa w programach reskillingu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Analiza wartości organizacyjnych:Ocenia, czy wartości organizacyjne promują otwartość na nowe wyzwania i rozwój osobisty. Bada stopień, w jakim wartości organizacyjne wspierają kulturę Learning Agility. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy; grupa kompetencji: kompetencje profesjonalne
Program
Program
Ogólny cel szkolenia:
Zapoznanie uczestników z nowymi wyzwaniami rynku pracy.
Przekazanie umiejętności identyfi kowania i wykorzystywania potencjału pracowników.
Budowanie kultury pracy sprzyjającej adaptacji do zmian i stałemu rozwojowi.
1.
Zrozumienie wpływu zmian na rynek pracy (metoda walidacji: obserwacja w warunkach rzeczywistych, prezentacja)
Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy (prezentacja)
Dyskusja temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. (praca w grupie)
Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany (praca w grupach)
2.
Metody oceny potencjału zawodowego (metoda walidacji: wywiad swobodny, metoda walidacji: obserwacja w warunkachsymulowanych)
Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników (praca w grupach)
Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfi kowaniu potencjału pracowników w zespołach (praca indywidalana)
3.
Charakteryzowanie potrzeb fi rmy dotyczących potencjału pracowników (metoda walidacji: wywiad swobodny, obserwacja wwarunkach symulowanych)
Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifi kacji, kompetencji i talentów (prezentacja, wykład)
Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników (praca w grupach)
4.
Kształtowanie kultury wspierającej zróżnicowanie i rozwój (metoda walidacji: prezentacja, metoda walidacji: wywiad swobodny,wywiad ustrukturyzowany)
Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja)
Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój (praca w grupach)
5.
Budowanie programów rekrutacji i onboardingu (metoda walidacji: test teoretyczny, obserwacja w warunkach rzeczywistych)
Warsztaty dotyczące projektowania programów rekrutacji i selekcji uwzględniających zróżnicowany potencjał pracowników (pracaw grupach)
Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych (praca indywidualna)6.
Wdrażanie narzędzi HR do stałego rozwoju (metoda walidacji: test teoretyczny, wywiad swobodny, obserwacja w warunkachsymulowanych)
Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników (pracaindywidualna)
Symulacje wdrożeń narzędzi HR dostosowanych do zmieniających się wyzwań organizacyjnych (praca w grupie)
7.
Tworzenie programów rozwoju i ścieżek kariery (metoda walidacji: obserwacja w warunkach rzeczywistych)
Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników (praca wgrupie)
Praktyczne ćwiczenia identyfi kujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery (prezentacja, praca w grupie)8.
Inicjowanie programów wymiany wiedzy (prezentacja, metoda walidacji: wywiad ustrukturyzowany)
Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami.
Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń.
Promowanie reskillingu i kultury stałego rozwoju (metoda walidacji: wywiad swobodny obserwacja w warunkach rzeczywistych)
Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy.
Ćwiczenia indywidualne rozwijające umiejętności reskillingu i adaptacji do nowych kompetencji.
10.
Kształtowanie wartości i kultury pracy (prezentacja, metoda walidacji: obeserwacja w warunkach rzeczywistych)
Sesje coachingowe i warsztaty poświęcone promowaniu wartości i kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania.
Ćwiczenia praktyczne rozwijające umiejętności kształtowania pozytywnego nastawienia i gotowości do nauki.
11.
Walidacja - test wiedzy i umiejętności z zakresu tematycznego szkolenia (test wyboru + otwarte zadanie sytuacyjne).
czas przeznaczony na wykonanie testu: 30 minut
próg zaliczenia 50%
metoda testu: 10 zadań - 9 zadań test wyboru (1pkt), 1 zadanie otwarte (2pkt).
Osoba walidująca: Krzysztof Stadler
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Wprowadzenie do szkolenia i omówienie celów. Wykłady na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Dyskusja na temat aktualnych trendów i wyzwań na rynku pracy. Studium przypadków przedstawiających różnorodne strategie reagowania na zmiany | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Warsztaty praktyczne na temat różnych metod oceny potencjału pracowników. Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Ćwiczenia praktyczne polegające na identyfikowaniu potencjału pracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Analiza przyszłych potrzeb organizacji w kontekście kwalifikacji, kompetencji i talentów | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Praktyczne ćwiczenia dotyczące tworzenia strategii zarządzania potencjałem pracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Prezentacje i dyskusje na temat korzyści wynikających z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (prezentacja) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Case studies ilustrujące skuteczne strategie budowania kultury organizacyjnej wspierającej rozwój | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Ćwiczenia praktyczne na temat tworzenia skutecznych procesów onboardingowych | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Przegląd narzędzi i procesów HR służących monitorowaniu i podnoszeniu poziomu rozwoju kompetencji pracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Warsztaty dotyczące projektowania i wdrażania programów rozwoju opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Praktyczne ćwiczenia identyfikujące najlepsze praktyki w budowaniu ścieżek kariery | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Prezentacje na temat skutecznych programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Przerwa | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Ćwiczenia grupowe mające na celu wypracowanie strategii minimalizacji ryzyka utraty wiedzy i doświadczeń. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 04:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Dyskusje na temat znaczenia reskillingu i stałego rozwoju w erze zmian na rynku pracy. Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników - test, post test, podsumowanie szkolenia, dyskusja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 03:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto14 145,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto11 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,60 PLN
- Koszt osobogodziny netto153,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Ankiety
2. Pre i Post testy
3. Prezentacja
Warunki uczestnictwa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest: uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie zadania praktyczny – dobór metod oceny i rozwoju kompetencji pracowników do nowych wyzwań firmy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi