Szkolenie Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu
Szkolenie Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie "Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników
- pracowników firmy zajmujących różne stanowiska
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji10-07-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie "Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu" wyposaża uczestnika w praktyczne narzędzia i strategie, które pozwolą na efektywne budowanie, zarządzanie i rozwijanie zespołów w miejscu pracy. Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć zgrane i wydajne zespoły, poprawiać komunikację, rozwiązywać konflikty, motywować członków zespołu oraz monitorować postępy i osiąganie celów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się stosuje efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu w pracy | Kryteria weryfikacji wyjaśnia, czym jest efektywny zespół i dlaczego jego funkcjonowanie jest kluczowe dla sukcesu organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje korzyści płynące z pracy zespołowej oraz charakterystykę dobrze funkcjonującego zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji rozpoznaje różne role zespołowe na podstawie modelu ról zespołowych Belbina | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje czynniki motywujące członków zespołu i wymienia różnorodne strategie motywacyjne | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się rozwija umiejętności komunikacji w danym zespole | Kryteria weryfikacji charakteryzuje techniki efektywnej komunikacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji opisuje techniki aktywnego słuchania | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia sposoby pokonywania barier komunikacyjnych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady udzielania konstruktywnego feedbacku | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się wyznacza cele zespołowe | Kryteria weryfikacji opisuje znaczenie jasno określonych celów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje metodę SMART w wyznaczaniu celów zespołowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady formułowania celów zespołowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się planuje i organizuje pracę zespołu | Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje techniki planowania i organizacji pracy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji charakteryzuje zasady delegowania zadań i odpowiedzialności | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się monitoruje i ocenia postępy pracy zespołu | Kryteria weryfikacji charakteryzuje znaczenie monitorowania i oceny postępów pracy zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia oraz opisuje narzędzia i techniki monitorowania pracy zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji wymienia zasady analizy postępów zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się stosuje umiejętności lidera zespołu w swojej pracy | Kryteria weryfikacji charakteryzuje rolę lidera w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji wymienia i opisuje kluczowe kompetencje lidera zespołu | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wymienia zasady samooceny umiejętności liderskich | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu" skierowane jest do:
- przedsiębiorców, właścicieli, menadżerów
- kierowników,
- pracowników firmy zajmujących różne stanowiska
Szkolenie "Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu" przygotowuje uczestników do praktycznego wykorzystywania narzędzi i strategii, które pozwolą na efektywne budowanie, zarządzanie i rozwijanie zespołów w miejscu pracy. Uczestnicy nauczą się, jak tworzyć zgrane i wydajne zespoły, poprawiać komunikację, rozwiązywać konflikty, motywować członków zespołu oraz monitorować postępy i osiąganie celów.
Szkolenie będzie się składało z części teoretycznej i części praktycznej z wykorzystaniem następujących metod aktywizacyjnych uczestników:
- mini wykład
- ćwiczenia indywidualne
- case study
- burza mózgów
- praca w grupach
Ramowy program usługi:
Dzień 1 - 10.07.2024
1. Wprowadzenie do budowania zespołów
- Definicja i znaczenie efektywnego zespołu
- Korzyści płynące z pracy zespołowej
- Charakterystyka dobrze funkcjonującego zespołu
2. Role zespołowe i dynamika grupy
- Omówienie modelu ról zespołowych Belbina
- Identyfikacja ról w zespole
- Ćwiczenie: Rozpoznawanie ról zespołowych w praktyce
3. Rozwijanie umiejętności komunikacji w zespole
- Uczestnicy będą potrafili stosować techniki efektywnej komunikacji i aktywnego słuchania.
- Uczestnicy nauczą się, jak pokonywać bariery komunikacyjne i udzielać konstruktywnego feedbacku.
4. Wyznaczanie celów zespołowych
- Znaczenie jasno określonych celów
- Metoda SMART w wyznaczaniu celów
- Ćwiczenie: Formułowanie celów zespołowych
Dzień 2 - 11.07.2024
1. Planowanie i organizacja pracy zespołu
- Techniki planowania i organizacji pracy
- Delegowanie zadań i odpowiedzialności
- Ćwiczenie: Tworzenie planu działania dla zespołu
2. Monitorowanie i ocena postępów zespołu
- Znaczenie monitorowania i oceny
- Narzędzia i techniki monitorowania pracy zespołu
- Ćwiczenie: Case study - analiza postępów zespołu
3. Rozwijanie umiejętności lidera zespołu
- Rola lidera w zespole
- Kluczowe kompetencje lidera zespołu
- Ćwiczenie: Samoocena umiejętności liderskich i plan rozwoju
4. Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych – walidacja (zdalna w czasie rzeczywistym).
