Copywriting w praktyce
Dostawca usług nie wypełnił wszystkich wymaganych danych w karcie usługi. Usługa może być niekwalifikowana. Uczestnik może nie otrzymać dofinansowania.
Możliwość dofinansowania
Copywriting w praktyce
Numer usługi 2024/05/23/4954/2159741
1 380,00 PLN
brutto
1 380,00 PLNnetto
115,00 PLNbrutto/h
115,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób, które są zainteresowany skutecznym Copywritingiem.
Od uczestników wymagana jest znajomość obsługi komputera.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-03-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi12
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznego pisania komunikatów reklamowych, zasady stosowania psychologii copywritingu i wykorzystywania zdobytej wiedzy w praktyce.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu copywritingu | Kryteria weryfikacji Zna strategię komunikacji, rozumie czym jest grupa docelowa, zna język korzyści, | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje strukturę tekstu, zna wskazówki, techniki i sposoby pisania skutecznych tekstów marketingowych, charakteryzuje tekst reklamy prasowej, tworzy scenariusze reklamy radiowej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Pisze listy ofertowe, pisze teksty na ulotkę, broszurę, strony www, stosuje skuteczny e-mailing, pisze teksty na social media | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak
Program
Program
- Zanim zaczniemy pisać - strategia komunikacji
- Odbiorca jest najważniejszy - insight i zrozumienie grupy docelowej
- Język korzyści - cechy a benefity
- Struktura tekstu - model AIDA i piramida informacji
- Wskazówki, techniki i sposoby na skuteczny tekst marketingowy
- Inspiracje i warsztat copywritera
- Tekst reklamy prasowej
- Scenariusz reklamy radiowej
- Kreacja reklamy zewnętrznej
- List ofertowy
- Ulotka/broszura/folder
- Teksty na stronę www
- Tekst przyjazny wyszukiwarce, czyli SEO copywriting
- Skuteczny e-mailing
- Teksty w social media
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 380,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 380,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto115,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto115,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 0
Brak wyników.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- notes
- długopis
- skrypt szkoleniowy
Informacje dodatkowe
Lekcja trwa 45 minut dydaktycznych, a przerwy są elastyczne dostosowane do uczestników.
Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym.
Uczestnik po ukończeniu szkolenia otrzyma certyfikat T-Matic.
Termin rozpoczęcia szkolenia może ulec zmianie. Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt telefoniczny z organizatorem szkolenia.
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu MP i/lub dla Uczestników Projektu NSE.
Adres
Adres
ul. Malmeda Icchoka 1
15-440 Białystok
woj. podlaskie
Ośrodek Szkoleniowy T-Matic Grupa Computer Plus Sp. z o.o. mieści się przy ulicy Malmeda 1 w ścisłym centrum Białegostoku
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
z łatwym dostępem z dworca PKS i PKP (w odległości ok. 3km-samochodem/ok. 1,5 km pieszo). Jak również z bliskim dostępem do przystanku komunikacji miejskiej (najbliższy przystanek znajduje się w odległości ok. 1m od budynku).
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Dział szkoleń
E-mail
szkolenia@computerplus.com.pl
Telefon
(+85) 730 131 202