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie składa się z 16 godzin dydaktycznych (15 h 25 min odbywa się w formie stacjonarnej , a 20 min (walidacja) w formie zdalnej w czasie rzeczywistym).
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dzień przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 12.07.2024 w godzinach 14:40-15.00 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Temat: Walidacja usługi 2024/05/23/8826/2159784 Szkolenie Efektywne narzędzia i strategie budowania zespołu
Czas: 12 lip 2024 02:40 PM Warszawa
Dołącz Zoom Spotkanie
https://us02web.zoom.us/j/85831498966?pwd=elYwRlhJRVVOcndUOEFpV1pEYWp2Zz09
Identyfikator spotkania: 858 3149 8966
Kod dostępu: 341789
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 11 Wprowadzenie do budowania zespołów | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 11 Role zespołowe i dynamika grupy | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 11 Rozwijanie umiejętności komunikacji w zespole | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 11 Wyznaczanie celów zespołowych | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 11-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 11 Planowanie i organizacja pracy zespołu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 11 Monitorowanie i ocena postępów zespołu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 11 Przerwa | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 11 Rozwijanie umiejętności lidera zespołu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 11 Rozwijanie umiejętności lidera zespołu | Prowadzący Małgorzata Dudek | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:40 | Liczba godzin 01:10 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 11 Test wiedzy, wykonywany za pomocą narzędzi cyfrowych – walidacja (zdalna w czasie rzeczywistym) | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-07-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:40 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:20 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Małgorzata Dudek
Umiejętności w zarządzaniu – motywacja, prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami, kreatywność w zarządzaniu, rekrutacja pracowników, zarządzanie rozwojem pracowników oraz procesami w firmie, ocena okresowa, delegowanie zadań, informacja zwrotna, tworzenie modeli biznesowych, autorytet w zarządzaniu, procesy doskonalenia jakości, inne z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie. Umiejętności interpersonalne – komunikacja, motywacja, współpraca w zespole, rozwiązywanie problemów. Umiejętności rozwoju organizacji – tworzenie misji, wizji i strategii rozwoju organizacji, określenie planów rozwojowych, tworzenie systemów komunikacji wewnątrz organizacji oraz systemów motywacyjnych, tworzenie ścieżek zaszeregowań oraz matryc kompetencji z wykorzystaniem narzędzi transformacji cyfrowej i gospodarki cyfrowej.
Posiada 120 h doświadczenia w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce w ciągu ostatnich 5 lat.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały dla uczestników usługi:
- scenariusz szkolenia,
- materiały szkoleniowe (notes, długopis)
- skrypt podsumowujący wiedzę zdobytą na szkoleniu
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy i przypisanego ID wsparcia oraz spełnienie wszystkich warunków uczestnictwa w projekcie określonych przez Operatora.
Informacje dodatkowe
- Po szkoleniu uczestnik otrzyma zaświadczenie.
- 1 godzina rozliczeniowa = 45 minut dydaktyczych.
- Szkolenie składa się z 16 godzin dydaktycznych (15 h 25 min odbywa się w formie stacjonarnej , a 20 min (walidacja) w formie zdalnej w czasie rzeczywistym).
- Przerwy nie wliczają się do czasu trwania usługi.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa walidacji zostanie przeprowadzona w formie zdalnej na platformie ZOOM. Jest to platforma webinarowa do przeprowadzania szkoleń online, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
Dzień przed szkoleniem zostanie wysłany link do szkolenia uczestnikowi i operatorowi, który umożliwi dostęp do zdalnej usługi szkoleniowej. Dołączenie następuje poprzez kliknięcie w indywidualny link wysłany mailem do uczestnika na 1 dzień przed planowanym szkoleniem. Ważność linku - do zakończenia szkolenia wg harmonogramu szkolenia.
Uczestnik musi dysponować:
- dostępem do internetu: minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego):
Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) -2-5 Mbps, współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps,
- uaktualnioną wersją przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- wbudowana lub zewnętrzna kamerka internetowa (obowiązkowe),
- wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe),
- wbudowany lub zewnętrzny mikrofon (obowiązkowe),
- wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe),
- mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Podstawą do rozliczenia usługi jest przedstawienie wygenerowanego z systemu raportu walidacji, umożliwiającego identyfikację wszystkich uczestników oraz zastosowanego narzędzia.
Walidacja zostanie przeprowadzona 12.07.2024 w godzinach 14:40-15.00 przy wykorzystaniu testu wiedzy, wykonywanego za pomocą narzędzi cyfrowych, walidującego kompetencje nabyte podczas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Udogodnienia dla osób ze szczególnymi potrzebami